Katselu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän se todella on niin, että vaihdevuosissa tulee muutoksia häppäreissä. Minulle henkilökohtaisesti tämä oli täysin odottamaton ilmiö. En ollut moisesta kuullut ja lähes järkytyin ja ihmettelin, mistä moinen johtui. Siitähän se johtuu, että limakalvot ohenevat, ei sen ihmeemmästä. Tästä olisi hyvä informoida naisia. Ei ollut kiva säikähtää. Tuntui masentavalta silloin. Sinänsä elämä jatkuu ja ihan hyvänä tästäkin eteenpäin, kun on asiaan tottunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Meikämaijukka;10715428:
Kyllähän se todella on niin, että vaihdevuosissa tulee muutoksia häppäreissä. Minulle henkilökohtaisesti tämä oli täysin odottamaton ilmiö. En ollut moisesta kuullut ja lähes järkytyin ja ihmettelin, mistä moinen johtui. Siitähän se johtuu, että limakalvot ohenevat, ei sen ihmeemmästä. Tästä olisi hyvä informoida naisia. Ei ollut kiva säikähtää. Tuntui masentavalta silloin. Sinänsä elämä jatkuu ja ihan hyvänä tästäkin eteenpäin, kun on asiaan tottunut.
Kiva kun sain todistusaineistoa omille näkemyksille.
En sittenkään ole tulkinnut näkemääni mitenkään väärin.

Nyt minuakin ihmetyttää, miksi tuosta ilmiöstä ei ole juurikaan kerrottu mitään.

Nyt myös entistä innokkaammin alan seurata tapahtuman kehitystä.

Aina kannattaa pitää silmänsä auki, eli katsella.

Noniin, niin se vaan 5 tonnia täyttyi.

Niin ne vaan pienet häpyhuulet katoaa.
Ihan pikkuriikkisen enää kurkistaa.

Mitähän seuraavaksi tapahtunee?

Ja eikun uteliaisuus lisääntyy.

Seuraavaksi nostan hattua, kun ketju on pysynyt siistinä, ei kiusaamista laisinkaan.

Jaa katselu ei näköjään kiinnosta kovinkaan montaa tämän ketjun asiakasta.

Mitenkähän olisi koittelunlaita?

No koitetaan katsella.

Tai katsellaan koitellen, sillä saahan sitä koitellenkin mielikuvituksellisenkauniita näkymiä aikaan.

Jaa katselu ei näköjään kiinnosta kovinkaan montaa tämän ketjun asiakasta.

Mitenkähän olisi koittelunlaita?

No koitetaan katsella.

Tai katsellaan koitellen, sillä saahan sitä koitellenkin mielikuvituksellisenkauniita näkymiä aikaan.

Käyn kylässä vanhemma mimmin luona ja välillä tulee alasti eteeni. Sitten saa katsoa ja kokeilla mitä haluu kun rupee seisomaan, tykkää näytellä itseään ja nuoren kiihotttumaan.

Viimeksi muokattu:
Vähän katselin saunareissulla silläsilmällä.

Ei näkynyt enää sisemmistä häpyhuulista pienintäkään pilkahdusta.

Hieno ja mielenkiintoinen ilmiö tuo sisäänvetäytyminen.

No joudun edelleen katselemaan tapahtuuko siellä vielä jotakin muodonmuutoksia.

Tapahtuukohan klitorikselle jotakin?
Niin läheltä en varmaan saa katsoa, jotta sen muutoksen näkisin.
Tai no en ole nähnyt sitäkään miltä se nyt näyttää, joten muutostakin olisi vaikea havaita.

Katselin näitä erilaisia seksiketjuja.

Eräässä kerrottiin naisen tarvitsevan rentoutuneentilan päästäkseen nauttimaan yhdynnästä.

Nyt kysynkin mitkä ovat parhaat keinot tuohon tilaan pääsemiseen?

Voiko mies olla avuksi jollainlailla rentoutumisen saavuttamisessa?

Useinhan mies innostuu siitä seksistä naista selvästi nopeammin.
Mutta olisiko parempi, kun mies vähän peittelisi innostustaan, jotta nainen pystyisi rentoutumaan rauhassa?

Näin miehenä ajattelen innostukseni seksiin innostavan puolisoa innostumaan myös, mutta ilmeisesti ajattelutapani on väärä.

