Kattoiks joku edellisiltana sen dokumentin ykköseltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja oliko se ihan kauheeta katsottavaa? Ja tuleeko uusintana joskus? En uskaltanut kattoa mut aattelin et kysyn jos joku tääl kattonut et uskaltaako sitä lainkaan herkkä ihminen katsoa..

Tarkoitatko niitä prostituoituja? Mä katselin sitä hetken, mutta eka multa puuttu tekstitys ja kun sen sain toimimaan, niin nukahdin kesken ohjelman.

Se vähä mitä näin ei ollut mitään kaunista katsottavaa, mutta ei mitään ihan kamalaakaan. uusinnasta en tiedä.

mun mielestä tollanne vauvojen raiskaus on kutne kaikki lapsten hyävksi käyttö silkkaa pahuutta. mä en voinu katosa sitä loppuun kun rupeisn itkemään melkein heti.. ei tollaset ole ees ihmisiä

Mulla on vielä kesken, kun katson nauhalta.. Aivan järkyttävää.. Ilmeisesti kaksi miestä raiskannut 5 kk tyttövauvan.. jolta oli sitten paikat revenny aika totaalisesti.. Eikä niitä miehiä oltu edes tuomittu, kun ei ollut todisteita. En tiedä miten äiti on ollut osallisena. Oli ilmeisesti ryypännyt viereisessä huoneessa. Ei pysty ymmärtämään miten joku voi tehdä tollasta.. Itsellä on saman ikäinen tyttö, pikkasen tuntuu pahalta. Onneksi edes tämä lapsi on turvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on vielä kesken, kun katson nauhalta.. Aivan järkyttävää.. Ilmeisesti kaksi miestä raiskannut 5 kk tyttövauvan.. jolta oli sitten paikat revenny aika totaalisesti.. Eikä niitä miehiä oltu edes tuomittu, kun ei ollut todisteita. En tiedä miten äiti on ollut osallisena. Oli ilmeisesti ryypännyt viereisessä huoneessa. Ei pysty ymmärtämään miten joku voi tehdä tollasta.. Itsellä on saman ikäinen tyttö, pikkasen tuntuu pahalta. Onneksi edes tämä lapsi on turvassa.

Se äiti oli vielä tainnut myydä tai tehdä jonkinlaisen sopimuksen tästä asiasta näiden miesten kanssa :(

Yhteistyössä