V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu ei haittaa jälki, enkä itseasiassa halua että se umpeutuu, mutta otin originaalin korun pois tänään, kun kaveri sai otettua (itse en ilmeisesti osaa) ja sanoi että se koru on vaikea laittaa takas. Ois siis tarkotuksena hankkia helpompi käyttöinen tilalle, jonka saa otettua työajaksi pois ja helposti takas. Niin mietin et kauan mulla on aikaa hankkia tohon joku ennenkun se umpeutuu..
Alkuperäinen kirjoittaja TS:Mulle lävistäjä sanoi että vuodenkin vanha lävistys voi umpeutua n. 10minuutissa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Höh eli se voi mennä periaatteessa työajan aikana umpeen.. no kaipa sen saa siitä läpi ruhjottua.. kun en tosiaan haluis kokonaan luopua ko läväristä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Höh eli se voi mennä periaatteessa työajan aikana umpeen.. no kaipa sen saa siitä läpi ruhjottua.. kun en tosiaan haluis kokonaan luopua ko läväristä.
Eikö töissä saa pitää? Käviskö häivekoru sinne? Toki sekin kyllä näkyy vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Höh eli se voi mennä periaatteessa työajan aikana umpeen.. no kaipa sen saa siitä läpi ruhjottua.. kun en tosiaan haluis kokonaan luopua ko läväristä.
Mikä se sellanen on? Ei saa pitää töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Höh eli se voi mennä periaatteessa työajan aikana umpeen.. no kaipa sen saa siitä läpi ruhjottua.. kun en tosiaan haluis kokonaan luopua ko läväristä.
Mikä se sellanen on? Ei saa pitää töissä.
Se on sellainen läpinäkyvä koru, tarkoitettu juuri sellaisiin tilanteisiin missä lävistys ei saa näkyä. Tosin se kyllä näkyy jos tarkkaan katsoo. Mutta katsoppa googlella häivekoru niin näät sen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miulla on tuollainen rengaskoru pallolla. Sitä ei tarvitse kierittää edes, vetää vähän erilleen niitä korun päitä niin se pallo irtoaa siitä välistä. Se on helppo ottaa pois =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla tuollanen myös. En saanut sitä itse pois, mut kaveri sai helpostikin. Nyt yritän laittaa sitä takas, mutta en onnistu.. en jaksais aina työpäivän jälkeen sählätä ton kans, jos on vaikea laittaa takas.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla tuollanen myös. En saanut sitä itse pois, mut kaveri sai helpostikin. Nyt yritän laittaa sitä takas, mutta en onnistu.. en jaksais aina työpäivän jälkeen sählätä ton kans, jos on vaikea laittaa takas.
Siis miten siä et saa sitä pois? Ja takas?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Höh eli se voi mennä periaatteessa työajan aikana umpeen.. no kaipa sen saa siitä läpi ruhjottua.. kun en tosiaan haluis kokonaan luopua ko läväristä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tajunnu miten se otetaan pois, nyt saatan olla jo hiukka viisaampi. Mut en kertakaikkiaan saa sitä takas! Ei se pallo vaan mee siihen kohille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Höh eli se voi mennä periaatteessa työajan aikana umpeen.. no kaipa sen saa siitä läpi ruhjottua.. kun en tosiaan haluis kokonaan luopua ko läväristä.
Siihenkö ei pöpöt keräänny =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siihenkö ei pöpöt keräänny =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tajunnu miten se otetaan pois, nyt saatan olla jo hiukka viisaampi. Mut en kertakaikkiaan saa sitä takas! Ei se pallo vaan mee siihen kohille.
Siis se pallo ei asetu siihen? Purista niitä päitä vähän tiukemmalle. Siinä pallossahan on sellaset pienet kuopat mistä näkee missä kohdalla sen pitäisi olla. Se rengas missä on 2 palloa vois olla helpompi, siinä kieritetään se toinen pallo vaan paikalleen =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo tiiän toki et on ne kuopat, mutta en vaan saa sitä paikoilleen. Et ne molemmat kuopat ois kohillaan. Oon onneton tapaus..
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo tiiän toki et on ne kuopat, mutta en vaan saa sitä paikoilleen. Et ne molemmat kuopat ois kohillaan. Oon onneton tapaus..
Jos vääntelet sitä kohdilleen sillein että se ei ole huulessa se koru? Et siä onneton ole, miä olen monesti tapellut tuon kanssa myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä mä sain sen siihen helpostikin kun ei ollut huulessa tuo koru, mut nyt kun se on, niin en saa millään. No ei kai auta kun yrittää, on täs hyvä tovi yritettykin.