Katselin saunassa naisten alapäitä

  • Viestiketjun aloittaja Katselin
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Harmi kun ap ei ilmeisesti ole nähnyt minua uimahallissa. Tällä hetkellä rv 36 menossa ja alapää on turvonnut aivan järkyn näköiseksi... Miehen mielestä muistuttaa lähinnä hevosen turpaa. Ja sänkikin on päässyt kasvamaan ylipitkäksi porkkanapelloksi kun en enää näe/taivu sheivailemaan. Miestä en halua päästää hommiin kun pukamat nolottavat. Niin ja uimahallissa käyn viikoittain 1,5-vuotiaan kanssa polskimassa. Eikä hävetä yhtään!! :D
 
[QUOTE="lakka";27553677]Kyllä siistin ja hygieenisen naisen merkki on posliini pillu. Pieni kiitorata on jees, mut sieltä häppäreiden alueelta karvat on syytä poistaa.[/QUOTE]

Kyllä siistin ja hygieenisen naisen (ja miehen) merkki on ihan vaan peseytyminen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27553961]Harmi kun ap ei ilmeisesti ole nähnyt minua uimahallissa. Tällä hetkellä rv 36 menossa ja alapää on turvonnut aivan järkyn näköiseksi... Miehen mielestä muistuttaa lähinnä hevosen turpaa. Ja sänkikin on päässyt kasvamaan ylipitkäksi porkkanapelloksi kun en enää näe/taivu sheivailemaan. Miestä en halua päästää hommiin kun pukamat nolottavat. Niin ja uimahallissa käyn viikoittain 1,5-vuotiaan kanssa polskimassa. Eikä hävetä yhtään!! :D[/QUOTE]

No kyl oot pimee jos omaa miestä häpeät päästää katsomaan mut tuntemattomat tyypit taas on ihan ok. :x
 
"Minä vain"
[QUOTE="vieras";27553976]No kyl oot pimee jos omaa miestä häpeät päästää katsomaan mut tuntemattomat tyypit taas on ihan ok. :x[/QUOTE]

No en kyllä ole koskaan uimahallissa persereikääni kenellekään esitellyt. Jos antaisi toisen sheivata, se olisi väistämätöntä!
 
[QUOTE="Minä vain";27553811]Etupylly? Saisi olla jo aika kookkaat häppärit, jos niistä saa persposket aikaiseksi.[/QUOTE]

etupylly on palstasanastoa, ja se on katsottu soveliiaksi sanaksi, kun on puhe sukupuolivalistuksesta lapsille.
 
"poikia3"
Ajatelkaa, kun karvainen mamma istuu lauteille. Valkovuodot ja paskapillerit tarttuu lauteisiin. Onko se kivaa?
Yök, jos joku istuu paljaalle lauteelle, sieltä ne karvattomankin eritteet valuvat suoraan siihen. Saunassa käytetään pikkupyyhettä tai peflettiä! Ennen saunaan menoa myös kuuluu peseytyä, ihan samalla lailla peseytymätön ihminen sotkee, oli sitten karvoja tai ei. Saunaan ei myöskään mennä uikkarit päällä, eikä niitä ole sopivaa käyttää myöskään istuinalustana.

Ja tämän palstan ansiota on, että kerran uimahallissa käydessäni piti tilastoida ne karvalliset ja karvattomat. Ja enemmän löytyi karvallisia kuin karvattomia, jos ne kiitoradat laskee karvattomiksi, niin sitten meni aika tasan. Mua kävi naurattamaan uimahallissa, että kaikkeen sitä sortuu. Uin kolmesti viikossa, eli jos nyt vuoden aikana kerran tähän mahdottomuuteen sorruin, niin olkoon.
 
Jarianne
Onneks on omassa talossa oma saunaosasto uima-altaineen, niin saa siellä rauhassa olla sekä karvallisella että karvattomalla etu/takapimperopyllyllään sun kyykkyvatkauksellaan, sotkea lauteet tussumehuun ja ripelipaskaan ja sen jälkeen kieriskellä niissä. Eipähän edes ukko tule valittaan, kun tussu näyttää hevosenturvalta missä on pukamia!!!
 
"wii"
no mä en katsele, mutta pariin kertaan olen törmännyt uimahallissa siihen että istutaan lauteilla polvet koukussa eikä edes niin että olisi pohkeet siististi aseteltu toosan eteen vaan niinkuin mukulaa ponnistettais, aika mukavaa siinä on lasten kans valua uimaan kylmissään kun ei saunassakaan niille viitti ihmisen anatomiaa esitellä..
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27553795]Etupyllyt...minäkin palstatauolla ja olin unohtanut tuon takapyllyn etupuolisen vastineen...huh.[/QUOTE]

Joo minäki nauran tuolle sanalle taas vaihteeks :LOL:
 

Yhteistyössä