vierailija
Siskoni ovat saaneet idylliset ydinperheet, mutta minä en. On kauhean vaikeaa tavat heltä. Olin aiemmin niin onnellinen heidän puolestaan, nyt en enää pysty, olen kai vain niin kateellinen, surullinen ja vihainen, etten pysty. Ja tämä on kauheaa. Olen itse turmellut mahdollisuuteni samaan onneen. Sen lisäksi, että koen menettäväni oman onneni, menetän myös rakkaat siskoni, koska se sattuu niin paljon etrwn halua nähdä heitä
Enää. Oletan, ettei tähän ole ratkaisua, mutra yritän vielä. Ja pliiis, teillä joilla on onnellinen perhe, lapsia, älkää ehdottako harrastuksia, ellette ole itse valmiita vaihtamaan lapsianne harrastuksiin. Se on tyhjää puhetta ja loukkaa . Jos olet ilman lapsia ja onnellinen, kuulem mielelläni.
Enää. Oletan, ettei tähän ole ratkaisua, mutra yritän vielä. Ja pliiis, teillä joilla on onnellinen perhe, lapsia, älkää ehdottako harrastuksia, ellette ole itse valmiita vaihtamaan lapsianne harrastuksiin. Se on tyhjää puhetta ja loukkaa . Jos olet ilman lapsia ja onnellinen, kuulem mielelläni.