Alkuperäinen kirjoittaja Viude:Mut masussa on raskausarpia, ihan raskauden jäljiltäkö? XDAlkuperäinen kirjoittaja martsu:oot varmaan mies..
Jaa-a, enpä tiedä... mitäpä teet...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä nyt vaan käsitä kysymystäni loukkauksena, mutta onkohan sulla rinnat (jos siis olet nainen) ihan loppuun saakka kehittyneet? Jotenkin koko paketti: nännit, nänninpihat ja koko rinta on jotenkin sellasten ei naismaiset.
koska haluaa esittää naista vaikka on mies. hyvinsa kullaki...Alkuperäinen kirjoittaja phuuöööhh:miksi ihmeessä haluat näytellä noita kuvia?
Ei mulla ainakaan näy. Eikä voiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kenen kuva!"!!!:painakaa sitä kuvaa hiiren oikealla näppäimellä ja ottakaa ominaisuudet, siellä näkyy kameran omistajan nimi!
ei näyAlkuperäinen kirjoittaja tiedän kenen kuva!"!!!:painakaa sitä kuvaa hiiren oikealla näppäimellä ja ottakaa ominaisuudet, siellä näkyy kameran omistajan nimi!
No lihomisesta varmaan ja lapsesta. AP sanoi alussa että on 2 v poika.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten sulla on tuommoset raskausarvet?
höpö höpö.Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kenen kuva!"!!!:painakaa sitä kuvaa hiiren oikealla näppäimellä ja ottakaa ominaisuudet, siellä näkyy kameran omistajan nimi!
Komppaan. Plussapuoli on, etteivät pienet tissit ainakaan tee susta suuremman näköistä. Itse olen melko hoikka ja lyhyt (vain vähän päälle 150cm), mutta rintani saavat mut näyttämään paljon isommalta. Tosin näin raskaana mä kyllä olen valas muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noh, ei nuo nyt niin pahat ole. On kiinni rumiin rakenteesta tuo asia. Olisiko ne läskitissitkään kivat, mitä useillmilla lihavilla on??
Ei mulla ainakaan ole ruskeat ja kolme lasta on...Alkuperäinen kirjoittaja HUOM!:Synnyttäneellä naisella on nännipihat ruskeat! Nää ei ole. Mies on.