Katsokaa! Kaksplus + Tukiainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voit v*tun tukiainen...niin ärsyttää kun joka tuutista tulee koko ajan tukiainen sitä ja tätä..Miten suomessa jatkuvasti pääsee "pinnalle" näitä typeriä ihmisiä keikkumaan vaan julkisuudessa?Rasittaa kaikki salarakkaat jo Aitolehdestä Tukiaiseen...Tekisivät elämässään jotain,mikä oikeasti olis sen verran merkittävää et ansaitsee mediatilaa..Parit peitonheilutukset tai tekstiviestit ei oikein mun silmissä sitä ole.Ja Tukiaisen tanssiryhmä..siitä ei viitsi edes aloittaa sanomaan mitään..

Miten ihmisellä voi olla tarve joka asiaan liittää joku ulkomaan paikka ja hokea glamouria ja jetsetiä. Ihan oikeasti toi on pikkutyttö aikuisen kropasa, kuten joku noissa kommenteissa sanoi :( Säälittävää ja surullista, vaikka ensin nouseekin aina esiin huvittenuseisuus ja "voi mikä bimbo" fiilikset.

Tälläistä pahansuopuutta on jotenkin niin vaikea sulattaa. Tulee surullinen olo :( Kuka sen määrittelee millainen äidin kuuluu olla? Eikö riitä että äiti rakastaa ja suojelee lastaan. Ja kuka sen määrittelee millainen ihmisen tulee olla? Annetaanhan kaikkien kukkien kukkia...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
meni pikkusen ohi.. "haluan sekä tyttöjä että poikia..mutta tykkään enemän tytöistä. voisin ottaa useamman tyttären ja yhden pojan"

Kirjoitti blogissaan myös "Omat vanhempani ovat olleet naimisissa kohta 40 vuotta. He menivät naimisiin 18-vuotiaina Varkauden kirkossa ja alkoivat seurustella 15-vuotiaina. Sitten he hankkivat neljä kaunista lasta, kolme blondia tyttöä ja yhden komean pojan"

Eli haluaa samalla tavalla kuin vanhempansa.

Voih.. en haluaisi kenestäkään mitään pahaa sanoa, mutta tää nainen on oikeasti aivan hukassa :( . Mä en jaksaisi näitä juttuja,mut joka paikas niihin törmää ja sitte itse tyhmänä menee lukemaan. Pitäis vaan sulkea silmät ja korvat tän naisen jutuilta, koska en voi tajuta, että joku ihminen on oikeasti tuollainen...

se kyllä liitelee niin korkeella, että ei varmaan tipu koskaan alas tähän todellisuuteen. Sääliks käy, onkohan sillä jotain traumoja tullut pienenä? Meinaan että kun se on jäänyt "vähän" lapsentasolle. Kerjää huomiota ja tekee kaikkensa että saa olla mediassa esillä. :/

Yhteistyössä