katos katos.. (exää taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
Minkä ikäinen tää nainen on? Onko hän epävarma suhteestaan ex:ääsi? Ei kai tuota käytöstä ihan pelkästään surunkaan piikkiin voi laittaa :/

24v ja mies on 28v. kuulopuheiden mukaan eivät luota toisiinsa, mut tiedä tuota.

no enpä mäkään luottais kun oli niiden suhteen alku pettämistä sekin, jos nyt oikein muistan.. luottamus täytynyt mennä jo alkuun.

muistat oikein juu. tää nainen on syyttänyt jo muitakin meidän ystäväporukan naisia et yrittävät iskeä hänen miestään.

Minkä ikäinen tää nainen on? Onko hän epävarma suhteestaan ex:ääsi? Ei kai tuota käytöstä ihan pelkästään surunkaan piikkiin voi laittaa :/

24v ja mies on 28v. kuulopuheiden mukaan eivät luota toisiinsa, mut tiedä tuota.

Eli siis nainen kokee sinut uhkaksi ja siksi käyttäytyy todella typerästi. Lasten kannalta todella harmi, jos isä ei ole heistä kiinnostunut :/

en mä enää ymmärrä mitä niiden päässä liikkuu.. ihan sama mitä heille tapahtuu niin se on mun syy. jos itse puhuvat asioistaan kylällä ja mä satun kuulemaan ne ni ne onkin yhtäkkiä mun suusta keksittyjä juttuja ym ym

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
mäkin näyttäisin noi viestit miehelle tai sit sille ex anopille. oikeesti toi ei ny ihan terve oo.. tai ei tietty kun laps kuollu, mut ei sun exäs nyt voi toisia lapsia sen takia hylätä.

ens viikolla lapsien oli/on tarkoitus mennä taas mummon luo ja isänsä sinne heitä tapaamaan. otan puheeksi kasvotusten. ilmeisesti voi hylätä.. :(

pidä vaan lasten puolta ja vie lapset mummolleen, jos ei isä sinne tuu niin tapaavatpahan ainakin mummonsa. mä en käsitä tollasta, toisaalta käsitän kyllä et ei osaa ajatella muita jos lapsi kuolee, mut silti exäs ei kyl sais sen pillin mukaan pomppia, silloinhan hän menettää yhden lapsen sijasta kolme.. onko se sit hyvä niin..

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Jos se lapsen kuolema on vielä sille äidille liian tuskainen asia. Onko hän mahtanut alun perinkään suhtautua miehen lapsiin aikuisen lailla... Mihin vauva kuoli?

oli vakavasti sairas. on varmasti tuskainen asia, mut tää menee jo vähän yli. olihan hän silloin tois hyvä lasten kanssa kun vielä ystäviä oltiin, en tiedä millaiseksi meno sen jälkeen muuttui. poika on puhunut paljon et x ei ole kotona kun ollaan isin luona ym

Jos tämä nainen on alkanut ymmärtää, että mies jätti sinut uuden (hänen) takia ja pelkää nyt, että mies voi hylätä hänetkin jonkun toisen takia.

Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, että jos kumppanilla on lapsia ennestään, ne lapset ovat olleet jo ennen uutta kumppania ja ne pysyvät aina kumppanin lapsina. Ja isän pitäisi pitää lapsiin yhteyttä!

Minua aina tällaiset surettaa niin suuresti, kun itsekkäät aikuiset laittavat lapset kärsimään!

ymmärrän että lapsesi kaipaa isäänsä mutta sinuna antaisin nyt ajan kulua...älä ota yhteyttä mieheen,odotat hänen yhteydenottoa.
itselläni ollut samankaltainen tilanne ja olihan se kauheeta kun lapsi ikävöi isäänsä kokoajan...mutta unohti aikaamyöten...nyt isä ottaa taas joka toinen viikonloppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Jos tämä nainen on alkanut ymmärtää, että mies jätti sinut uuden (hänen) takia ja pelkää nyt, että mies voi hylätä hänetkin jonkun toisen takia.

Kyllä jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, että jos kumppanilla on lapsia ennestään, ne lapset ovat olleet jo ennen uutta kumppania ja ne pysyvät aina kumppanin lapsina. Ja isän pitäisi pitää lapsiin yhteyttä!

Minua aina tällaiset surettaa niin suuresti, kun itsekkäät aikuiset laittavat lapset kärsimään!

kun tietäisinkin.. en minä viitsi enää yrittää mitään. unohtakoot sitten lapsensa .. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
ymmärrän että lapsesi kaipaa isäänsä mutta sinuna antaisin nyt ajan kulua...älä ota yhteyttä mieheen,odotat hänen yhteydenottoa.
itselläni ollut samankaltainen tilanne ja olihan se kauheeta kun lapsi ikävöi isäänsä kokoajan...mutta unohti aikaamyöten...nyt isä ottaa taas joka toinen viikonloppu.

no kun sehän siinä onkin et jos annan lapset mummon luo ain välillä niin ei esikoinen unohda, eikä ikävä helpota ollenkaan.

täsmensi vielä että kun heille maailman tärkein ja rakkain lapsi on poissa niin näillä ei ole väliä!!! |O |O

