Katsotteko kieroon jos muksuilla onkin viime kevään vk haalari päällä??

  • Viestiketjun aloittaja sarppa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Toivottavasti et ole tosissasi :O Mutta siis mä en ainakaan tiedä, että mikä on mitäkin merkkiä ja mallia. Ja kyse ei ole siitä, että ostaisin jotain halpismerkkejä meidän lapsille.
 
SARPPA
no puoliks vitsillä tämän heitin!!! huvitti vaan tuo yks aloitus ,kun kaikki on menossa kiiireellä hakemaan uusia vk. haalareita muksuille ja sitten kehutaan mitä merkkiä tuli ostettua!!! =D
 
Z
Voi elämä! Jos joku on noin turhamainen niin sinä itse! Mulla ei tuis mieleenkään kattella minkä vuoden mallistoa kenenkin haalarit ovat.... En mä ees tiedä millaset on tän kevään ja millasia oli viime vuonna. Aivan sama kunhan vaan tekevät tehtävänsä.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja SARPPA:
no puoliks vitsillä tämän heitin!!! huvitti vaan tuo yks aloitus ,kun kaikki on menossa kiiireellä hakemaan uusia vk. haalareita muksuille ja sitten kehutaan mitä merkkiä tuli ostettua!!! =D
Mä en haluais mennä mutta pikku pakko kun nuo lapset kasvaa sen verran kovaa. :/
 
No en todellakaan :D Mä ostan itsekin aina alesta seuraavaa kautta varten ja tänä keväänä kuopukselle taitaa olla jopa pari vuotta vanha malli haalarista, vielä ihan iskemätön. Voi kamalaa, saa varmaan raukka hirveet traumat |O :xmas:
 
jep
Joo totta kai. Kiellän lapsiani leikkimästä kaikkien kanssa, joilla on vanhan mallinen / vääränmerkkinen puku. Meidän lapselle vain parasta, ja pätee myös kaveriseuraan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Kieltämättä pistää silmään. Mutta muistutan itseäni että osa on vähävaraisia, ei pidä tuomita ulkoisten seikkojen perusteella, voivat olla ihan mukavia ihmisiä.
Tai sitten niillä on enemmän lapsia ja järkevinä rahankäyttäjinä eivät osta jokaiselle uutta haalaria, kun isommalta on jäänyt täysin käyttökelpoinen pieneksi ;)
 
Todellakin katson. Nakkelen myös käpyjä ja sepeliä sellaisten äitien päälle, jotka lapsiaan viimevuotisissa haalareissa kehtaavat pitää!!! :attn:

(mun molemmille muksuille mahtuu vielä viimevuotiset, joten myös ne on käytössä :) )
 

Yhteistyössä