Täällä yksi hätähousu ilmoittautuu. Toivomme niin kovasti vauvaa, mutta tärppiä ei vain tule. Takana tosin vasta kaksi kiertoa, mutta silti se harmittaa. Mulla on epäsäännöllinen kierto. Viime kierto oli 35 ja tunnistin ovulaation. Ei tärpännyt. Tässä kierrossa jälleen olin tunnistavinani ovulaation. Nyt kuitenkin on kp 35, joka tunnistamani ovulaation mukaan olisi kuukautisten alkamispäivä. Menkkaoireista ei ole tietoakaan. Raskaustesti negatiivinen. Huoh. Mulla kuitenkin jonkinlaisia tuntemuksia on mahassa ollut tai sitten ne vain on omaa kuvitelmaa. Ihmeellisesti on kipristellyt ja kun illalla menee nukkumaan, niin maha tuntuu todella omituiselta. Ihan kuin turvottaisi tai jotain, täytyy aivan nousta sängystä pois. Mitä tämä oikein on? Lämpöjä en sen ihmeemmin ole seurannut, mutta eilen kun vilutti (en tunne itseäni sairaaksi), niin lämpö 36,9 ja tänään 37,1. Lieneekö ne kuukautiset sieltä tulossa sitten.. Onko teillä siis, joilla kipeät kuukautisoireet (ensin kipeytyy rinnat paria päivää ennen ja sitten maha), ollut sitten alkuraskaus oireeton? Vieläkö tässä olis toivoa.. voihan se tieten olla, että ovis ei aivan sattunut päivälle jota luulin, mutta lähimaille kuitenkin ja petihommissa kyllä oltiin