Kattokaas mitä mulle yhtenä päivänä kävi... (ällövaroitus, ei herkille)

29.05.2013
192
0
16

Potkaisin vahingossa yhteen terävään reunukseen niin että kynsi irtosi osittain. Nyt kynsi on ihan zombi, varmaan putoaa pois jossain vaiheessa. Tulehdus on, kynnen alta tursuu märkää, on antibioottikuuri. Ja kipu aika mieletön. :xmas:

Onkos kellekään käynyt samoin, ja kauanko meni ennen kuin kynsi irtosi ja kasvoi uusi tilalle?

Kyllä tuon pitäisi parantua ilman kynnen irtoamista. Itte oon tehnyt vastaavat muutamaan kertaan ja ihan hyvin on mennyt. Ei tosin ole ainakaan kauheasti tulehtunut ja mitään nappeja en ole siten syönyt.

Ai saatana, et varmaan hirveesti umpinaisia kenkiä käytä tänä kesänä. En osaa sanoa muuta kuin, otan osaa.

T: Toinen tunari

Eilen lasinsiru sormen läpi niin että veri suihkus, tänään kuumat teet päälle. Mitähän huomenna, pelottaa jo ajatella. Tahti on kiihtynyt joka viikkoisesta joka päiväiseksi.

[QUOTE="Sirkkeli";29943968]Ai saatana, et varmaan hirveesti umpinaisia kenkiä käytä tänä kesänä. En osaa sanoa muuta kuin, otan osaa.

T: Toinen tunari

Eilen lasinsiru sormen läpi niin että veri suihkus, tänään kuumat teet päälle. Mitähän huomenna, pelottaa jo ajatella. Tahti on kiihtynyt joka viikkoisesta joka päiväiseksi.[/QUOTE]

Älä muuta sano, arvaa olenko ollut tyytyväinen että tämä on ollut helleviikko, niin on voinut pitää sandaaleita. Edes sukkia en pysty pitämään, tai sitten vaan terveessä jalassa, sukka painaa tosi kipeesti varpaaseen, siinä kun vielä kaiken lisäksi on tulehdus päällä.

Olehan sinäkin varovainen, mäkin yritän vastedes olla. :)

melnvjsv.jpg

Viime kesänä pudotin jalkapöydälle keitetyn bataatinpalan keitinvesineen. Sain 2x3 sentin rakkulan. Oli kyllä hemmetin vaikeaa elämä, kun ei voinut juuri mitään kenkiä käyttää. Edes varvastossuja, koska oli just sen remmin kohdalla.

Mutta tuo on kyllä paljon pahempi ja kipeämpi vamma. Mutta tohon vammaan saa sandaalit sopimaan. Paitsi että kävely on varmaan silti tosi tuskallista?

[QUOTE="Sirkkeli";29944052]Viime kesänä pudotin jalkapöydälle keitetyn bataatinpalan keitinvesineen. Sain 2x3 sentin rakkulan. Oli kyllä hemmetin vaikeaa elämä, kun ei voinut juuri mitään kenkiä käyttää. Edes varvastossuja, koska oli just sen remmin kohdalla.

Mutta tuo on kyllä paljon pahempi ja kipeämpi vamma. Mutta tohon vammaan saa sandaalit sopimaan. Paitsi että kävely on varmaan silti tosi tuskallista?[/QUOTE]

Kävely sattui vielä eilen tosi paljon, mutta antibiootit alkavat selvästi purra koska märkää ei tule enää kynnen alta, ja punoituskin on vähentynyt. Vähän ajattelin olenko huomenna työkuntoinen kun tyssäni kävelen koko päivän, mutta kyllä tolla voi töihin mennä, särkylääkettä vaan huuleen ja menoksi. :)

Mulla on vasta nyt varpaankynsi lähdössä, kun viime syksynä sen satutin tuohon tapaan. Mulla kaatui painava penkki varpaan päälle. Alla on jo uusi kynsi melkein valmis, mutta tuo irtoava kynsi on vielä osittain kiinni enkä viitsi sitä irti repiä. Ei tämä ole mulla edes eka kerta.

Mulla on täällä sinun tapaturmakaima :x

1798762_10204050651130245_598634287722791194_n.jpg

Tänään tuo näyttää vielä pahemmalta. En vaan ole nyt kuvannut sitä ollenkaan enää...

Minulle on käynyt noin, lopulta kynsi joudutiin irrottamaan kokonaan. Uusi kynsi kasvoi muistaakseni aika hitaasti, meni varmaan puolisen vuotta, että oli kasvanut uudestaan normaaliin mittaansa.

Yhteistyössä