Katsokaa miten ihana pieni tyttö laulaa, koskettavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leidi Urhealta Rannikolta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Leidi Urhealta Rannikolta:
http://www.youtube.com/watch?v=eVFF98kNg8Q

:heart: Katsokaa, kuunnelkaa sanojaa

¡Mira y escuche!

Musta oli ihan karseeta laittaa pieni lapsi esiintymään KIRKKOON seurakunnalle. Vanhemmat ovat varmasti ylpeitä, mutta tuskin lapsi voi kieltäytyä kun vanhemmat EHKÄ pakottavat tai kiristävät.

Kun olin lapsi mut PAKOTETTIIN esiintymään ja sain siitä sellaisen kammon etten laula juuri julkisesti. Kaverit vaan ihmettelee, että miksen halua tienata äänelläni, mutta muut, tarhantädeistä ja opettajista alkaen tappoivat minusta laulamisen ilon. MIETI SITÄ.

Siskoni kyllä tienaa laulajana, mutta minä kipsaannuin täysin eikä esiintyminen muutenkaan kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen lapsitähti:

¡Mira y escuche!

Musta oli ihan karseeta laittaa pieni lapsi esiintymään KIRKKOON seurakunnalle. Vanhemmat ovat varmasti ylpeitä, mutta tuskin lapsi voi kieltäytyä kun vanhemmat EHKÄ pakottavat tai kiristävät.

Kun olin lapsi mut PAKOTETTIIN esiintymään ja sain siitä sellaisen kammon etten laula juuri julkisesti. Kaverit vaan ihmettelee, että miksen halua tienata äänelläni, mutta muut, tarhantädeistä ja opettajista alkaen tappoivat minusta laulamisen ilon. MIETI SITÄ.

Siskoni kyllä tienaa laulajana, mutta minä kipsaannuin täysin eikä esiintyminen muutenkaan kiinnosta.

Se on sun tarina, Heatherin tarina on eri. Tule sitten vasta puhumaan kun tiedät onko lapsi pakotettu. Minusta näytti aidolta, ja varmasti olikin!

"Entinen lapsitähti" juu ja lehmätkin lentää!

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Alkuperäinen kirjoittaja entinen lapsitähti:

¡Mira y escuche!

Se on sun tarina, Heatherin tarina on eri. Tule sitten vasta puhumaan kun tiedät onko lapsi pakotettu. Minusta näytti aidolta, ja varmasti olikin!

"Entinen lapsitähti" juu ja lehmätkin lentää!

Nauttiko hän sinun mielestä esiintymisestä? Minusta ei. Olisi varmasti mieluummin leikkinyt nukeilla ystävänsä kanssa kuin ollut pällisteltävänä jossain kirkossa.

Älä yhdistä omaa pakkolaulantaasi tähän. Heather voi itse olla aivan eri mieltä. Minun mielestäni hän vaikutti aidosti liikkuttuneelta veljensä puolesta ja kaikin puolin tyttö on sen oloinen, ettei häntä ole väkisin ängetty esiintymään..

Minun mielestäni esitys oli hyvin suloinen ja koskettava!

Ainoastaan Heather itse voi varmaksi sanoa, mitä se oli hänen mielestään :]

Ootte kyllä tosi lapsellisia. Kuinka moni pikkutyttö ehdottaa äidille ja isille, että haluaa laulaa kirkossa kymmenille, jopa sadoille ihmisille mieluummin kuin leikkii rauhassa kotona. REVI SIITÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja ei idiootti:
Ootte kyllä tosi lapsellisia. Kuinka moni pikkutyttö ehdottaa äidille ja isille, että haluaa laulaa kirkossa kymmenille, jopa sadoille ihmisille mieluummin kuin leikkii rauhassa kotona. REVI SIITÄ.

Ei se katso aikaa ja paikkaa! Musikaalinen lapsi laulaa missä vain. Eipä tuo pakotetulta taikka kärsivältä näyttänyt. Pikemminkin herkältä.

Tunteettomat laulajat näyttää pakotetuilta ja kärsiviltä... :D

Revitään, revitään..! *hohhoh* |O