Katsotko vastaantulijaa silmiin, kun olette ohittamassa toisianne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En koskaan.

Mulle toitotettiin lapsena niin kovasti että tuijottaminen on rumaa, yritän siis olla tuijottamatta ketään ja koska en oikein tiedä missä menee katsomisen ja tuijottamisen raja niin saatan nopeasti katsahtaa mutta en jää katsomaan ketään tai mitään.

En koskaan.

Mulle toitotettiin lapsena niin kovasti että tuijottaminen on rumaa, yritän siis olla tuijottamatta ketään ja koska en oikein tiedä missä menee katsomisen ja tuijottamisen raja niin saatan nopeasti katsahtaa mutta en jää katsomaan ketään tai mitään.
Se, että vilkaisee eli katsoo kerran silmiin ja sen jälkeen silmät eteenpäin ei ole tuijottamista vaan vilkaisua. Tuijotus on rumaa ja pitkäaikaista.

En,välttelen oikein viimeisen päälle etten vahingossakaan edes vilkaise, jotenkin liian kiusallista kohdata toisen silmät. Varmaan siksi että toivoisin ettei kukaan huomaisikaan mua eikä edes vilkaisis, niin sitten ajattelen ettei ne huomaa mua jos mä en katso niitä. Sama myös esim. kaupassa ja kaikkialla muuallakin. Yritän vaan tähyillä taivaanrantaan, puunlatvaan tai seinille, varmaan näyttää vähän typerältä... :/ (Joo, oon epäsosiaalinen ja ihmiskammoinen)

Yhteistyössä