Kattooko kaikki salkkareit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivostuttaa

Vieras
mä katoin siihen asti, kunnes ne pojat alkoi nuoleskelemaan toisiaan, siis homot. Siinä meni mun raja enkä anna periksi, että alkaisin katella uudelleen. Onko pakko? Kaikki kattoo. Ihanko pakko täälläkin hehkuttaa niistä. Elämässä on oikeaakin elämää, ettei tartte aivojaan surkastuttaa huonon saippuasarjiksen koukuissa! HALOO!

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En ole koskaan katsonut. Olen siis missannut poikien pussailun, harmi. Oiskohan moisesta netissä videota?

Siitä on aikaa ainakin 2 vuotta. Taisi olla saulin kaveri mikä lie se homo. Sen homon sisko oli se tyttö, joka kuoli ja niiden isä on se onneton tunari, joka ainakin joskus seurusteli sen missin kanssa( rautia vai mikä lie)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko se ennen niitä homoja huono sarja, joka surkastuttaa aivoja, vai alkoiko sun aivot surkastua siitä homoilusta?

Nyt muistan, se homo oli sen Ismon poika. Ja joo, viimeistään silloin huomasin surkastumisen merkkejä, ehkä jo aiemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko se ennen niitä homoja huono sarja, joka surkastuttaa aivoja, vai alkoiko sun aivot surkastua siitä homoilusta?

Nyt muistan, se homo oli sen Ismon poika. Ja joo, viimeistään silloin huomasin surkastumisen merkkejä, ehkä jo aiemminkin.

Ja vieläkin asia vaivaa monen vuoden jälkeenkin? On se vaarallista toi homoilu. Ihan homojen hommia.

Yhteistyössä