Kättäri heti synnytyksen jälkeen+imetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissaemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kissaemo

Vieras
Miten Kättärin normaalilla puolella (ei siis Haikaranpesässä) toimitaan heti synnytyksen jälkeen? Saako vauva olla ihokontaktissa äidin päällä ja ryömiä itse rintaa kohti? Kuinka pian vauva kylvetetään, punnitaan ym? Kun luin imetyssivuilta, että vauvan pitäisi antaa olla äidin kanssa ihokontaktissa ainakin tunnin ennen pesuja sun muita, niin se löytää melko varmasti itse hyvän asennon ja imuotteen rinnasta.

Minä sain vauvan rinnan päälle heti kuin oli napanuora leikattu. Oli niin lyhyt ettei ylettyny sen kanssa. Siinä se hetken kölli ja meni sitten isin kanssa pesulle yms. Kun oli poika siistitty laittoi kätilö vauvan rinnalle. Multa tulikin silloin jo maitoa ihan urakalla, niin ei tarvinnu pojan paljoa töitä tehdä.

noin viis vuotta sitten sain pojan rinnan päälle heti ja peittoo siihen päälle lisää istukka syntyi sit noin 1/2 tuntii sen jälkeen kun poika oli ollu rinnalla kätilö kun joutu auttaan toiseen saliin ei siin kyl kiirettä ollu kun tuli ulos niin et kätilö paino kevyesti vatsan päältä......

yleensähän lapsen saa sairaalasta riippumatta rinnalle heti jos ei oo mitään erityistä lapsella......tai äidillä

Heti sain neidin rinnalle köllöttelemään, aikaa en muista mutta oli kyllä jonkin aikaa ja sitten lähti isin kanssa pesulle ja minä suihkuun.Sen jälkeen jäätiin perheen kesken tutustumaan toisiimme ,syötiin ja odoteltiin osastolle pääsyä.Kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus ja perhehuone(osastolla) on aivan ehdoton.

Yhteistyössä