Ja eikun monenlaisia mielipiteitä kertomaan.

Katselin näitä erilaisia seksiketjuja.

Eräässä kerrottiin naisen tarvitsevan rentoutuneentilan päästäkseen nauttimaan yhdynnästä.

Nyt kysynkin mitkä ovat parhaat keinot tuohon tilaan pääsemiseen?

Voiko mies olla avuksi jollainlailla rentoutumisen saavuttamisessa?

Useinhan mies innostuu siitä seksistä naista selvästi nopeammin.
Mutta olisiko parempi, kun mies vähän peittelisi innostustaan, jotta nainen pystyisi rentoutumaan rauhassa?

Näin miehenä ajattelen innostukseni seksiin innostavan puolisoa innostumaan myös, mutta ilmeisesti ajattelutapani on väärä.

Ja eikun monenlaisia mielipiteitä kertomaan.

juu, hyvinkin oikeassa olet, että nainen tarvitsee rennon olon nauttiakseen hyvin.

nainen voi saada rennon olon monenlaisista asioista. toiset haluaa tehdä hommat rauhassa pois häiritsemästä, toiset voi haluta rauhallista omaa oloa välillä liikunnan, itsensä hoitamisen tai omien kiinnostuksen kohteidensa parissa. toiset voi kaivata myös mieheltä huomiointia ilman vaatimuksia tai ilman suoranaista seksiin viittaamista.

itse tykkään siitä, että mies osaa olla rauhallinen omasta seksihalustaan huolimatta. kuunnellen myös naisen fiiliksiä ilman turhaa kiirehtimistä.

Viimeksi muokattu:
juu, hyvinkin oikeassa olet, että nainen tarvitsee rennon olon nauttiakseen hyvin.

nainen voi saada rennon olon monenlaisista asioista. toiset haluaa tehdä hommat rauhassa pois häiritsemästä, toiset voi haluta rauhallista omaa oloa välillä liikunnan, itsensä hoitamisen tai omien kiinnostuksen kohteidensa parissa. toiset voi kaivata myös mieheltä huomiointia ilman vaatimuksia tai ilman suoranaista seksiin viittaamista.

itse tykkään siitä, että mies osaa olla rauhallinen omasta seksihalustaan huolimatta. kuunnellen myös naisen fiiliksiä ilman turhaa kiirehtimistä.
Tuon minä jotenkin ymmärrän ja pyrinkin siihen.

Suurin ongelma on siinä, kun en osaa lukea niitä fiiliksiä, tai sitten vaimo ei niitä näytä.

Miksiköhän sitä rentoutumisen valmistumista ei voi selkeästi ilmaista.

Esimerkiksi sanomalla olen valmis, tai jos ei uskalla sanoa, niin voisihan sitä vaikka vähän hieraista sieltä jalkovälistä.

Noinhan mieskin usein tekee.
Ja satikutia tulee silloin, kun tekee sen liian aikaisin.

Viimeksi muokattu:
Mukavastihan täällä on lukijoita riittänyt, joten jatkan tätä ajatustejuoksua.

Katseluun liittyy tietysti olennaisesti riisuuntuminen.
Kun on vaatteet heitetty pois, niin silloin on ilmoilla paljon mielenkiintoista nahtävää.

Minua ainakin katselu viehättää.
Miten laita muiden, sitä en tiedä.

Sitten on se riisuuntumisvaihe olemassa.
Sitäkin on kiva seurata.
Tulee sellainen jännittävän odottavaolo.

Miltä teistä tuntuisi riisuuntua eri sukupuolta olevan henkilön nähden?
Minusta sekin tuntuu jännittävän kutkuttavalta.
Puolison nähdenkin se tuntuu mukavalle, vaikka vieraan ihmisen nähden vielä jännemmältä.
Noita vieraannähden tilaisuuksia tulee vaan harvoin.
Mutta mielikuvissa voin kylläkin riisuuntua vieraankin nähden.

Alastomuushan on kaunista, onhan siitä tehty jopa taidetta.

Jaa eikö riisuuntuminenkaan kiinnostanut.
No pitäkää vaatteet päällä sitten.

