Katsokaa, mitä mun mies löysi <3

:heart:

Oli ollut keskellä autotietä yksinään, ei osaa kunnolla kävellä, juoksemisesta puhumattakaan. Mies oli seurannut tilannetta, mutta muita oravia ei ollut näkynyt mailla eikä halmeilla. Oli se pitänyt sitten pelastaa, toi sen tänne meille kotiin. Oli soittanut Korkeasaareen ja saanut sieltä ohjeita. Sinne se tänään viedäänkin, suostuivat sen ottaa vastaan ja hoitaa :)
 
nikke se oli
oih :) Meillä oli joskus samanmoinen. Piettiin kasvamassa ja tervehtymässä meillä jonkin aikaa, ja sit päästettii takas luontoo. Kävi välillä tervehtimässä pihakuusessa (repaileisesta hännästä tunnistettiin). Nukku kisun kainalossa ja ihmisten taskuissa <3
 
vieras
Luonto olis hoitanu, joku peto saanu mukavan suupalan, sillai sen pitäis mennä. En ymmärrä mikä järki on kiikuttaa oravanpoikasta korkeasaareen, mut kanssaihmisistä ei nykypäivänä huolehdita ollenkaan... (enkä tarkoita juuri ap:n miestä, onhan se harvinaista et jotain miestä kiinnostaa mitä oravanpojalle käy...)
 
Mä olisin tehnyt ihan samoin, kuin mies. En olis voinut jättää kuolemaan tai omille armoilleen. Kyllä mun mielestä niin kuuluukin tehdä (ja niin lukeekin mm. korkeasaaren nettisivuilla neuvoissa ja muuallakkin). Älkää nyt hullut yllyttäkö meitä pitämään sitä :xmas: :D
 

Yhteistyössä