C
clomisyöppö
Vieras
Olen nyt tässä kierrossa syönyt ensimmäistä kertaa clomifenejä. Niiden avulla kasvoi kaksi munasolua todella isoiksi, mutta eivät todennäköisesti irronneet ollenkaan. Ainakaan minulla ei ollut mitään ovulaatio kipuja (yleensä ovat todella kovat) ja kun olin ultrassa (jolloin tehtiin myös inseminaatio) kp14 gynekologi ihmetteli kun eivät ole aikaisemmin irronneet. Progesteroniarvo otettiin viikko inseminaation jälkeen, mutta soittoaika on vasta 26.4. joten siitä ei paljoa apua ole tähän ongelmaan.
Kierto on ollut todella säännöllinen tämän kaksi vuotta kun olen ollut ilman e-pillereitä ja sen perusteella menkkojen pitäisi alkaa viimeistään perjantaina. Mutta ihmettelen kun ei ole mitään menkkaoireita vieläkään. Yleensä rinnat ovat todella kipeät ja turvonneet viikko ennen menkkoja ja kipu loppuu muutama päivä ennen vuodeonalkua. Vielä ei siis ole ilmaantunut edes tuota tissienkipuilua ja turpoamista mikä on joka kierrossa ollut aikaisemmin.
Pidentävätköhän nuo clomifenit kiertoa vai katoaako menkkaoireet kun niitä syö?
Kiitos paljon jos jollain on jotain tietoa tai kokemusta asiasta!!
Kierto on ollut todella säännöllinen tämän kaksi vuotta kun olen ollut ilman e-pillereitä ja sen perusteella menkkojen pitäisi alkaa viimeistään perjantaina. Mutta ihmettelen kun ei ole mitään menkkaoireita vieläkään. Yleensä rinnat ovat todella kipeät ja turvonneet viikko ennen menkkoja ja kipu loppuu muutama päivä ennen vuodeonalkua. Vielä ei siis ole ilmaantunut edes tuota tissienkipuilua ja turpoamista mikä on joka kierrossa ollut aikaisemmin.
Pidentävätköhän nuo clomifenit kiertoa vai katoaako menkkaoireet kun niitä syö?
Kiitos paljon jos jollain on jotain tietoa tai kokemusta asiasta!!