katsotteko vain kalenteria pukiessanne lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
ulkona ripottaa vettä ja asteita on 3 plussan puolella, lapset leikkii maassa joka on vielä osittain jäässä. silti suurella osalla on päällä vain takki ei ulkoiluhousuja, ilman hanskoja ja joillain ei edes korvia peittävää hattua.

vai pitääkö mammojen esitellä niitä hienoja reimatekki ulkoilupukuja hinnalla millä hyvänsä :whistle:

Meidän tytön tarharyhmä ei ollut päässyt eilen pihalle kun niin monella oli ollut pelkkä välikausihaalari päällä, maa ihan lumessa, pakkasta jne... Joten ilmeisesti kalenteria porukka vaan katsoo!!!

No kun se kuuluisa välikausi on nyt virallisesti alkanut, ennen se tunnettiin nimellä kevät :whistle: ja mua ottaa päähän kun joka päivä joku kyselee joko on välikausipuvut siellä ja siellä päällä. Kun vois kattoo sitä lämpömittaria ja käydä ulkona tunnustelemassa ilmaa ja käyttää ihan omaa järkeä...

Mä muistan tosi harvoin katsoa kalenteria :|
Ei vaan, mä kurkkaan ikkunasta säätä ja lämpömittaria ja päätän sen mukaan mitä pistän päälle. Nyt on pojilla toppatakit taas päällä, kun on niin viileetä.

Maa ei kyllä täällä ole jäässä ollut koko talven aikana, mutta eniwei :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Meidän tytön tarharyhmä ei ollut päässyt eilen pihalle kun niin monella oli ollut pelkkä välikausihaalari päällä, maa ihan lumessa, pakkasta jne... Joten ilmeisesti kalenteria porukka vaan katsoo!!!

tätä hain takaa, jos maa jäässä niin miksi pitää palelluttaa lapset eikä laittaa paksua päälle

Meillä on nyt lämmintä 15,8 astetta. Maa ei ole enää jäässä. Luntakaan ei ole missään enää... Pojalla välikausihaalari päällä ja kevyt pipo. Hanskat ottaa itse pois jos alkaa ahistaa...

Ja katson mitä muut laittaa lastensa päälle.

no meillä on nyt ollut plussan puolella, olen laittanut välikausihaalarit(lassiet) ja sinne villahaalarin alle ja päälle vielä kurikset, joten helpompihan lapsen on liikkua kun ei toppahaalarit ole siellä kuriksien alla ja kyllä mielestäni toppavaatteet ovat jo liian lämpöisiä näille keleille, ja eteläsuomessa asustellaan

meillä ollu pitkään plussan puolella ja aurinko paistanu paitsi tänään joten laitoin päiväkotiin lapsille toppapuvut mukaan kun oli aamusta asteita +5 ja lunta täällä ei ole ollu pitkään aikaan yhtään
no ulos tietenki katon ja sen mukaan alan laittaa vaatteita päälle :)

mä elin vielki maaliskuussa kunnes ukko palautti mut maanpinnalle :ashamed: tytöllä on vaihtelevasti päällä toppapuku tai vk-haalari ja sen alla sit enemmän vaatetta, riippuu kumpi on kuiva kun ei ollu kaupassa sopivia kuriksia |O ja tuo onneistuu kaivamaan ne kaikkein märimmät paikat jostain, siis vaikka piha näyttää kuivalta ni tuo näyttääsisään tullessaan uitetulta :o
Ja juu, lunta on viel liki puolmetriä maassa.

Yhteistyössä