sunniee Aktiivinen jäsen 10.03.2010 3 323 0 36 tampere 26.07.2010 #2 mä oon alottanu katsomaan sen varmaan kolme kertaa,ja aina jääny kesken.. :snotty: pitäs varmaa kattoo miehen kans kahdestaan ku oon niin säikky
mä oon alottanu katsomaan sen varmaan kolme kertaa,ja aina jääny kesken.. :snotty: pitäs varmaa kattoo miehen kans kahdestaan ku oon niin säikky