Te jotka olette olleet raskaana, onko menkkaoireet jääneet tulematta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveuni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haaveuni

Jäsen
21.09.2012
32
0
6
Täällä yksi hätähousu ilmoittautuu. Toivomme niin kovasti vauvaa, mutta tärppiä ei vain tule. Takana tosin vasta kaksi kiertoa, mutta silti se harmittaa. Mulla on epäsäännöllinen kierto. Viime kierto oli 35 ja tunnistin ovulaation. Ei tärpännyt. Tässä kierrossa jälleen olin tunnistavinani ovulaation. Nyt kuitenkin on kp 35, joka tunnistamani ovulaation mukaan olisi kuukautisten alkamispäivä. Menkkaoireista ei ole tietoakaan. Raskaustesti negatiivinen. Huoh. Mulla kuitenkin jonkinlaisia tuntemuksia on mahassa ollut tai sitten ne vain on omaa kuvitelmaa. Ihmeellisesti on kipristellyt ja kun illalla menee nukkumaan, niin maha tuntuu todella omituiselta. Ihan kuin turvottaisi tai jotain, täytyy aivan nousta sängystä pois. Mitä tämä oikein on? Lämpöjä en sen ihmeemmin ole seurannut, mutta eilen kun vilutti (en tunne itseäni sairaaksi), niin lämpö 36,9 ja tänään 37,1. Lieneekö ne kuukautiset sieltä tulossa sitten.. Onko teillä siis, joilla kipeät kuukautisoireet (ensin kipeytyy rinnat paria päivää ennen ja sitten maha), ollut sitten alkuraskaus oireeton? Vieläkö tässä olis toivoa.. voihan se tieten olla, että ovis ei aivan sattunut päivälle jota luulin, mutta lähimaille kuitenkin ja petihommissa kyllä oltiin

Mulla kävi päinvastoin eli menkkaoireet tuli voimakkuudella ""potenssiin viisi" :) Mulla ei yleensäkään ole järin voimakkaat oireilut ennen menkkoja, jotain pientä mahajomottelua, mutta tällä kertaa mulla särki mahaa ja etenkin alaselkää viikon-puoltoista ennen "menkkojen alkua". No menkkoja ei sitten kuulunut ja plussatestin tein kun ne oli kolme-neljä päivää myöhässä. Nuo megajomotukset jatkui sen aikaa kuin menkatkin olis jatkuneet ja siitä sitten hiljalleen vaimenivat, nyt jomottele vähän kevyemmin aina silloin tällöin. Mielenkiinnolla odotan ajankohtaa jolloin seuraavien menkkojen kuuluis alkaa - tuleekohan taas "menkkojen ajaksi" jumalattomat säryt :D

Mulla ei juuri ole mitään rintaoireitakaan ennen menkkoja, ja täytyy sanoa että tämä alkuraskauskin on ollut tosi vähäoireinen. Rintoja aristaa ihan vähäsen, mahassa tuntuu korkeintaan pieni "epämukavuus" ja väsyttää, siinäpä ne. Pahoinvointia oon tuntenut vain jokusena aamuna ihan hetkellisenä aaltona, joka on sitten mennyt nopeasti ohi.

Mulla oli esikoisen raskauden alussa voimakkaat "menkkaoireet", etenkin alaselkä särki kovin, jopa normaalia kovemmin. Tämä oli juuri niinä päivinä, kun menkkojen piti alkaa. Eivät kuitenkaan alkaneet, ja tein raskaustestin kun menkat olivat nelisen päivää myöhässä. Vahva plussa tuli. Tokassa raskaudessa oli myös mahajomottelua raskautestin tekemisen aikoihin.

Yhteistyössä