No musta uloste voi kertoa sisäisestä verenvuodosta ja hyvin vaalea uloste muistaakseni maksa ongelmista.Alkuperäinen kirjoittaja niin:mikä on hyvän värinen paska?
Mitäs muoto voi kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Eikä pelkästään väri ole 'tärkeä', vaan myös muoto......
Tulevaisuuden.Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Mitäs muoto voi kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Eikä pelkästään väri ole 'tärkeä', vaan myös muoto......
No entäs jos on sottaava niin mistä se kertoo? Tai kova?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muoto voi kertoa esim allergioista. Ulosteen pitää olla pehmyt, sujahtava, ei sottaava ja yhtenäinen
En mä asiasta sen enempää tiedä. Vain sen millainen sen pitäisi ollaAlkuperäinen kirjoittaja kakka:No entäs jos on sottaava niin mistä se kertoo? Tai kova?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muoto voi kertoa esim allergioista. Ulosteen pitää olla pehmyt, sujahtava, ei sottaava ja yhtenäinen
Mulla ainakin on paljon tummempaa.Alkuperäinen kirjoittaja mun:kakka on aina tän väristä http://www.jkprimeco.fi/tuotteet/images/martioitu_kartonki_ruskea.JPG
onks ok?
Ei helvetti!Alkuperäinen kirjoittaja Beep:No tokihan. Haistelen, joskus maistelen. Tunnustelen koostumusta, hivelen sen samettisen pehmeää koostumusta sormieni välissä, välillä painaen poskea vasten. Pikkupötkäleeni. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Tulevaisuuden.Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Mitäs muoto voi kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Eikä pelkästään väri ole 'tärkeä', vaan myös muoto......