Tutkiskelin mitä mies oikein naisesta katseella hakee.
Pikkuisen käytin nettiä hyväkseni.
Katselin alastomana esiintyviä naisia.
Silloin kun nainen esiintyy kokonaan alastomana, niin mihin miehen katse takertuu.
No aluksihan se menee sinne jalkojenväliosastolle.
Se tietysti on selvää, koska sitä harvoin katsella saa.
Kaunein asentohan on jossa näkyy kasvot rinnat ja avoimet jalat jossa se kukka avoimena katselee.
Jos katselua jatkaa pidempään, niin siihen jalkojenväliin jotenkin kyllästyy.
Yllättäen alkaakin kasvojen ilmeet kiinnostamaan enemmän.
Joten sitä vakosen näyttämistä kannattaakin säästellä.
Joskus sillointällöin hiukan vilauttaa josta mies kyllä villiintyy.

Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?

Mitä mieltä olette tilanteesta, missä mies on aktiivisempi koskettelemaan katselemaan ja puhumaan seksistä.

Mies tykkää suukotella ja halailla päivittäin.
Alastomuuden hän kokee täysin luonnollisena.
Asiallinen puhuminen seksuaalisuudesta tuntuu mukavalle.

Vaimo on selkeästi pidättyvämpi.
Tai ainakin hän saa väärän käsityksen miehensä pyrkimyksistä.

Kysymys, missä mielestänne kulkee rakkauden ja seksin raja ja voiko niitä ylipäätään erottaa toisistaan?

Selvennys, mihin tilanteeseen haen vastausta.
Kun mies suukottelee ja halailee sekä sanoo rakas vaimokulta.
Mielestäni tuo on rakkaudenosoitus.
Vaimo kokee sen aloitteeksi seksiin, koska kommentti on usein "taasko sinä olet sitä vaille".

Väärä käsitys voi johtua myös siitä, kun minulle tulee erektio helposti.
Pelkkä korvaan kuiskaaminen rakastan sinua saa aikaan turvotuksen.
Mutta kun sitä ei voi oikein estääkään.
Onko tuon erektion tunteminen halauksen yhteydessä aina naiselle merkki miehen seksihalusta?

Minä koen kuitenkin rakkaudeksi kosketukset ja kaikki kehon muotojen tuntemukset.
Alastomuudenkin tunnen rakkaudenosoitukseksi puolisolle.
Samoin puhuminen rakkaudesta, kehon tuntemuksista ja haluaisin kuulla mistä hän pitää.
Jopa käden pitäminen sukuelinten päällä voisi olla rakkaudenosoitus.

Seksi alkaisi vasta, kun molemmat haluaisi alkaa tavoitella sitä orgasmia.

Tuon rakkaudenosoituksen tunnistaisi siitä, kun sen hellittelyn voisi lopettaa ilman seksiin johtaa kokemusta.

Jotenkin minua häiritsee se, kun jo niistä ensimmäisistä kosketuksista tehdään se johtopäätös, että olen sitä yhtymistä hakemassa.

Täällähän sinä oletkin Hei!
Joku aika sitten satuin tälle ketjulle ja jotenkin oli tutun tuntuista kirjoittelua!
Luin nyt uudelleen koko ketjun ja kommentoin jotain johon kiinnitin huomiota eli:

"Koska se klitoriksenpää on hyvin harvoin esillä, niin tuleeko se kiihotuksen jossakin myöhemmässä vaiheessa paremmin esille sieltä hupun alta?"
"Tämänhetkinen käsitys on ettei tule esille vaikka kuinka kiihottuisi."

Ja sitten joku kommentoi: "En ole koskaan nähnyt mitä tapahtuu kun kiihotun, tuleeko sieltä huulien välistä esiin jotain vai ei..?" "Ei tule itsestään, mutta koko vekotin turpoaa hieman ja muista rauhasista tulee liukastetta lisää."

Häpyhuulistakin kirjoiteltiin mutta osaan ottaa kantaa vain kertomalla omistani. Nekin ovat ehkä peritty ominaisuus koska äidilläni ihan vanhuuteen asti näkyi vain se viiva eli siitä päättelin suurten häpyhuulien meillä molemmilla olevan sen verran peittävät ettei muuta näy kuin vakoviiva ennenkuin levittää haarat hyvin ja vielä käsin availee suuret häpyhuulet erilleen. Ja siellähän sitten pienet häpyhuulet jo hieman raollaan malttamattomina odottavat... sekä klitorikseni joka on aina ollut pieni mutta kyllä kiihotettuna paisuu - ei silti tule näkyviin huulten välistä.

