Katsotteko mtv3:n vaalikeskustelua?

  • Viestiketjun aloittaja ei persu fani, mutta silti
  • Ensimmäinen viesti
ei persu fani, mutta silti
Siis tota Soinia kyllä lyntätään, tossa mtv3:n yleisöäänestyksessäkin kun kysyttiin kuka pärjää vaalikeskustelussa parhaiten.
Eniten ääniä sai Timo Soini, tulos näytettiin tossa keskustelussa ja kaikki revähti nauruun.
Kauheeta vittuilua!! :O
 
"aapee"
Soini on kyllä kieltämättä lapsellinen. "Suomi on demokraattinen maa, täällä saa sanoa oman mielipiteensä", "Teillä on kypärä tiukalla".
Soini ei osaa yhtään perustella kantaansa.
 
hoh
Pohjustetaan kysymystä, että tätä asiaa on jo käyty läpi niin, että korvista pursuaa, mutta käydään nyt kuitenkin läpi. Sitten annetaan puheenvuoroja, joissa puheenjohtajat kertovat kantaansa. Soinille annetaan puheenvuoro ja sitten valitetaan, että joo joo tuon kuultu jo monta kertaa. Ihmeellistä puuhaa toimittajilta.
 
alastulo harmailee..
Pohjustetaan kysymystä, että tätä asiaa on jo käyty läpi niin, että korvista pursuaa, mutta käydään nyt kuitenkin läpi. Sitten annetaan puheenvuoroja, joissa puheenjohtajat kertovat kantaansa. Soinille annetaan puheenvuoro ja sitten valitetaan, että joo joo tuon kuultu jo monta kertaa. Ihmeellistä puuhaa toimittajilta.
tuli ihan sellanen olo et noilla puheenvuoronjakajilla on jotakin hampaankolossa Soinia vastaan, tollanen kuittailu laittaa vaan vihaksi, mitä antavat puheenvuoron Soinille, jos eivät kuitenkaan halua kuulla sen kantaa..
 
wre
Mä luulen että kansakin alkaa hermostua tohon persujen vähättelyyn ja alaskatsomiseen, voi olla että löytyy niitäkin äänestäjiä jotka äänestää persuja ihan vaan sillä että saa noille jupeille luun kurkkuun.
 
öykkärit turpa kii
Joooo ylipäätänsä noi toimittajat on superärrsyttäviä. Ihme hökeltämistä ja päällehuutamista.
Mä muistelen, että ainakin tää toinen jannu oli viime vaaleissakin just samanlainen :headwall:
Todella moukkamaisia öykkäreitä noi toimittajat tai ainakin toi toinen. Mitenkähän sekin liittyy politiikkaan että piti vetää raamattu ja vuorisaarna mukaan kun Räsäseltä kysyttiin. Onneks Räsänen ei paljon tuollaisista moukista piittaa vaan vetää hienosti hymyssä suin asiallisesti kantansa. Toimittajat saa ala-arvoisen esityksestään, varsinaista pelleilyä tuo huutaminen Soinin päälle. Yle osaa sentään asiansa ja niillä on hyvät toimittajat.
Pointsit Soinille, Räsäselle, Urpilaiselle ja jopa sille vasemmiston Paavolle!
 
"vieras"
Mä luulen että kansakin alkaa hermostua tohon persujen vähättelyyn ja alaskatsomiseen, voi olla että löytyy niitäkin äänestäjiä jotka äänestää persuja ihan vaan sillä että saa noille jupeille luun kurkkuun.
No en mä ainakaan. Ja käsittääksen olen "kansaa", ainakin mun passissa lukee niin... Miksi persut yrittävät omia "kansaa" itselleen? Yksikään puolue ei tule saamaan lähellekään koko "kansaa" itselleen. Enimmilläänkin vain noin viidennes tulee olemaan minkään puolueen kanssa samoilla linjoilla. Suurin osa on siis vaalien voittajaa vastaan, oli se kuka tahansa.
 

Yhteistyössä