Katujengit myös suomalaisia.

"K.K"
Lapsia hakanneet, hyi hitto mitä porukkaa. Somppuja oli suurin osa. toivottavasti joku antaa heille vähintään saman verran. Sairasta porukkaa, eikö kokosiaan uskalla mukiloida. Säälittävät neekerit!
 
[QUOTE="K.K";30333475]Lapsia hakanneet, hyi hitto mitä porukkaa. Somppuja oli suurin osa. toivottavasti joku antaa heille vähintään saman verran. Sairasta porukkaa, eikö kokosiaan uskalla mukiloida. Säälittävät neekerit![/QUOTE]

Takaisin vaan mistä tulivatkin. Omasta mielestä näin jokaiselle pakko tehdä joka ei osaa käyttäytyä toisessa maassa.
 
Venäläinen tyttö
Suomalaiset pitävät ilmaista koulutusta ja terveydenhuoltoakin jonakin aivan ennenkuulumattomana asiana, jota ei muissa maissa ole. Haloo, ääliöt, peruskoulutus on ilmaista about kaikkialla kehittenyissä maissa, monissa maissa myös korkeakoulutus (kuten esimerkiksi kaikkien suomalaisten vihaamalla VENÄJÄLLÄ!). Ja mitä terveydenhuoltoon tulee - se ei edes ole ilmaista Suomessa. Edullista se on kaikissa Euroopan maissa, joissain jopa ilmaista.
Saako venäjällä ilmaiseksi kynät paperit kumit jne.?

Paljonko maksaa koulu ruokailu?

En edes jaksa listaa ;)

Milana ymmärrä sinua halveksitaan ja pilkataan sinun ylimielisyyden vuoksi, joten ryhdistäydy ja ole oma itsesi älä ylimielinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venäläinen tyttö;30333554:
Saako venäjällä ilmaiseksi kynät paperit kumit jne.?

Paljonko maksaa koulu ruokailu?

En edes jaksa listaa ;)

Milana ymmärrä sinua halveksitaan ja pilkataan sinun ylimielisyyden vuoksi, joten ryhdistäydy ja ole oma itsesi älä ylimielinen.
En tiedä kenen mielestä mä olen ylimielinen :). Olenkin oma itseni, ehkä olen välillä tai jopa usein aika pahaa sanomaan asioista kuin myös norm. elämässä, mutta en ole mikä pahis enkä ylimielinen sisällä. Voi mitä mun mieskin sai kuunnella, kun sanon kaikki asiat suoraan ja näin miten ajattelen tai ei pelkästään mies vaan monet muutkin.
 
mä...
Eikä muuten tullut yllätyksenä, että nuo suomalaiset ovat tässä tapauksessa romaneita. Sen olisi voinut myös mainita otsikossa, kun tarkoituksena on mustamaalata valtaväestöä.
 
Täällä kun yks pv ollut keskustelu ja ulkomaalaisia oli haukuttu taas, mutta pääjengit olivatkin suomalaisia sekä kurdialainen yks:

Seiska selvitti kohuttujen katujengiläisten rajut taustat! - Panu Hörkkö - Käyttäjiltä - SeiskaLive
En sen ihmeemmin ota kantaa mutta otsikko ei vastannut infoa mitä oli linkissäsi. Oli (ehkä) yksi alkuperäinen suomalainen ja yksi suomessa syntynyt, mitä nimitystä ei olisi käytetty jos olisi ollut alkuperäinen suomalainen.

Joka tapauksessa tämä (en sano nämä kun on vain tämä yksi jengi mikä hakkaa ihmisä itiksestä espooseen) jengi pitäisi saada ruotuun, pahaksi onneksi ovat ala-ikäisiä joten saavat suurinpiirtein tehdä ihan mitä vain. Toivottavasti ei kehity vastavoimaa kadulle tälle jengille koska silloin olisi jälki pahaa ja kaikki kärsisivät.

Sen vuoksihan ne ovat siellä kun ei ole mitään järkevää tekemistä eikä tulevaisuus näytä yhtään miltään enään. Koulut luultavasti päin persettä, ei toivoakaan työpaikasta ja ns. normaalista elämästä. Tuon ikäiset ei katsele tulevaisuuttaan kuin ehkä vuoden päähän ja jos sekin näyttää ihan paskalta niin jotain tällaista voi tapahtua.