Olen kokeillut ja katsellut seuraavaa (en nyt vaan aiemmin) ja suosittelen sitä naisille joita oma kiihottuminen askarruttaa: tehkää se suuren peilin edessä lattialla haarat levällään niin näette! Masturboikaa yksin tai miehen avittamana (voi esim. hyväillä rintoja). On erittäin kiihottavaa nähdä oman pimpin muuttuvan punertavammaksi koko ajan, huulien avautuvan yhä helpommin ja klitoriksen turpoavan. Ja paikat alkaa kiiltää jos nesteitä tulee omasta takaa, jos ei niin sivelkää käyttämienne voiteita/öljyjä! Ja kun orgasmi tulee on upeata nähdä pimpin nytkähtely, sykkiminen, supistelu ja nesteen valuminen aukosta - kaikilla sitä ei tulekaan - ei tartte hermostua! Kosteutta erittyy hieman mutta se ei välttämättä näy.
Ekan kerran tuon tehdessäni olin potkia peilin rikki - niin oli onnistunut orgasmi... ja pidin myös siitä mitä olin nähnyt...

Utelias mies - olet aika epeli - mitä saitkaan minut muistelemaan...

Kirjoittelusi tällä ketjulla on koko ajan ollut hyvin hienotunteista aiheesta huolimatta koska sen voisi käsittää väärinkin. Toivottavasti minä en keikuttanut venettä liian voimakkaasti tarttumalla heti tuohon klitoris-aiheeseen...?

Kyllä sain lukea todella hienon kirjoituksen ja mieltälämmittävän.

Piti lukea useampaankertaan, ajatuksen kanssa hitaasti herkutellen.

Kirjoitus oli juuri sellainen, mitä olen kirjoituksillani pyrkinyt hakemaan.

Onhan siinä kohdallani sekin asia, kun tuon tyyppisiä kertomuksia en ole kuullut naisen kertomana milloinkaan.

Ei minun vene ainakaan kaadu, vaikka kuinkapaljon klitoriskertomuksia kuulisin.
Eikä se näkeminenkään pahaamieltä aiheuttaisi.
Jos vaan kertomuksia varastossanne riittää, niin kyllä niitä ilomielin luen.

Tietysti muutkin voi kokemuksistaan kertoa, ettei tämä mene ihan kaksintaisteluksi.

Minäkin kuulisin mielelläni muiden naisten kokemuksia - miten ovat katselleet itseään ja miten kokevat miesten katseet - varsinkin sen oman rakkaan. Hänellehän nyt ainaskin tulisi kaikki näyttää... vai mitä?

Minäkin kuulisin mielelläni muiden naisten kokemuksia - miten ovat katselleet itseään ja miten kokevat miesten katseet - varsinkin sen oman rakkaan. Hänellehän nyt ainaskin tulisi kaikki näyttää... vai mitä?
Te olette tämän ketjun uteliain nainen, ja hyvä niin.

Nyt kun olemme samassa veneessä tuon yhteisen toiveen kanssa, niin niiden toteutumista odotellessa voimmekin vaihtaa puheenaiheen hetkeksi esileikkeihin.
Aiemmin jo kysyittekin onko niitä meillä.
Vastasin on, mutta silti se jäi jotenkin mietityttämään.
Esimerkiksi mistä esileikkien katsotaan alkaneeksi?
Jos vaikka olisi ajatuksena harjoittaa seksiä iltasella nukkumanmentäessä.
Lasketaanko ne jo aamupäivällä annetut suukot, halauksen sunmuut silmiin katsomiset, esileikeiksi?
Jos lasketaan, niin meillähän on monen tunnin mittaiset esileikit.
Saako välillä olla taukoja, ja minkä mittaisia?
Eli katkeaako se hyvin alkanut leikki, jos tauko käy liian pitkäksi?

Tai sittenkö illallako se leikki vasta alkaa?
Silloin meidän leikit kestävät puolituntia.
Tai no mehän leikitellään loppuunasi, eli kokotunnin.
Nyt sitten hyviä vihjeitä esileikkeihin.

