Katsoitko A-tuubista viherpipertäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syökää kanaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syökää kanaa!

Vieras
Suututtaa oikeesti tuollaiset ihmiset, jotka kutsuvat itseään eläinten oikeuksien puolustajiksi ja sillä varjolla tuhoavat toisten omaisuutta! Justiinsa tuommoisia "kettutyttöjä": märkäkorvaisia idealisteja, joiden ei ole koskaan tarvinnut muuta tehdä kuin pelastaa maailmaa... "JOs ihmiset lopettaisivat lihan syönnin, tuotantolaitokset lopetettaisiin ja eläinten oikeudet toteutuisivat", piipitti tämä yksi eläinten puolustaja- voi äiti tuota mielenköyhyyttä! Sillähän se olisi sekin ongelma hoidettu!

En usko väkivaltaan missään muodossa, mutta kyllä mäkin niitä tuotantolaitoksia vastustan. Ne ei ole luonnolle hyväksi eikä niissä kohdella eläimiä edes välttävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Joo, niinku metsästyskin on ihan kamala ja hirveä asia, eikä tajuta että se on riistanhoitoa.

No mä en itseasiassa vastusta metsästystä, vaikka täysin tehotuotantoa vastaan olenkin. Että eläpäs yleistele...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Joo, niinku metsästyskin on ihan kamala ja hirveä asia, eikä tajuta että se on riistanhoitoa.

No mä en itseasiassa vastusta metsästystä, vaikka täysin tehotuotantoa vastaan olenkin. Että eläpäs yleistele...

Enhän mä yleistänytkään, otin vaan esille tämänkin asian.

Jos hirviä ei kaadettais niin olispa paljon hirvikolareita!
Kaverini käkätti aina miehille metsästyksestä.Kun sit itse joutui hirvikolariin ja sairaalaan pitkäksi aikaa niin muuttui äänikin kellossa!! Jo on kamalia nuo miehet ku valikoiden vaan kaataavat hirviä!yms.....
Olishan se kiva noille vastustajille kun kanaa ei sais ollenkaan,mitähän sit keksisivät!
No voisihan sitä kiinasta tuoda ja varmaan ilolla sit söisivät!! Kanamunatkin alkais juosta kun kuoren aukaisisi....

Alkuperäinen kirjoittaja kolaroinu:
Jos hirviä ei kaadettais niin olispa paljon hirvikolareita!
Kaverini käkätti aina miehille metsästyksestä.Kun sit itse joutui hirvikolariin ja sairaalaan pitkäksi aikaa niin muuttui äänikin kellossa!! Jo on kamalia nuo miehet ku valikoiden vaan kaataavat hirviä!yms.....
Olishan se kiva noille vastustajille kun kanaa ei sais ollenkaan,mitähän sit keksisivät!
No voisihan sitä kiinasta tuoda ja varmaan ilolla sit söisivät!! Kanamunatkin alkais juosta kun kuoren aukaisisi....

Nämä kettutytöt, vihreät ja muut ekoterroristit. Aiheuttavat hirveitä kärsimyksiä eläimille.

Lisäksi nämä viherpiertäjät eivät tee rehellistä työtä vaan ovat ikiopiskelijolita, työttömiä yms loisporukkaa.

Mitä eläinten suojelua se on et päästetään eäimiä luontoon, jossa niillä ei oo mitään mahdollisuutta selvitä? Tai tuhotaan tehokanalasta sähkölaitteet et kanat on ilman ilmastointia ja ruokaa useita tunteja, ja näin kuollen...

Olen joskus lukenut jostain, että näillä "tytöillä" on usein yksi heitä hieman vanhempi kuitenkin nuori mies ideologisena johtajanaan ja tämä vanhempi mies liidaa naitä typyköitä tekemään näitä päättömiä iskuja. Tytöt ihastuksissaan ja hurmoksissaan uskoo mitä heille sanotaan. Nuorena on niin naivi. Maailma on näiden aktivistien silmissä niin mustavalkoinen ja mielipiteitä puolustetaan ilman tarkempaa asioiden taustatutkimusta. Vähän kuin tällä palstalla joskus... LOL.

en minäkään ymmärrä. sen tiedän että teurastamossa elukoita ei tapeta edes vähälä kunnioituksella, ja kuljetuksenki kanssa on vähän niin ja näin...

mutta. jos lihatuotanto lopetettais, mitä tapahtuu ihmisen oikeudele syödä tasapainoista ruokaa. ihminen on kasvissyöjä vaan omasta tahdostaan ja on jokaisen oma asia. mutta jos haluaa syödä myös lihaa miksi se pitää estää kun ihminen on kuitenkin kaikkiruokainen eläin?

metsästystä kannatan, huvikseen tappamista en.

viherpiiperrys saa myös täyden kannatuksen, ekoterrorismi ei. on eriasia olla tiedostava ku tyhmä.

Yhteistyössä