P
Pumpero
Vieras
Joo eli kysyin mieheltä että syökö puuroa jos keitän. Vastaus oli ett joo. Sanoin sitten kun oli valmista että siellä sitä nyt olis. Meni puol tuntia ja äijä tuli kiirellä ja teki töihinlähtöä. Sanoin että niin se puuro, en mä turhaan sitä keitä. Vastasi että niin niin mutkun täytyy myös lähteä töihin ja että kaikke aei ehdi. Sanoin että no olisi kannattanut tulla hieman aikaisemmin keittiöön eikä vasta viimetipassa. Läpäläpä, enkö minä ymmärrä että hän ei voi myöhästyä töistä ja että ei ehdi kaikkea ja että keitin puuron niin myöhään. Sanoin että joo, ilmoitin puoli tuntia sitten että on valmista. Ja että olis kannattanut siinä vaiheessa sanoa että ei ehdi syömään kun kysyin että syökö jos keitän. Ja että sitten varmaan kannattaa katsoa peiliin että kenen vika on se kun ei ehdi syömään. Vastaus oli että kato ite vittu peiliin. Sanoin että älä kiroa mulle vauvan kuullen, syötin siis vauvaa just.
Mies lähti töihin ja mä katoin vittu peiliin ja päätin etten tänään paa tikkua ristiin kodin siivouksen edestä, hoidan vaan ja ainoosti vauvan.
Mies lähti töihin ja mä katoin vittu peiliin ja päätin etten tänään paa tikkua ristiin kodin siivouksen edestä, hoidan vaan ja ainoosti vauvan.