Ihanko noilla sanoin ilmaisi asian? Hmh, kyllähän se toki lapsen menetys voi laittaa ihmisen sekaisin, mutta mutta.. kovin kuulostaa siltä, että exäsi uusi on melkoinen hellapoliisi ja 'vähän' pimeä ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
täsmensi vielä että kun heille maailman tärkein ja rakkain lapsi on poissa niin näillä ei ole väliä!!! |O |O

Ihanko noilla sanoin ilmaisi asian? Hmh, kyllähän se toki lapsen menetys voi laittaa ihmisen sekaisin, mutta mutta.. kovin kuulostaa siltä, että exäsi uusi on melkoinen hellapoliisi ja 'vähän' pimeä ihminen.

ihan näillä sanoilla. kaikki mitä mä olen pelännyt eniten eron jälkeen on tapahtunut.. mulla ei ole oikeasti enää voimia tälläiseen. erosta reilu vuosi ja edelleen tämä jatkuu.

Pakko sanoa että näin siinä käy,siis exäs nykysestä puhun:Kun itse alottaa petollisella linjalla-niin ei se luotto voi kummonen olla-Sitä saa-mitä tilaa elämässä!!!Voimia sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä sinä exsän nykyisistä välität ja niiden sanoista,naurat paskaset naurut vaan tuommosille jutuille!

on vaan raskasta kuunnella tälläista p.skaa kun yrittää lapsien edun mukaisesti toimia. ja muistuttaa exää heidän olemassa olostaan.

Anna lastesi kuitenkin tavata isän puoleisia isovanhempia, jos suhde heihin on kerran kunnossa. Ehkä isäkin pikkuhiljaa rakentaa uudestaan suhdettaan lapsiin. Jos ei, niin lapsilla on kuitenkin rakastavat isovanhemmat isän puolelta ja kontakti sukuun säilyy. Enempää kun et varmaan tässä tilanteessa voi tehdä?!

Anna lastesi kuitenkin tavata isän puoleisia isovanhempia, jos suhde heihin on kerran kunnossa. Ehkä isäkin pikkuhiljaa rakentaa uudestaan suhdettaan lapsiin. Jos ei, niin lapsilla on kuitenkin rakastavat isovanhemmat isän puolelta ja kontakti sukuun säilyy. Enempää kun et varmaan tässä tilanteessa voi tehdä?!

enpä niin. isovanhempien näkeminen vaan lisää ikävää isää kohtaan ja se pelottaa kun nytkin on raskasta katsoa pojan ikävää. tyttö ei isäänsä osaa kaivata kun isä on ollut hänen elämässään niin vähän läsnä. miksei tapaamiset voi vaan sujua, miks kaiken pitää mennä vaikeimman kautta?? :'(

yritin ex:llä soittaa ja kysyä haluaako hän perua sen ensi viikolle sovitun tapaamisen, muttei hän vastannut puhelimeen. en viitsi pojalle puhua mitään, hän vaan taas pettyy jos odottaa isää ja sitten se ei onnistukkaan. he kun oli mummon kanssa siitä jo sopinut et ensi viikolla sitten..

No viet tietysti lapset mummulleen, säilyy se kontakti edes niihin tärkeisiin isovanhempiin ja toivottavasti myös se isä tajuaa asioiden tärkeysjärjestyksen. Se on niin väärin kun just ne viattomat kärsivät eniten näistä "aikuistenjutuista".......

voi suru. pidä nyt vaan pintas, on liian rankkaa mihelles menettää kaikki lapset. ihmeellinen nainen se uusi, taitaa olla avun tarpeessa mutta ole sinä miehes tukena,ja vaikka salaa näitä tapaamisia pidä. sillä vasta rankkaa onkin tasapainoilla ja surra. ja nainen johku hoitoon/psykiatrille.

voiksä olla huomioimatta sen naisen viestejä ja vaan antaa lasten mennä mummolaan.mies menee jos pääsee. voi että kun on kurja tilanne. ei lapset kilpaile rakkaudesta,ei kuolleet eikä elävät. ainakaan pitäisi.

Joo oon samaa mieltä et tää nyxä ei sais päättää noista ja exäs on typerys jos menee nyksän pillien mukaan.

Tai voihan olla et se nyksä pelkää menettävänsä miehen takasi sulle kun on yhteiset lapset sun kanssa? Ja on katkera itse!?

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
voiksä olla huomioimatta sen naisen viestejä ja vaan antaa lasten mennä mummolaan.mies menee jos pääsee. voi että kun on kurja tilanne. ei lapset kilpaile rakkaudesta,ei kuolleet eikä elävät. ainakaan pitäisi.

voin olla. poika vaan odottaa isää automaattisesti mummolaan myös, kun ovat asiasta mummon kanssa puhuneet, joten pelkään et pettyy valtavasti ja pettyykin jos isä ei sinne mene..

Näinpä minäkin ajattelin.

Mutta jos mun lapsi kuolisi, niin varmaan pimahtaisin ihan täysin. Että älä nyt ole kovin ankara sen eksän nyksän kanssa.

Yhteistyössä