katos katos.. (exää taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
tai oikeastaan sen nykyistä koskien!!! voi jeesus sentään.. se laitto mulle viestiä ja haukkui mut pystyyn siitä kun lapset meni viime sunnuntaina mummolleen jossa lasten isä kävi heitä tapaamassa. |O haistatti paskat kun sanoin et nämäkin lapset tarvitsevat isäänsä. olen taas huono äiti ja kaiken pahan alku ja juuri.

on tainnu suru sekottaa tän emännän pään...? tiedän erään toisenkin tapauksen,jossa tosin lapsi ei kuollut,mutta kun se syntyi,niin miehen lapsi edellisestä suhteesta ei enää saanut tavata isää ja tää nainen poltti kaiken lapsesta muistuttavan heiltä,valokuvat,vaatteet jne :whistle:
ja joutu sit kai vähän akkuja lataileen..

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
No ei jumaliste! Mitäs tää ex on naisensa kommenteista mieltä, onko samoilla linjoilla? Ei taida naikkosella olla nyt kaikki ihan kotona :/

en tiedä.. en viitsi enää edes selvittää sitä. mä en jaksa kuunnella enää talläista. jos jos ex:ltä kysyn niin asia vääntyy kuitenkin niin et olen keksinyt taas kaiken. niin kun on käynyt ennenkin. oli soittanut meidän yhteiselle ystävällekin ja haukkunut hänet siitä kun pitää minuun yhteyttä!

Alkuperäinen kirjoittaja laiskamatolöhöäjä:
No huh huh! Onpa todella epäkypsä ja itsekäs ihminen, kun kostaa oman surunsa viattomille lapsille. Onkohan suoraan lapsillekin yhtä ikävä vai sinulleko vain kateellinen?

niimpä. laitoin viestiin että tottakai he saavat surra, mutta nämäkin lapset pitäis muistaa. vastaus meni näin: "haista p.ska ämmä!"

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tai oikeastaan sen nykyistä koskien!!! voi jeesus sentään.. se laitto mulle viestiä ja haukkui mut pystyyn siitä kun lapset meni viime sunnuntaina mummolleen jossa lasten isä kävi heitä tapaamassa. |O haistatti paskat kun sanoin et nämäkin lapset tarvitsevat isäänsä. olen taas huono äiti ja kaiken pahan alku ja juuri.

Mikset lähettänyt näitä viestejä sun ex-ukolle? Olisi hänkin nähnyt että et kuvittele omia.

Minkä ikäinen tää nainen on? Onko hän epävarma suhteestaan ex:ääsi? Ei kai tuota käytöstä ihan pelkästään surunkaan piikkiin voi laittaa :/

24v ja mies on 28v. kuulopuheiden mukaan eivät luota toisiinsa, mut tiedä tuota.

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:

Mikset lähettänyt näitä viestejä sun ex-ukolle? Olisi hänkin nähnyt että et kuvittele omia.

eipä hänkään kovin halukas ole ollut lasten tapaamisten suhteen, joten en viitsinyt. jotenkin se olisi kuitenkin käännetty mun syyksi..

mäkin näyttäisin noi viestit miehelle tai sit sille ex anopille. oikeesti toi ei ny ihan terve oo.. tai ei tietty kun laps kuollu, mut ei sun exäs nyt voi toisia lapsia sen takia hylätä.

Minkä ikäinen tää nainen on? Onko hän epävarma suhteestaan ex:ääsi? Ei kai tuota käytöstä ihan pelkästään surunkaan piikkiin voi laittaa :/

24v ja mies on 28v. kuulopuheiden mukaan eivät luota toisiinsa, mut tiedä tuota.

no enpä mäkään luottais kun oli niiden suhteen alku pettämistä sekin, jos nyt oikein muistan.. luottamus täytynyt mennä jo alkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
mäkin näyttäisin noi viestit miehelle tai sit sille ex anopille. oikeesti toi ei ny ihan terve oo.. tai ei tietty kun laps kuollu, mut ei sun exäs nyt voi toisia lapsia sen takia hylätä.

ens viikolla lapsien oli/on tarkoitus mennä taas mummon luo ja isänsä sinne heitä tapaamaan. otan puheeksi kasvotusten. ilmeisesti voi hylätä.. :(

Eli siis nainen kokee sinut uhkaksi ja siksi käyttäytyy todella typerästi. Lasten kannalta todella harmi, jos isä ei ole heistä kiinnostunut :/

Yhteistyössä