Katsoitteko Suurin pudottaja-finaalin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis mitä oli tehty Rebeccalle? Aivan järkyt hiukset, Rebecca näytti ihan keski-ikäiseltä se saamarin blondattu patakampaus päässä. Se oli mun mielestä niistä naisista kaunein ja olisi vieläkin, ilman sellaista tukkaa ja meikkikin oli kauhea.

Mä ymmärrän hyvin, jos painonpudotuksen jälkeen haluaa muuttaa itsessään muutakin.

Kun mä pudotin reilut 20 kg, kävin ostamassa kokonaan uuden meikkiarsenaalin, rakennekynnet ja paljon uusia vaatteita.

Mulla on vielä joitakin kiloja karistettavana (pudotan parhaillaan) mutta viikko sitten värjäsin hiukset mustanruskeasta aivan vaaleiksi. Pätkäsin myös pituudesta pois.

Kunhan kaikki kilot on poissa, menee vaatekaappi tyylillisesti vielä kerran uusiksi. Ja ehkä tukkakin lyhenee vielä paljon :)

Meneekö jollain kilpailijoilla laihdutus jo vähän yli, joku vois sanoa jo että riittää. Ainakin viimeksi näytetty kausi kun se vaalea vanhempi nainen voitti, se oli jo ihan liian laihan näköinen.

Toinen juttu mitä olen miettinyt; mitä hurjasti laihtuneiden kilpailijoiden avioliitoille käy? Kun mies/vaimo muuttuu fyysisesti täysin, ehkä henkisestikin, alkaa uudet asiat kiinnostaa ja olla mahdollisia.

Yhteistyössä