Minun vaimo tykkää selän ja kasvojen nipistelystä.
Valojen sammuttaminen on myös tärkeä rituaali.
Koska tuohonmennessä olen nähnyt hänen kauniit kasvot ja suloisen kauniit rinnat, niin olenhan minä jo aikalailla lämmennyt.
Tekee mieli suukotella, ja käsi alkaa tehdä omaa liikehdintää.
Etsii kaulan, koittaa korvannipukkaa ja hiukset muistaa silittää.
Tuntee naiselliset kädet, sekä sormet sormienlomaan laittaa.
Kokoajan sydänsykkii ja tuntuu tosihyvälle.
Retki jatkuu olkapään ja kainalonkautta rintaan jos toiseenkin.
Tunnen rinnannipukan jo kiihottuneen ja vähän tahdon suullani maistaa.
Mutta aika rientää ja pitkä mutkainenmatka edessä, joten jätän rinnat rauhaan.
Käsi kylkeen ja toinen toiseen, nyt tunnen naisellisen kehon kaarevuuden.
Näin vastaan saapuu pakaroiden muodot ja pehmeys.
Tunnen sen pikkuhousujen läpikin.
On säärtä, polvea ja pohjetta, ihanaa.
Kantapäätä sekä varpaitakin muistan kutittaa.
Paluumatkalla teen ylilennon karvakolmion ylitse, joka pikkuhousujen läpi häämöttää.
Näin on esileikki suoritettu ja alkaa aika seksileikin.
Mutta vielä arveluttaa teinkö kaiken oikein.

Viimeksi muokattu:
Te olette tämän ketjun uteliain nainen, ja hyvä niin.

Nyt kun olemme samassa veneessä tuon yhteisen toiveen kanssa, niin niiden toteutumista odotellessa voimmekin vaihtaa puheenaiheen hetkeksi esileikkeihin.
Aiemmin jo kysyittekin onko niitä meillä.
Vastasin on, mutta silti se jäi jotenkin mietityttämään.
Esimerkiksi mistä esileikkien katsotaan alkaneeksi?
Jos vaikka olisi ajatuksena harjoittaa seksiä iltasella nukkumanmentäessä.
Lasketaanko ne jo aamupäivällä annetut suukot, halauksen sunmuut silmiin katsomiset, esileikeiksi?
Jos lasketaan, niin meillähän on monen tunnin mittaiset esileikit.
Saako välillä olla taukoja, ja minkä mittaisia?
Eli katkeaako se hyvin alkanut leikki, jos tauko käy liian pitkäksi?

Tai sittenkö illallako se leikki vasta alkaa?
Silloin meidän leikit kestävät puolituntia.
Tai no mehän leikitellään loppuunasi, eli kokotunnin.
Nyt sitten hyviä vihjeitä esileikkeihin.

Minun vaimo tykkää selän ja kasvojen nipistelystä.
Valojen sammuttaminen on myös tärkeä rituaali.
Koska tuohonmennessä olen nähnyt hänen kauniit kasvot ja suloisen kauniit rinnat, niin olenhan minä jo aikalailla lämmennyt.
Tekee mieli suukotella, ja käsi alkaa tehdä omaa liikehdintää.
Etsii kaulan, koittaa korvannipukkaa ja hiukset muistaa silittää.
Tuntee naiselliset kädet, sekä sormet sormienlomaan laittaa.
Kokoajan sydänsykkii ja tuntuu tosihyvälle.
Retki jatkuu olkapään ja kainalonkautta rintaan jos toiseenkin.
Tunnen rinnannipukan jo kiihottuneen ja vähän tahdon suullani maistaa.
Mutta aika rientää ja pitkä mutkainenmatka edessä, joten jätän rinnat rauhaan.
Käsi kylkeen ja toinen toiseen, nyt tunnen naisellisen kehon kaarevuuden.
Näin vastaan saapuu pakaroiden muodot ja pehmeys.
Tunnen sen pikkuhousujen läpikin.
On säärtä, polvea ja pohjetta, ihanaa.
Kantapäätä sekä varpaitakin muistan kutittaa.
Paluumatkalla teen ylilennon karvakolmion ylitse, joka pikkuhousujen läpi häämöttää.
Näin on esileikki suoritettu ja alkaa aika seksileikin.
Mutta vielä arveluttaa teinkö kaiken oikein.
Jaa-a, panitpa pahan! Tarkoitan kysymystä - en aihetta enkä varsinkaan sen tekemistä - esileikkiä...
Mistä se alkaa? - Jos se alkaa aamulla niin silloin on varmaan kyse aamupanosta!

