Katoin sitten v***u peiliin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pumpero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pumpero

Vieras
Joo eli kysyin mieheltä että syökö puuroa jos keitän. Vastaus oli ett joo. Sanoin sitten kun oli valmista että siellä sitä nyt olis. Meni puol tuntia ja äijä tuli kiirellä ja teki töihinlähtöä. Sanoin että niin se puuro, en mä turhaan sitä keitä. Vastasi että niin niin mutkun täytyy myös lähteä töihin ja että kaikke aei ehdi. Sanoin että no olisi kannattanut tulla hieman aikaisemmin keittiöön eikä vasta viimetipassa. Läpäläpä, enkö minä ymmärrä että hän ei voi myöhästyä töistä ja että ei ehdi kaikkea ja että keitin puuron niin myöhään. Sanoin että joo, ilmoitin puoli tuntia sitten että on valmista. Ja että olis kannattanut siinä vaiheessa sanoa että ei ehdi syömään kun kysyin että syökö jos keitän. Ja että sitten varmaan kannattaa katsoa peiliin että kenen vika on se kun ei ehdi syömään. Vastaus oli että kato ite vittu peiliin. Sanoin että älä kiroa mulle vauvan kuullen, syötin siis vauvaa just.

Mies lähti töihin ja mä katoin vittu peiliin ja päätin etten tänään paa tikkua ristiin kodin siivouksen edestä, hoidan vaan ja ainoosti vauvan.

Tässäpä tuli esille se kuuluisa asia, miehen putkiaivoisuus :whistle: joten anna olla, tee kotona nyt se mikä saa sinut hyvälle tuulelle ja jätä miehesi vähäksi aikaa omaan arvoonsa eli ilman mitään huomiota ;) En tarkoita mykkäkoulua tms. vaan että jätä ihan omaan arvoonsa, kyllä hän tajuaa jossain vaiheessa että on ollut typerä. Vastailet sillai puolihuolimattomasti hänelle, tuskin heti tajuaa mutta jossain vaiheessa kyllä tajuaa ;)

Jep. Mutta miten se KEHTAA KIROTA SILLÄ TAVALLA? Mä teen suurinpiirtein kaiken täällä himassa ja sitten tulee vittua päin naamaa. Ei se osaa edes riidellä, heti alkaa vitut lentelemään. Joo erään kirjoittajan mielestä on pienet murheet, no, ehkä tämä oli se viimeinen tippa minkä vuoksi tänne avauduin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpero:
Jep. Mutta miten se KEHTAA KIROTA SILLÄ TAVALLA? Mä teen suurinpiirtein kaiken täällä himassa ja sitten tulee vittua päin naamaa. Ei se osaa edes riidellä, heti alkaa vitut lentelemään. Joo erään kirjoittajan mielestä on pienet murheet, no, ehkä tämä oli se viimeinen tippa minkä vuoksi tänne avauduin.

Ymmärrän, en itsekään hyväksy että lasten kuullen kiroillaan :/ En tosin itsekään ole enkeli, eli joskus pääsee näitä isoja/nuoria komentaessa ärräpää, muttei koskaan kuopuksen kuullen joka on 6-vuotias. Tee miehellesi selväksi mitä mieltä olet kiroilemisesta. Ehkä hän ajattelee ettei vauva vielä ymmärrä joten voipi lasketella surutta, mutta entäpä jos se ensimmäinen sana onkin sitten tuo veellä alkava sana, ei kiva juttu.

:hug: Nyt jätetään yhdessä kaikki epäkelvot kommentit omaan mehuunsa likoamaan.
Pumpero, minä odotan äitiäni kylään ja sieltä piisaa taas sitä kommenttia...varmaan pitää minunkin peiliin katsoa. Mites ois tämmönen kommentti: "No, voi, voi...onpa hassusti murunen meidän lattia, katos vaan ei oo imuri vetässy, no, onpa pölynen lamppu-sääli, No, herranen -en oo leiponu, ihan valmista kävin -juu-u rahalla. Joo, pikkasen löyty vielä kukkaron pohjalta. Oon hyvin jaksellut, on pinna kestäny...pitäähän sen nyt kestää. Taidankin alkaa kutoa sukkaa, puhu vaan--minä kuuntelen...mmmmhh...

Naisen pelastus -"tiutiu-vaihde" -antaa mennä toisesta korvasta ulos. :xmas: :hug: :hug: Miehesi oli kyllä ilkeä kun kiroili lapsen kuullen, siinäpähän harmittelee hetken päästä, kun muksu tekee perästä mitä isot edellä.

Kumma juttu, että miehelle ymmärtäjiä löytyy... Kyllä minua olisi myös ap:n tilanteessa ottanut päähän. Eikä sitä vaan voi myöntää. Eihän ap ollut mitään eroa uhoamassa tms. kunhan totesi, ettei tänään tee mieli siivoilla ja sillä selvä. Sympatiani ap:lle :).

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpero:
Mies lähti töihin ja mä katoin vittu peiliin ja päätin etten tänään paa tikkua ristiin kodin siivouksen edestä, hoidan vaan ja ainoosti vauvan.

Oikein. Sitäpaitsi miehillä on yleensä lihasvoimaa enemmän kuin naisilla, joten siivous sopii heille paremmin. Käske sen paskiaisen imuroida kotiin tultuaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumma juttu, että miehelle ymmärtäjiä löytyy... Kyllä minua olisi myös ap:n tilanteessa ottanut päähän. Eikä sitä vaan voi myöntää. Eihän ap ollut mitään eroa uhoamassa tms. kunhan totesi, ettei tänään tee mieli siivoilla ja sillä selvä. Sympatiani ap:lle :).

Minulta ei ainakan heru sympatiaa miehelle, mutta ainakaan meillä ei tuo siivoamatta jättäminen auttaisi asiaan mitenkään, mies ei sitä huomaisi tai välittäisi, mutta itseäni sitten asia loppujen lopuksi potuttaisi vielä enemmän kun se sotku ei siitä siivoamatta katoa.

Itse olen huomannut että monelle miehelle tuo kiroilu on niin totuttu tapa, että he väheksyvät sitä itse. Joskus olisi itseni tehnyt mieli laittaa nauhuri päälle kun mies teki jotain hankalaa hommaa kotona, kuten vaikkapa tapetointi :whistle: olis saattanut yllättyä omaa kielenkäyttöään. Nykyisin nuo kirosanat pääsevät enempi vahingossa, eli itse näen tämän kypsyytenä ja sen tuloksena miten sanat tarttuvat lapsen suuhun.

Yhteistyössä