katsoitteko BIISIKÄRPÄSEN??

En mäkään tiedä mikä siinä voittajassa alkoi ärsyttää. Alussa mietin, et onpa iloinen ja nauravainen kaveri, mut loppua kohden aloin saamaan fiilikset, et mahtaako toi ollakin aika leiju-tyyppi. Tiedä sitten millainen on miehiään.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Katsottiin lasten kanssa ja ainakin lapset tykkäs. Äitikin sai loistaa kun muisti kaikki wanhat biisit :D

Samoin meillä. Huuma oli minusta nolo lasten kanssa katsottavaksi ja muutenkin, olin huojentunut kun se loppui.

Hiukan laimea juu oli toi eka jakso.. josko siinä päästäis sit vauhtiin kun homma etenee pitkin kevättä. Ne naiset oli kuin olis epileptisen kohtauksen saanu, punapää kuulemma 30-vuotias, olisin arvioinu että viiskyt jos olis pitäny.. miks ihmiset näyttää niin vanhoilta?? No mut se ei kuulunut ohjelman arviointiin toi. Olis saanut olla enempikin sitä laulamista, turhan helppoa kotisohvalla ja sit ärsytti kun osaks ne tekstit olikin jo ruudussa niin ei voinut itse arvailla joka kohdassa.. Pitää käyttää vanhaa äitini keksimää kymppitonni-tekniikkaa, telkkari lujalle ja menet toiseen huoneeseen puuhailemaan jotain ja vastailet sitten sieltä :D odottelen tosin innolla josko tästäkin ohjelmasta tulis sit dvd-avusteinen lautapeli!

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minä olen jo nykyään kai hiukan vanha kun minulta on loppunut itsekriittisyys ja minä laulan muiden kuullen jopa ilman tuollaisia ohjelmia.

Sehän on hyvä, laulua maailmaan mahtuu. :D Minä en vaan kestä tuollaisia ohjelmia ja onneksi mikään direktiivi ei pakota niitä katsomaan. AJatteles, jos EU niin säätäisi, me suomalaiset varmaan kiltisti katsottaisiin :D

tietääkö kukaan uusitaanko sitä?nauhoitin muka boxilla sen ja joo-o, olin kiireessä laittanut jonkun aijemmin illalla tuleen biisi chatin nauhalle!!!!!enkä löytänyt itse uusinnoista tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minä olen jo nykyään kai hiukan vanha kun minulta on loppunut itsekriittisyys ja minä laulan muiden kuullen jopa ilman tuollaisia ohjelmia.

Sehän on hyvä, laulua maailmaan mahtuu. :D Minä en vaan kestä tuollaisia ohjelmia ja onneksi mikään direktiivi ei pakota niitä katsomaan. AJatteles, jos EU niin säätäisi, me suomalaiset varmaan kiltisti katsottaisiin :D

Jeps. Italialaiset ja ranskalaiset viis veisais, saksalaiset nostais metelin, mut suomalaiset istua tönöttäis telsun ääressä ja katsois vaan kun kerran EU määrää. Itse asiassa minäkin hiukan halveksin kaikkia koko perheen ohjelmia, mutta kun toi tytsy on nykyään just tolleen sopivan ikäinen tällaseen lauantai-illan sohvalla istuskeluun niin iski tässä hiljattain sellanen ajatus, että voi kauhistus kun se on sit NYT ja TÄSSÄ se aika kun tuo vielä on sopivan ikäinen. Kohta me istutaan miehen kanssa kahdestaan sohvalla, mies nukkuu ja mä katson sit sitä jotain laadukkaampaa mitä mä aina kaipaan, ensin voin näön vuoksi pitää biisikärpästä päällä kunnes mies nukahtaa ja sit vaihtaa äkkiä kanavaa.. Kunpa toi tyttö löytäis sellasen poikaystävän joka sit viihtyis meidän vanhusten seurassa meillä istuskelemassa lauantai-iltaisin ettei aina olis 'hukassa' lapsoseni..

Yhteistyössä