Katossa hämähäkki! Tulkaa pelastamaan!

Siivosin tänään poikien vaatekaappia ja jostain tipahti sellanen musta hämähäkki :S Sinne huoneeseen ei sen jälkeen olla menty eikä mennä kunnes mies tulee kotiin ja menee katsomaan onko se siellä jossain vaatteiden seassa.. Pelkään myös hämähäkkejä ja aika paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siivosin tänään poikien vaatekaappia ja jostain tipahti sellanen musta hämähäkki :S Sinne huoneeseen ei sen jälkeen olla menty eikä mennä kunnes mies tulee kotiin ja menee katsomaan onko se siellä jossain vaatteiden seassa.. Pelkään myös hämähäkkejä ja aika paljon..
Tästä saammekin uuden jännitystarinan. :)

Juu tosin se on varmaan kerenny mennä jonnekki ties minne karkuun :/ Jospa se olis menny johonki nurkkaa tai siinä vaatteiden lähettyvillä jotka jäi siihen lattialle ku säikähin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästä saammekin uuden jännitystarinan. :)

Jos pojat ei enää ihan pikkasia ole, niin pistä ne metsästämään se hämis lasipurkkiin pientä palkkaa vastaan?

Mä olen varsinainen hämppis-suojelija, ne kun on väärinymmärrettyjä viattomia ja kauniita otuksia, mutta nyt mun pitää poistua ja jättää ne lukit oman onnensa nojaan teitin armoille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siis heivasit Jarmon pölypussissa parvekkeelle sateeseen? :o Mikä sun osoite on? Tulen hakemaan Jarmon turvaan.

Mut hei se on siellä pölypussissa ihan turvassa kun se on suljettu kiinni :ashamed: Niin ei sadekaan pääse sinne.
Mutta saat tulla hakemaan ihan mielellään! =)

Alkuperäinen kirjoittaja pautpiut:
Mut hei se on siellä pölypussissa ihan turvassa kun se on suljettu kiinni :ashamed: Niin ei sadekaan pääse sinne.
Mutta saat tulla hakemaan ihan mielellään! =)
Se kuolee sinne :'(

No minä avaan sen pussin ja heitän sen parvekkeelta alas :D Ja se on täynnä pölyä niin ei hämiksellekään käy kuinkaan vaikka 4. kerroksesta tippuu alas. :saint:

No minä avaan sen pussin ja heitän sen parvekkeelta alas :D Ja se on täynnä pölyä niin ei hämiksellekään käy kuinkaan vaikka 4. kerroksesta tippuu alas. :saint:
Mieluummin noin. Katsos Jarmolla on kesä vasta alussa. Jos se saa elää, se saattaa löytää tyttöhämähäkin ja tulla isäksi :heart: Saa nauttia kesän lämmöstä ja tuoksuista. Syödä hyvää ruokaa ja lekotella auringossa. Ja sä meinasit riistää Jarmolta tämän kaiken |O

Mieluummin noin. Katsos Jarmolla on kesä vasta alussa. Jos se saa elää, se saattaa löytää tyttöhämähäkin ja tulla isäksi :heart: Saa nauttia kesän lämmöstä ja tuoksuista. Syödä hyvää ruokaa ja lekotella auringossa. Ja sä meinasit riistää Jarmolta tämän kaiken |O
Ja tekevät miljoona hämppyä lisää!

No en missään nimessä, vaikka aluksi meinasin kyllä suihkuttaa siihen hiuslakkaa ja hakata mopilla, mutta kun lakkaa ei ollut niin päädyin imuriin. Näin on kaikkien kannalta parasta :D Ja se pölyyn hukuttaminen olisi ollut silkka vahinko, kun en tullut ajatelleeksi asiaa tarkemmin. :saint:

Ja sitten loppukesästä ne kaikki on meidän katossa!!! :o |O
Ne on sun "lapsenlapsia" :heart: Voit kaikille kertoa, miten "meidän Jarmon" lapset vilistävät niin sukkelaan, ettei niitä ehdi edes vahtia.

Yhteistyössä