Eihän ne esileikit aina johda toivottuun tulokseen koska usein todellisuus tulee vastaan; työ, lapset, muut velvollisuudet, sairaus, ikä, väsymys. Useimmiten esileikkien aika koittaa iltapuolella. Kun on rauhoituttu ja alkaa rentoutua. Silloin on myös vastaanottavaisin. Musiikki soimaan ja sitten hellimään kumppania!

Älkää sammuttako valoja - olkaa edes puolihämärässä koska on ihanaa katsella kumppanin kiihottumista esileikin ja rakastelun aikana.

Kaikkien joille on epäselvää mistä paikoista nainen kiihottuu kannattaa googlata erogeeniset alueet. Vakipari tuntee kumppaninsa mutta toiveita voi ja pitääkin esittää; rutiini tylsistyttää. Satunnaiselle seksikumppanillekin kannattaa kertoa omista toiveistaan - jos ehtii... hm...

Aikaa ei kannata kellosta katsoa eli OK nyt on tarpeeksi aikaa tuhlattu esileikkiin! Oh no!

Uskoisin monen naisen tarvitsevan ja pitävänkin viipyilevästä esileikistä - esimerkissäsi on monia hyviä juttuja jotka ilmeisesti sopivat teille. Jäi kyllä mietityttämään pari lausetta:
"Tekee mieli suukotella, ja käsi alkaa tehdä omaa liikehdintää."
Jäikö suuteleminen siihen? Se on esileikin hyvin olennainen osa - lisää suutelua siis! Molemmat osapuolet voi suudella vaikka koko vartalon ylhäältä alas! Avoimen suun suutelu tuottaa itselleni kiihottuneita värähtelyjä koko kehossa ja kielen käyttö vain lisää sitä.

"Tunnen rinnannipukan jo kiihottuneen ja vähän tahdon suullani maistaa. Mutta aika rientää ja pitkä mutkainenmatka edessä, joten jätän rinnat rauhaan."
Jätät rinnat rauhaan...? Omat nännini olivat jo aivan kovettuneet lukemisen tuossa vaiheessa. Rintani ovat niin herkät että niihin koskettaessa kiihotun ja alan hengittää nopeammin - jopa oma kosketus saa sen aikaan. Miehen imiessä nännejäni pimpissä tuntuu supistelua ja kostumista - aah...!

"Paluumatkalla teen ylilennon karvakolmion ylitse, joka pikkuhousujen läpi häämöttää."
Siis eikö sormet eksy sinne karvakolmion sisään lainkaan esileikkivaiheessa...? Klitoris on aina ensimmäisiä joka mainitaan kiihottumisesta puhuessa eikä voi kieltää että jos sen hyväilystä pitää niin se myös toimii. Joko suudellen, kielellä lipoen, sormillä hivellen, vartalolla hinkaten, apuvälineillä kiusotellen. Sytyn nopeasti ja tässä vaiheessa yleensä jo tulen joten olen aivan valmis ja kiihkoissani ottamaan vastaan sisään tunkeutuvan peniksen...

No niin Uteliasmies - sait taas minut avautumaan...

Viimeksi muokattu:
Edellisen viestini viimeinen lause voidaan käsittää niin kaksimielisesti että mode voi puuttua asiaan - tajusin sen vasta kun näin jutun valmiiksi printtinä palstalla.

Tarkoitan avautumisella sitä että taas kerroin omista asioistani avoimesti.

Ja kuten muutama viesti aiemmin esitin toivomuksen - ois kiva kuulla muidenkin naisten mielipiteitä!

Kiitokset avautumisesta.
Tuskin noinlievään kaksimielisyyteen kukaan puuttuu.