Oireita voidaan hoitaa (nuorisovankilaa, vankilaa, sakkoja (turhia heidän tapauksissaan) ) tai voitaisiin hoitaa itse tautia. Eli miksi nämä nuoret ovat syrjäytyneitä? Vailla tulevaisuutta? Lähtee ihan ala/yläasteilta. Luokkakoot kasvaa, opettajien sijaisiksi kelpaa kun on lukion päättötodistus jne.. Mitään kuria opettajat eivät saisi pitää, poliisi pitäisi aina kutsua kouluun..

En jaksa kirjoitella enempää mutta ymmärrettehän että jos tuota jengiä ei virkavalta saa kuriin niin joku muu saa. En minä ainakaan tyytyisi siihen että minut, kaverini, veljeni, pikkusiskoni jne vuorollaan hakattaisiin sairaalakuntoon samalla kun poliisi ei voi tehdä mitään. Urheiluvälineliikkeet myyvät niitä pesäpallomailoja myös ihan "kantaväestöön" kuuluvillekkin. Totean vain ihan selvän faktan.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
En sen ihmeemmin ota kantaa mutta otsikko ei vastannut infoa mitä oli linkissäsi. Oli (ehkä) yksi alkuperäinen suomalainen ja yksi suomessa syntynyt, mitä nimitystä ei olisi käytetty jos olisi ollut alkuperäinen suomalainen.

Joka tapauksessa tämä (en sano nämä kun on vain tämä yksi jengi mikä hakkaa ihmisä itiksestä espooseen) jengi pitäisi saada ruotuun, pahaksi onneksi ovat ala-ikäisiä joten saavat suurinpiirtein tehdä ihan mitä vain. Toivottavasti ei kehity vastavoimaa kadulle tälle jengille koska silloin olisi jälki pahaa ja kaikki kärsisivät.

Sen vuoksihan ne ovat siellä kun ei ole mitään järkevää tekemistä eikä tulevaisuus näytä yhtään miltään enään. Koulut luultavasti päin persettä, ei toivoakaan työpaikasta ja ns. normaalista elämästä. Tuon ikäiset ei katsele tulevaisuuttaan kuin ehkä vuoden päähän ja jos sekin näyttää ihan paskalta niin jotain tällaista voi tapahtua.

Oireita voidaan hoitaa (nuorisovankilaa, vankilaa, sakkoja (turhia heidän tapauksissaan) ) tai voitaisiin hoitaa itse tautia. Eli miksi nämä nuoret ovat syrjäytyneitä? Vailla tulevaisuutta? Lähtee ihan ala/yläasteilta. Luokkakoot kasvaa, opettajien sijaisiksi kelpaa kun on lukion päättötodistus jne.. Mitään kuria opettajat eivät saisi pitää, poliisi pitäisi aina kutsua kouluun..

En jaksa kirjoitella enempää mutta ymmärrettehän että jos tuota jengiä ei virkavalta saa kuriin niin joku muu saa. En minä ainakaan tyytyisi siihen että minut, kaverini, veljeni, pikkusiskoni jne vuorollaan hakattaisiin sairaalakuntoon samalla kun poliisi ei voi tehdä mitään. Urheiluvälineliikkeet myyvät niitä pesäpallomailoja myös ihan "kantaväestöön" kuuluvillekkin. Totean vain ihan selvän faktan.
Totta että valitettavasti muu ei auttaa kun itse mennä ja hakata ne :/. Se on aika sairasta ja ärsyttävä kun joku koske ihmisiä ketkä eivä tee kenelle mitään pahaa.
 
Ei ole mutta mikään muu tuskin tehoa.
Tehoaa ne, kunhan tilanne ei pääse eskaloitumaan. Eli ei pääse syntymään koston kierrettä tässä tapauksessa. Uhrien pitää saada tuntea että virkavalta rankaisee syyllisiä. Syyllisten pitää saada tietää ihan sama asia, että he saavat rangaistuksen.
Lisäksi kuten aikaisemmin sanoin pitäisi puuttua enemmän niihin syihin miksi he olivat siellä kaduilla hakkaamassa ihmisiä.
 

Yhteistyössä