Kattokaas, mulla on uus palstailukamu :)

Professional Griefer
Ihana!

HEI KATOS, teillä on ilmeisesti samanlaista matskuu seinä ku meidän talossa.. mitä toi tarkalleenottaen on, tiedätkö? Kun näyttää ihan tapetilta, mut ei sitä kyl mitenkään näytä saavan irti.. Pähkäilen vaan et pitääkö toi sulattaa jollain akkuhapolla tai hioa vai pitääkö vaan maalaa päälle..
 
tjaah
Ihana!

HEI KATOS, teillä on ilmeisesti samanlaista matskuu seinä ku meidän talossa.. mitä toi tarkalleenottaen on, tiedätkö? Kun näyttää ihan tapetilta, mut ei sitä kyl mitenkään näytä saavan irti.. Pähkäilen vaan et pitääkö toi sulattaa jollain akkuhapolla tai hioa vai pitääkö vaan maalaa päälle..
Onko tuo jonkin sortin lasikuitutapettia? Näyttää samalta kuin lapsuudenkodissa, sen enempiä en osaakaan sanoa tahi neuvoa :D Mutta kuukkeli ehkä kertoo.
 
Ihana!

HEI KATOS, teillä on ilmeisesti samanlaista matskuu seinä ku meidän talossa.. mitä toi tarkalleenottaen on, tiedätkö? Kun näyttää ihan tapetilta, mut ei sitä kyl mitenkään näytä saavan irti.. Pähkäilen vaan et pitääkö toi sulattaa jollain akkuhapolla tai hioa vai pitääkö vaan maalaa päälle..
Joo, lasikuitutapettia se on, kuten tjaah tuossa ylempänä jo arvailikin... ja ihan järkyttävän hankala kuulemma irrottaa, en oo koskaan ite kokeillu...
Mä laittaisin siihen päälle tasoitustapetin ja sen päälle sitten mitä nyt tahtookaan, varmaan maalikaupassa tietävät enempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29281514:
Odotin kuvaa koirasta, mutta kissa on kieltämättä yllättävä veto.
Onko 'kamu' sanassa enemmän sitten semmoinen koiramainen fiilis? :) Nörttiperheen nörttikissa, oishan se pitänyt arvata, kun kissa muutenkin sopii perheeseen oikein hyvin :)
 
Opeta nyt jo sille, että tämä palsta on KAMALA PAIKKA ja että uteliaisuus se kissankin tappoi... Ja että täältä kannattaa poistua niin kauan kuin vielä on hyvällä tuulella!
Ihan kuin se älyäis sen itekki, häipyy hetken päästä vähin äänin tai kierähtää kerälle nukkumaan mun syliin :)
Tyttären kisu se oikeasti on, mutta hyvin näyttää viihtyvän meidän muidenkin perheenjäsenten seurassa. Tänään mm. saunassa mun ja isännän kanssa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29281607:
Reilu 2-vuotiaita ovat. Pikimustia katteja löytyy kaksin kappalein.
Wau! En oo ite varmaan koskaan nähny täysin mustaa kissaa, joten olis näkemisen arvoinen. Ystäväperhe adoptoi entisen naapurinsa kissan, joka oli täysin tasaharmaa ja sekin tuotti mulle valtavan wau-efektin, siis hopeanharmaa kissa! Mahtavaa! :)
 

Yhteistyössä