Katri Helenan poika kuoli..... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mini

Vieras
Laulaja Katri Helenan poika Juha Kalaoja on kuollut äkilliseen sairauskohtaukseen.

Tiedon välitti Katri Helenan konserttimanageri Lilja Kainulainen.

Juha Kalaoja oli 33-vuotias. Hän kuoli 29. huhtikuuta kotonaan Helsingissä.

Alkuperäinen kirjoittaja satuäm:
mä tunsin juhan henkilökohtaisesti, ikävä lukea asiasta täältä.

etpä tainnut hirveän henkilökohtaisesti tuntea, jos et ole aiemmin kuullut... tapahtunut kuitenkin jo viime kuussa kuolema...

Alkuperäinen kirjoittaja itsekin melkein sukua julkkikselle:

etpä tainnut hirveän henkilökohtaisesti tuntea, jos et ole aiemmin kuullut... tapahtunut kuitenkin jo viime kuussa kuolema...

Mistä päättelit, ettei kirjoittaja tiennyt tapahtuneesta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

juuri näin.
Kait sitä ihminen voi julkkiksia tuntea vaikka ei siitä täällä huutele. Itse tunne henkilökohtaisesti oopperalaulaja Soile Iskokosken, ollaan molemmat Ruukista lähtösin ja Soilen isä on kastanut minut aikoinaan. Soilen näen aina silloin tällöin kun se on Suomessa käymässä. Julkkikset on ihan tavallisia ihmisiä joiden ammatti vain vaatii julkista esiintymistä.

juuri näin.
Kait sitä ihminen voi julkkiksia tuntea vaikka ei siitä täällä huutele. Itse tunne henkilökohtaisesti oopperalaulaja Soile Iskokosken, ollaan molemmat Ruukista lähtösin ja Soilen isä on kastanut minut aikoinaan. Soilen näen aina silloin tällöin kun se on Suomessa käymässä. Julkkikset on ihan tavallisia ihmisiä joiden ammatti vain vaatii julkista esiintymistä.

koskaan kuulukaa jostain isokoskesta...

So? Pitäisikö tästäkin asiasta tuntea jotain kollektiivista surua? Joka päivä kuolee ihmisiä. Se riitää, jos omaiset ja läheiset surevat asiaa, meidän muiden ei tarvitse.

Siis äkilliseen sair.kohtaukseen,mutta onko tarkrmpaa tietoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mini:
Laulaja Katri Helenan poika Juha Kalaoja on kuollut äkilliseen sairauskohtaukseen.

Tiedon välitti Katri Helenan konserttimanageri Lilja Kainulainen.

Juha Kalaoja oli 33-vuotias. Hän kuoli 29. huhtikuuta kotonaan Helsingissä.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
just tän takia olisi kauheeta olla julkkis!!

Eiks muiden pojat voi kuolla?

voi..en mä sitä meinannu vaan sitä että siitä on lehdissä ja kaksplussan palstoilla yms!!! enkä vittu sitä et julkkisten pojat kuolee :headwall:

Olet vähän kiukkusen oloinen akka. En yhtään ihmettele miksi sulle ei ole miestä.

Yhteistyössä