Kauan kestää työhöntulotarkastus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siis mikä tarkastus?;27690721:
Missä ihmisiä tarkastetaan töihin tullessa?

Monessakin paikassa pitää käydä työhöntulotarkastuksessa ennen kuin kirjoitetaan toistaiseksi voimassa oleva työsopimus. Ei meilläkään pätkätyöläiset ko. tarkastuksessa käy. Minä tosin enhin olla töissä 4 vuotta ennen kuin tarkastukseen sain aikaseksi mentyä mutta ajat on muuttuneet.

Riippuu monestakin tekijästä. Esim. työnkuvasta (mitä kuuluu tarkastukseen), omasta terveydentilasta, siitä missä tarkastus tehdään..

Olen ollut töissä kolmessa työterveyshuollossa ja keskimäärin aikaa menee n. tunti hoitajan tarkastuksessa. Lääkäri menee sitten nopeammin (kaikki ei edes mene lääkärille). Ja toisaan, jos tehdään huumetesti, kannattaa varautua ettei ole just käyny vessassa.

Mulle hoitaja etukäteen väitti, että menee 1,5h ja olin ulkona siitä huoneesta alle puolessa tunnissa. Mitähän skeidaa siellä olisi pitänyt jauhaa, verenpaine mitattiin ja katottiin pituus+paino ja vähän suvussa esiintyviä tauteja.
Kamala hössönsössö se hoitaja oli, nykyään en hänen kanssaan enää edes asioi kun on toinenkin vaihtoehto olemassa.