Näissä meidän keskusteluissa on myös se hyväpuoli, näistä ja varsinkin teidän kirjoituksista voi naiset halutessaan oppia.
Sitä avoimuutta ja leikkimielistä seksiin suhtautumista minä haluaisin kaikkien ihmisten saada kokea liitoissaan.
Näin kahdenkesken jutustelukin sisältää viestejä muillekin lukijoille.
Toivottavasti kirjoittelette jatkossakin avoimin mielin.
Ja tottakai toivon myös, että muutkin osallistuisivat keskusteluun.
Kyllä täällä muutkin voivat kysellä, eikä tarvitse olla edes utelias.

No sitten vielä vähän esileikeistä.
Minähän tykkäisin suukotella vaikka kokopäivän, mutta kun en havaitse hänessä sitä reaktiota, että hän pitäisi siitä.
Silti hän siitä pitää voi, mutta minä en sitä tiedä pitääkö vai ei.
Väestöliiton sivuillakin oli hyvä kirjoitus tuosta aiheesta.
Ensinnäkin toiselta ei pidä kysellä miltä tuntuu, tai vastaavaa, jos hän ei siitä pidä.
No tuo ohje osui minulle, otan siis opikseni.
Neuvona oli opetella kysymysten tilalle opettelua lukemaan kehonkieltä.
Kai ne kaikenmaailman nytkähtelyt ovat juusi tuota?
Jotenkin en ole niitä huomannut riittävän selkeinä.
No pitänee opetella tuntemaan pienempiäkin liikkeitä.
Vai onko jotain muuta vihjettä antaa?

Uusu tieto tuokin oli, kun rintaan koskee, niin pimpisä tuntuu nytke.
Pitänee tarkkailla tilannetta, ettei jää huomaamatta kuten tähänasi.

Ei eksy sormet sinne ennenkuin tositoimi alkaa.
Ja usenmiten se päätyöksi jääkin.
Kyllä tuostakin työstä keskusteltavaa löytyisi, mutta jätetään se nyt toiseen kertaan.
Tai voittehan tekin kysellä kaikenlaista, ja vastauksen saatte varmuudella.

Eilen illalla oli hyvä tilaisuus kokeilla esileikinvoimaa.
Hyvin se eteni, kun muistin olla hiljaa.
Ihastuin niihin rintoihin ehkä aiempaa enemmän.
Ja miten sattuikaan käymään, ei ihan äsken ole tuollalailla käynyt.
Vaimon käsi hakeutui housujeni lämpimään.
Nyppi karvoista ja muutenkin hyväili siitä lähituntumasta.
Niimpä minäkin uskaltaudun hänen karvojaan tutkimaan.
Ja muutakin mukavaa sieltä löytyi.
Oikein kiva oli niitä häpyhuulia paineskella.
Pikkuhousut piti poistaa toivossa, että jalat avautuvat.
Kyllähän ne vähitellen avautuivatkin, kun klitoriksen ympäsistössä sormen kierrellessä.

Muuten onko se osa klitorista mikä tuntuu 2-3 cm:n mittaisena kovempana juomuna, siinä olettamassani klitoriksen tienoilla?

Jatkuu, sain minä sitä emättimen suutakin sormella painella ja pyöritellä.
Sekin vähän avautui ja liukastui.
Niippä päätin kurkistaa sisäpuolelle.
Hyvälle tuntu vaikka oli vähän pimeetä ja ankeeta.
Hänkin tuntui tykkäävän.
Välillä kävin klitorista sipaisemalssa sillä liukkaalla sormella.
Eikä aikaakaan, kun hänen sykkeet tulivat.
Ja kuten ennenkin hän kääntyi hakemassa kieleni suuhunsa.
Hyvä nyt on vaimo tyydytetty, ja poistui hänen sisältään.
Sitten hänen kätensä halusi tyydyttää minut.
Kun molemmat tyydytyksen saanut oli, niin kumpikin nukahti.

Onko naisen orgasmi eriasia kun naisen laukeaminen?

Muuten onko se osa klitorista mikä tuntuu 2-3 cm:n mittaisena kovempana juomuna, siinä olettamassani klitoriksen tienoilla?

fi.wikipedia.org/wiki/Häpykieli tai kirjoita hakusanaksi klitoris

Onko naisen orgasmi eriasia kun naisen laukeaminen?[/QUOTE]

Orgasmi = laukeaminen , Orgasmeja on sitten useammanlaisia.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä