Katsokaa miten upea :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tossa minkäänlaista pihaa lapsille?
Remontoisin kyllä keittiön,kylppärin ja ton toisen makuuhuoneen samaan tyyliin kun se "vanhempien" makkarikin, eli vaaleeta paneelia kattoon, maalia ja tapettia seinään. Puolipanelit repisin irti ja maalaisin seiniä kauttaaltaan siistiksi. Kattoon laittaisin vaaleeta panelia ja silleen :D Kyllähän tosta ihan hienon sais =)

Piha on pieni, jotain keinuja siinä on jne. mutta puistoon on tosi lyhyt matka ja ulkoilumaastot (lenkkipolut jne) on ihan lähellä.

Mä ajattelin tapetoida niillä Laura Ashleyn vanhoilla tapeteilla oman makkarin ja lastenhuoneen myös vanhaan malliin. Keittiö saa jäädä tällä hetkelle sellaiseksi kuin se onkin, mä diggaan noista puolipaneeleista siellä :) Ellen innostu hiomaan niitä hiukan vaalemmaksi ;)

Jännä, että tuollainen on jonkun mielestä "tosi ihana"...:D En näe tuossa mitään ihanaa. En muuttais tuohon, vaikka saisin ilmaiseksi asua. Oikeesti.:) Mut sehän on makuasia!

Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
Jännä, että tuollainen on jonkun mielestä "tosi ihana"...:D En näe tuossa mitään ihanaa. En muuttais tuohon, vaikka saisin ilmaiseksi asua. Oikeesti.:) Mut sehän on makuasia!

Missä sä sitten asut :D ? Tai millaisessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Olen sellanen maalaishörhö, asun perinteisesti ja "luomusti"...minua ei saisi edes kaupunkiin (ylipäätään) asumaan, ei kilon keittolihoinakaan. :D

Olen sellanen maalaishörhö, asun perinteisesti ja "luomusti"...minua ei saisi edes kaupunkiin (ylipäätään) asumaan, ei kilon keittolihoinakaan. :D

:) oishan tuollainen ihanaa, mutta valitettavasti mulla ei ole siihen mahdollisuutta.

Ja Gloria, älä pahastu minun sanomisesta! :hug: Tuli vähän töks tuo eka, mut totta se on....mut onhan se TÄYSIN makuasia, eikä niistä auta kiistellä. Se on pääasia, että jokainen löytää sen paikan, missä viihtyy. :)

Ja Gloria, älä pahastu minun sanomisesta! :hug: Tuli vähän töks tuo eka, mut totta se on....mut onhan se TÄYSIN makuasia, eikä niistä auta kiistellä. Se on pääasia, että jokainen löytää sen paikan, missä viihtyy. :)

Mä en missään nimessä pahastunut :)
Mä tykkään vanhoista taloista ja muuttaisin maalle riumusta kiljuen, jos vaan pystyisin :D

Mä en missään nimessä pahastunut :)
Mä tykkään vanhoista taloista ja muuttaisin maalle riumusta kiljuen, jos vaan pystyisin :D

Toivon, että sekin päivä sinulle koittaa! :hug: ja onnea tämänkin talon kanssa!!

Ei ole niin sitten yhtään mun mieleen. Mutta makujahan on monia... Esim Gloria ei varmaan lämpenis mein kämpälle ja must tää on taas niiiin ihana =)

Millainen teillä sitten on :D ?

No ihan normi omakotitalo yhessä tasossa, mie jotenkin niin karsastan noita vinokattoja sisällä. Varmaan laitettuna toi on ihan kiva, kuvissa keittiökin oli niin "sotkusen" näkönen ett oksat pois.

Hauska mut hirvee sijainti,

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12544992204520&itemcmd=move25&listSize=60&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.992276

keittiö ja olkkari kuin eri maailmasta!

Yhteistyössä