Katselin tänään maailmaa perus palstamamman lasien läpi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Ja mikä kamla epäkohtien sekasorto minut kohtasikaan. Hesessä (itse siis oln tietenkin abc:n puolella syömässä hyvää ja ravitsevaa kala-annosta :D ) istui todella vanha äiti ja vielä vanhempi isoäiti todella lihavan pikkutytön kanssa, joka oli puettu todella niukkoihin vaatteisiin ja joka söi MEGA-ATERIAA!! Siis hui kauheeta, se varmaan mässää joka päivä siellä niitä mega-aterioita ja ihan saletisti se äiti syöttää sille moskaa koska haluaa korvata sitä että on niin vanha ja kaikenlisäksi itsekin hivenen pyylevä ja pukeutunut epämuodikkaasti.

Todella karvainen isä kantoi hikisenä pientä vauvaa (joka oli ilman VAATTEITA!! pelkällä vaipalla) rintaansa vasten ja hiki vaan virtasi, HYI olkoon mitä BAQTEEREJA! Varmaan se vauva sai niistä jonkun hirveän taudin.

Sitten näin, kuinka rattaissa istuva, noin nelivuotiaan kokoinen ja oloinen poika söi tuttia ja välillä natusti karkkeja ja joi limsaa. Kyllä on hampaat ja koko tulevaisuus pilalla.

Juuri kävelemään oppineen oloinen tyttö joi limsaa ja söi karkkeja ja hörppäsi vielä melko reilusti isänsä kahvikupistakin. Hyi Hyi. Taas elämä pilalla.

Yhdellä naisella oli legginssit!! Siis LEGGINSSIT!! Niin epämuodikasta ja ihan out. Kamala, luuli varmaan olevansa hyvänkin näköinen ilmestys, kamala huora kun käänsi katseita vaalennettujen hiustensa kera. Ihan hirvee esikuva pienelle lapselleen jolla oli tutti suussa. Siis ihan varmaan ei ole imettänyt pikkustaan, vaan tutin vaan antanut suuhun. Ja nyt on hampaat ja koko elämä pilalla.

Kyllä minä tiedän kun peräti 35 minuttia samassa huoltoasemalla vietin. Niin.

Eiks tosta kyttäyksestä pidemmän päälle tule pää kipeäksi, ihmettelee hän. En kyllä jaksas aina ja ikuisesti keskittyä noin kamalasti muiden ihmisten asioihin. Kuinka tylsää ihmisellä pitää olla, että se jakssa tehdä tollasia hulluja päätelmiä puolen tunnin tuttavuuden perusteella?

Siis OMG OMG, en tiedä saanko ensyönä nukutuks, kun mielessä pyörii nuo raukat joille on syötetty hampurilaisia ja tuttia ja kaikenmaailman hirveyksiä. Nyyh. Mutta onneks oma lapsi on niin täydellisen hyvin oppikirjojen ja tutkimusten mukaan kasvatettu :saint: (ei sentään edes ole)

No onneksi et ole nähnyt minua tänään.... :whistle: Mulla on päällä usein TUNIKA! Siis se, joilla yritetään epätoivoisesti peittää ne tulleet vatsamakkarat ja litistynyt takapuoli...
Jos oisit nähnyt, olisin päässyt siis tarkan silmän läpi ja joutunut palstahirmujen kauhuksi...

(puolustus vielä, legginssejä ei onneksi ollut)....

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
No onneksi et ole nähnyt minua tänään.... :whistle: Mulla on päällä usein TUNIKA! Siis se, joilla yritetään epätoivoisesti peittää ne tulleet vatsamakkarat ja litistynyt takapuoli...
Jos oisit nähnyt, olisin päässyt siis tarkan silmän läpi ja joutunut palstahirmujen kauhuksi...

(puolustus vielä, legginssejä ei onneksi ollut)....

:laugh:

Siis tunika?! Et oo tosissas! Onko lapsesi kenties käyttäneet tuttia?? (Ei, älä kerrokkaan, en pysty nukkumaan jos vastaus on myöntävä!!)

nyt kyllä menetät ne yöunet...KYLLÄ, lapseni syö tuttia ja on myös juonut pullosta!
Musta olis kyllä kiva aiheuttaa jopa suoranainen painajaisuni...

Niin ja poika joutunut rassu nukkumaan omassa sängyssä vauvasta asti sekä joutunut olla kotihoidossa äidin kanssa. Ei oo pienelle mitään mahollisuuksia, kun äiti vaan lusmuaa kotona, ja työpaikka oottaa tekijäänsä. Karmea tilanne, kun äitin cv:hen tulee katko kotiäitiyden takia. :xmas:

Yhteistyössä