Katson selvänäköisesti viidelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angelic voice
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 41-vuotias monikkoperheen äiti, elämä aivan tuuliajolla. Alkoholismia ja työttömyyttä, nyt saan pelätä menetänkö yhden lapsistani. Haluaisin vastauksen siihen, saanko koskaan palkkatyötä ja saanko pitää lapseni. Yritän todella korjata asioita. Koko elämä ollut niin surkeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Elämäni on niin täynnä vastoinkäymisiä että täyttöraja pilkistää tai katkeamispiste. On sairautta sairauden päälle, katkennutta kättä ja leikkausta ja muutakin ikävää. Loppuko tämä ja alkaako minulle ja lapsille aurinko paistamaan? Kiitos :)

Sinusta saan hyvin vilkkaat ja nopeasti liikkuvat energiat. Vaikka kerrot useista vastoinkäymisistä, koen sinut silti hyvin energisenä ja voimissasi olevana. Sinussa on sisimmässäsi vielä suuri "varavoima" joka kyllä kantaa sinut, vaikka välillä tuntuu että kohta loppuu voimat. Tiedät silti itse sisimmässäsi, että niin ei tule käymään.
Sanoisinko näin, noista vilkkaista energioista johtuen, jotka sinun ja suloisten lastesi ympärille kietoutuu, et tule jatkossakaan välttymään pieniltä tapaturmilta (tai lähinnä lapsesi). Mitään pahaa ei tule tapahtumaan, älä säikähdä, mutta sellaisia pieniä juttuja, arkeen liittyen. Venähdyksiä, murtumia, kopsahduksia ja kupsahduksia (ikäänkuin "kasvukipuja"). Tuo energia on elämänvoiman energiaa, mutta kahlitsematonta, hyvin iloista, eläväistä, ihanaa. Se saa alkunsa lapsistasi, mutta myös sinusta. Tiedäthän mitä sanotaan keijuista ja menninkäisistä; kujeilevia, nopeita, iloisia. Sellaisin sanoin voisi kuvailla tuota energiaa joka teidän ympärillänne on. Se on osa sinua ja perhettäsi.
Aurinkoa elämässäsi riittää, ethän anna noiden "kasvukipujen" tummentaa sitä liikaa. Talviaikaan, kun on lumi maassa ja kaunis pakkaspäivä, näen sinut onnellisempana kuin koskaan. Tähän liittyy myös romanttinen rakkaus ja sydämesi, joka mieltei pakahtuu onnesta. Hyvin käy :)

Siunausta sinulle ja ihanalle perheellesi!

Alkuperäinen kirjoittaja Angelic voice:
Säännöt:

1. Kirjoita itsestäsi muutama rivi, mieti tarkkaan mihin haluat vastauksen.
2. Pidätän itselläni oikeuden valita, kenelle viidelle vastaan. Kaikille en näe.
3. Kirjoita rauhassa, tunteella, sydämellä. Aloitan vastaamisen 7 minuutin kuluttua tämän viestin lähettämisestä.
4. Palaute on pakollinen, tarvitsen sitä itseäni ja kehittymistäni varten.

Lopuksi. Ole avoimin sydämin ja mielin, anna enkeleiden johdattaa

olen 27 vuotias, kahden tyttö lapsen äiti. haaveena olisi saada kolmas lapsi mutta mieheni on sitä vastaa. haluankin tietää mitä tulevaisuus tuo mukanaan rakkauden osalta ja tulenko koskaan samaan kolmatta lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Elämäni on niin täynnä vastoinkäymisiä että täyttöraja pilkistää tai katkeamispiste. On sairautta sairauden päälle, katkennutta kättä ja leikkausta ja muutakin ikävää. Loppuko tämä ja alkaako minulle ja lapsille aurinko paistamaan? Kiitos :)

Sinusta saan hyvin vilkkaat ja nopeasti liikkuvat energiat. Vaikka kerrot useista vastoinkäymisistä, koen sinut silti hyvin energisenä ja voimissasi olevana. Sinussa on sisimmässäsi vielä suuri "varavoima" joka kyllä kantaa sinut, vaikka välillä tuntuu että kohta loppuu voimat. Tiedät silti itse sisimmässäsi, että niin ei tule käymään.
Sanoisinko näin, noista vilkkaista energioista johtuen, jotka sinun ja suloisten lastesi ympärille kietoutuu, et tule jatkossakaan välttymään pieniltä tapaturmilta (tai lähinnä lapsesi). Mitään pahaa ei tule tapahtumaan, älä säikähdä, mutta sellaisia pieniä juttuja, arkeen liittyen. Venähdyksiä, murtumia, kopsahduksia ja kupsahduksia (ikäänkuin "kasvukipuja"). Tuo energia on elämänvoiman energiaa, mutta kahlitsematonta, hyvin iloista, eläväistä, ihanaa. Se saa alkunsa lapsistasi, mutta myös sinusta. Tiedäthän mitä sanotaan keijuista ja menninkäisistä; kujeilevia, nopeita, iloisia. Sellaisin sanoin voisi kuvailla tuota energiaa joka teidän ympärillänne on. Se on osa sinua ja perhettäsi.
Aurinkoa elämässäsi riittää, ethän anna noiden "kasvukipujen" tummentaa sitä liikaa. Talviaikaan, kun on lumi maassa ja kaunis pakkaspäivä, näen sinut onnellisempana kuin koskaan. Tähän liittyy myös romanttinen rakkaus ja sydämesi, joka mieltei pakahtuu onnesta. Hyvin käy :)

Siunausta sinulle ja ihanalle perheellesi!

:D Kiitos vastauksestasi ja sinunausta myös sinulle, mulla tuli ihan kyyneleet silmään :D

Olen naimisissa oleva 4lapsen äiti. Olen rakastunut, mutta "toiseen" mieheen. En ole varma, rakastanko enää miestäni, kuin ennen...Haluaisin tietää, eroanko aviomiehestäni ja onko onnellista yhteistä tulevaisuutta toisen miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen 41-vuotias monikkoperheen äiti, elämä aivan tuuliajolla. Alkoholismia ja työttömyyttä, nyt saan pelätä menetänkö yhden lapsistani. Haluaisin vastauksen siihen, saanko koskaan palkkatyötä ja saanko pitää lapseni. Yritän todella korjata asioita. Koko elämä ollut niin surkeaa.

Ystävä kallis,
lämmin halaukseni sinulle. Vaikka et sitä aina huomaakaan, olet hyvin vahva henkisesti. Näen, että olet taistellut päästäksesi tähän saakka, ja olet hyvin urheasti taistelusi hoitanut. Vaadit itseltäsi täydellisyyttä ja samaan aikaan sinuun "ohjelmoitu" huonommuuden tunne ottaa valtaa -voittaaksen sen joka kerta. Sinulla on kivinen polku edessäsi, tiedätkin sen. Se polku on yhtä kivinen alkumatkan, valitsit sitten uuden suunnan tai jatkat entiseen. Rakkautesi ja sydämesi ovat kuitenkin apunasi, kun käyt taisteluun onnellisuutesi puolesta. Samalla taistelet menneisyyden peikkoja vastaan. Sinä pärjäät hienosti! Muistathan, että olet itsellesi lempeä, nuo peikot eivät ole mitään muuta, kuin voimattomia varjoja, joilla ei ole todellista valtaa sinuun. Sinä olet vahvempi niitä!
En voi sanoa sinulle, että tästä hetkestä eteenpäin kaikki on toisin. Olen sinulle rehellinen. Näen, että otat suunnan kohti onnellisuutta, kohti sitä elämää, josta haaveilet. Ja sinä pääset sinne vielä, mutta se vaatii todella paljon uskoa ja luottamusta. Sekä itseesi että toisin ihmisiin, luottamusta myös korkeimpaan voimaan joka kantaa. Liukastut välillä, mutta nouset sieltä kyllä. Selvitä voittajana, vaikka taistelu tulee olemaan voimia kuluttava. Rukoilen puolestasi sinulle voimia ja suojelusta tässä, äidin rakkautesi sinussa on kantava voimasi, sen avulla selviät. Ja määränpäässä, tulevassa, näen sinut työssä, kaikkien lastesi kanssa, ja olet onnellinen. Ja ylpeä itsestäsi. Ja sinulla on kaikki oikeus ollakin, tulet tekemään uskomattoman hienon uurastuksen!

Siunausta ja enkeleitä polullesi, usko ja luota, sinä selviät tästä. Ja niinä hetkinä, kun nuo peikot kuiskivat korvaasi luovuttamisen sanoja, muista: sinä olet voimakkaampi, sinä selviät! Älä luovuta.

Halauksia.

Kiitos teille ystävät, viisi taisi tulla nyt täyteen.
Palautteitakin olen saanut muutaman, mielelläni kuulisin palautteet lopuistakin. Saa sanoa senkin, jos tuntui että meni ihan metsään enkä mistään mitään tiennyt. Ruusut ja risut ovat yhtälailla tärkeitä minulle :)

Säännöt:

2. Pidätän itselläni oikeuden valita, kenelle viidelle vastaan. Kaikille en näe.
3. Kirjoita rauhassa, tunteella, sydämellä. Aloitan vastaamisen 7 minuutin kuluttua tämän viestin lähettämisestä.

Henkinen, avoin, valoisa, positiivisen elämänasenteen omaava, panteistinen elämänkatsomus.

Olen rakastunut kahteen mieheen. Miksi? Mikä on tämän tarkoitus.
Toinen on lasteni isä, toinen sielunkumppanini.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Hei!
Yksi lapseni on sairaalassa tutkimuksissa. Minkähän tyyppisen diagnoosin hän tulee saamaan/tuleeko saamaan. Lapsia on yhteensä neljä. Olen eronnut, kaikki on tällä hetkellä hyvin, eikä minulla ole vihamiehiä. Olen tasapainoinen ja onnellinen muuten, lapsen tilanne tuo epätietoisuutta ja huolta. Onko lapseni onnellinen? Miltä syksyni vaikuttaa?

Tämä lapseni on hyvin aikuismainen ja oppivainen, vaikkakin vielä pieni ja alle kymmenvuotias.Viihtyy aikuisten parissa. Hänellä on kauneudentajua, kuten on itsekin kauniiksi sanottu poikalapsi. Huoleni tosiaan liittyikin siihen, onko tilanne lopullinen, koska hänellä on nyt vaikea vaihe.
Perheemme on tavallaan pieni, koska osa lapsista asuu isänsä luona.
Tuo lähestyvä mies arveluttaa, luulen että minulla ei ole vihamiehiä? Mutta aavistan ehkä mitä tarkoitat, minun täytyy todellakin luottaa itseeni erään ihmisen suhteen, vaikka hän on ehkä monesti saanut minut epäilemään itseäni. Kiitos, siunausta myös sinulle, täällä kyllä kaivataan viestejä enkeleiltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kertoisitko?:
Tällä hetkellä aika pohjaton olo.... Mitä näet tulevaisuudessani?

Olen siis 38-vuotias nainen, pitkä suhde, mutta onko hän se oikea ihminen minulle?? Tulenko koskaan saamaan lapsia? Keskityn lähinnä työhöni, pelkään yksinoloa, pahaa mieltä...

Kiitos vastauksesta, olen se 41-vuotias. En järki-ihmisenä arvosta kauniita tyhjiä korulauseita mutta niiden seasta löysin kannustavan ja lupaavan vastauksen. Aion jatkaa eteenpäin ja keskityn hyviin asioihin. Toivon todella että tässä käy niin kuin sen näet.

mutta tämä on niin rankkaa kun näkee oman kärsivän
Asiat helpottavat ihan muutaman kuukauden sisään, aikoja on vaikea sanoa, mutta vahvasti saan tuntumaan kahdesta, kolmesta kuukaudesta.
Oli lapsen vaiva mikä tahansa, löytyy ratkaisu/helpotus kyllä ilman selvännäköä 2-3kk.

Yksi lapseni on sairaalassa tutkimuksissa.
Mitään pahaa en näe kuitenkaan lapsellesi sattuvan. Vaiva on hoidettavissa.
ihanko? vau mitä selvännäköä....

Saanko elää paremman tulevaisuuden verrattuna menneeseen elämääni
Menneessäsi näkyy tapahtumia, joissa et ole kokenut saavasi oikeudenmukaisuutta osaksesi.
kenelläpä ei?
Kun katsot viiden vuoden kuluttua taaksesi, tähän hetkeen, hämmästyt siitä, miten paljon lopulta onkaan muuttunut.
Yleensä jos katsoo 5v. taaksepäin, paljon on muuttunut, varsinkin lapsiperheessä.

nje...
En ymmärrä ihmisiä jotka uskovat selvännäkijöihin.
Kerran suomi24:n palstalla kävin pitkän ketjun monen eri tyypin kanssa ja kaikki osoittautuivat huuhaaiksi.
Selvännäkijä antaa sinulle pari varmaa vastausta jotka nojautuvat tilastollisesti todennäköisyyteen ja hienolla puheella tekevät vastauksesta pitkän, täynnä paskanjauhantaa.
Tosi selvännäkijä pystyisi kertomaan minulle vaikka millä kirjaimella lapseni nimet alkavat, monta heitä on, minkä ikäinen olen...
Tietysti joku "tosi palstalainen" tietäisi noihin vastauksen, kaikki on täällä aikojen saatossa ilmenneet.. mutta ei selvännäkijä.
Kerro minusta edes jotain?
ihan mitä tahansa..
aivan, nyt tulee negatiivista "värähtelyä" joka estää..
:laugh:

Hei!

Miten lähiaikoina edesmenneen siskoni mies ja pienet lapset selviävät elämässään ilman äitiä ja vaimoa? Huoli on suuri meillä kaikilla sisaruksilla ja siskoa kova ikävä...

Mitä näet muuta minun elämääni? Lähenkö opiskelemaan vai töihinkö ja milloin?

Alkuperäinen kirjoittaja Akaton:
Saanko elää paremman tulevaisuuden verrattuna menneeseen elämääni

Ystävä,
sinussa on sisua ja rohkeutta vaikka muille jakaa. Menneessäsi näkyy tapahtumia, joissa et ole kokenut saavasi oikeudenmukaisuutta osaksesi. Ihan kuin et olisi pysähtynyt miettimään niitä ihan loppuun saakka, kunnolla, vaan olet pyrkinyt jatkamaan vain eteenpäin ja unohtamaan ne. Olet huomannut itsekin, että ne eivät lakkaa olemasta. Eivät ennenkuin käsittelet ne sillä suurella rohkeudella, joka sinussa on vahvana.
Tulevasi näyttää seesteiseltä. Tästä tulevaan ehkä sinusta jopa puuduttavalta. Elämä on tasaista, ei tule pahoja pettymyksiä, ei tosin elämää suurempia riemunaiheitakaan. Olet kuitenkin menossa koko ajan kohti parempaa, se vain tapahtuu niin hitaasti että sitä ei heti huomaa. Kun katsot viiden vuoden kuluttua taaksesi, tähän hetkeen, hämmästyt siitä, miten paljon lopulta onkaan muuttunut. Ja miten onnellinen oletkaan.
Siunausta sinulle, rakkaudella!

KIITOS

Säännöt:

Olen kotiäiti kahdelle. Onnellinen :). Naimisissa ihanan miehen kanssa. Haluaisin joskus vielä kolmannen lapsen mutta mies ei halua ja suoraan sanoen alapää aika kunnossa, en tiedä olisiko järkevää. Rahatilanne heikko, sekin este.

Kysyn: Saanko koskaan kolmatta lasta? Milloin? Onko suunniteltu?

Yhteistyössä