katkeraa vuodatusta vihaiselta vaimolta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuttunut

Vieras
käyn kerran kuussa baarissa-olen juoppo
koska käyn kerran kuussa baarissa olen niin kova juoppo ettei lapselleni ole varaa ostaa ruokaa (päivääkään ei ole syömättä ollut)
olen huono äiti kun en leiki koko ajan lapseni kanssa
minun kanssa ei voi puhua kun a) nalkutan b) räkytän
olen hullu koska panikoin herkästi
en osaa laittaa ruokaa, kun yritän laittaa ruokaa, sotken
en osaa siivota, kun siivoan "tungen kaikki vaan jonnekin"
koska en osaa siivota asuntomme on läävä
kun mies ja lapsi on kahden täällä on siistiä, kun minä tulen paikka räjähtää hetkessä
olen laiska jos en töiden jälkeen joskus jaksa mitään

miksi se sitten on mun kanssa? :(

jos tyydyt tollaseen niin keep on!!!! ei helv nyt ittees niskasta kiinni.Ei tolleen puhutua toiselle tai kohella!EI OIKEESTI AIKUINEN RAKASTAVA MIES OO TOLLANEN!!!!!! jessus!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Miksi sä olet sen kanssa? :o

tuota mietin itsekin, en uskalla lähteä, kun pelkään miten sen lapseen vaikuttaisi, joskaan ei tämä tilanne ole lapselle hyväksi.

Mieti ihan vakavasti, millaisen mallin ja kuvan perhe-elämästä lapsi saa kun seuraa tuota parikymmentä vuotta.

Mien siltä mieheltä sitten nuo hommat onnistuvat. Jos kerran osaa tehdä paremmin, niin tehkööt sitten itse, ettei tarvitse valittaa. Minä en ainakaan suostuisi tuollaista turhaa natkutusta ukolta kuuntelemaan.

Näitä lukiessa usein ajatellaan, että rouva on sitten viattomuuden perikuva, mut ei se aina sitten niinkään ole. Joku kertoo että kun miehen kanssa ei voi puhua, ei se osaa, mut ei tajuta, ettei itsekään osata. Toisilla on niin huono itsetuntemus. Ehkä rouvakin provosoi miestä? Ei ne miehet nyt kaikki voi niin kauheita olla! :attn:

tuota mietin itsekin, en uskalla lähteä, kun pelkään miten sen lapseen vaikuttaisi, joskaan ei tämä tilanne ole lapselle hyväksi.

Voin melkein vannoa, että kun lapsi kasvaessaan alkaa vähänkään tajuta asioita, se alkaa toivoa, että te eroaisitte.

Mutta mikäs siinä, jos haluat olla marttyyri ja pilata lapsenkin siinä sivussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Näitä lukiessa usein ajatellaan, että rouva on sitten viattomuuden perikuva, mut ei se aina sitten niinkään ole. Joku kertoo että kun miehen kanssa ei voi puhua, ei se osaa, mut ei tajuta, ettei itsekään osata. Toisilla on niin huono itsetuntemus. Ehkä rouvakin provosoi miestä? Ei ne miehet nyt kaikki voi niin kauheita olla! :attn:

olen samaa mieltä. enkä itsekään ole mikään herranenkeli. meistä on vuosien saatossa tullut ilkeitä toisillemme.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Voin melkein vannoa, että kun lapsi kasvaessaan alkaa vähänkään tajuta asioita, se alkaa toivoa, että te eroaisitte.

Mutta mikäs siinä, jos haluat olla marttyyri ja pilata lapsenkin siinä sivussa.

auts. osui.

Tangoon tarvitaan kaksi. Aina on kummassakin osapuolessa vikansa. Muista se, että p, että kaikki ei ole sinun vikaasi vaikka mies niin yrittää väittää. Menkää parisuhdeneuvojalle tms. Jos ei haluta, niin kattilat jakoon.

peesi! minä itse olin kanssa aikoinaan miehelle aika kauhea,mies ei uskonu mitn ja nalkutin....nalkutin niin maan pirusti. olin kauhea akka.No muutin itteäni ja kappas mieskin on aivan ihana nykyään kun minä olen ihana.Vanhat riidat on niiin mennyttä ja nyt jopa ollaan yhessä naurettu miten inhottavia oltiin toisillemme.Pystyttiin tähän muutokseen ja nyt toinen tuntuu unelmienkumppanilta,ilman mitn teeskentelyjä.Ei se paljoa vaadi.

Mutta tosin jos on v-mäinen mies sulla ja mikään ei auta niin sit ei.
Minä vaan kokeilin sit toista lähestymistapaa kuin nalkutus! suosittelen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Mien siltä mieheltä sitten nuo hommat onnistuvat. Jos kerran osaa tehdä paremmin, niin tehkööt sitten itse, ettei tarvitse valittaa. Minä en ainakaan suostuisi tuollaista turhaa natkutusta ukolta kuuntelemaan.

ei siivoa, koska sitten mitään ei löydä mistään ja valtaosa sotkusta on minun jäljiltäni joten ei minun jälkiä korjaa. laittaa ruokaa toisinaan mutta kun käydään syömään alkaa huutaa ettei enää ikinä laita ruokaa.

voi helv. ei kuulosta ihan normaalilta tämä meidän elämä kun itsekin lukee näitä juttuja :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

peesi! minä itse olin kanssa aikoinaan miehelle aika kauhea,mies ei uskonu mitn ja nalkutin....nalkutin niin maan pirusti. olin kauhea akka.No muutin itteäni ja kappas mieskin on aivan ihana nykyään kun minä olen ihana.Vanhat riidat on niiin mennyttä ja nyt jopa ollaan yhessä naurettu miten inhottavia oltiin toisillemme.Pystyttiin tähän muutokseen ja nyt toinen tuntuu unelmienkumppanilta,ilman mitn teeskentelyjä.Ei se paljoa vaadi.

Mutta tosin jos on v-mäinen mies sulla ja mikään ei auta niin sit ei.
Minä vaan kokeilin sit toista lähestymistapaa kuin nalkutus! suosittelen!!!

pitää vielä katsoa, molempien pitää muuttua. ei aina olla tämmöisiä oltu.

eilen hajotti puhelimensa kun riideltiin, on aina ollu herkkä hermostumaan. sekin oli sitten minun vika ja minä olen se joka lapsen lapsuuden pilaa. tarjouduin ostamaan uuden puhelimen, tilasinkin jo muttei huoli minulta mitään. jääräpää.

Voi jaiks miltä tuo kuulostaa.

Osaisitkohan nousta taisteluasemiin ja alkaa pitää puoliasi. Jos miehen sanat uppoaa kerta toisensa jälkeen, on sitä aika helppo jatkaa. Mikä sen mukavampaa kun maalitaulu johon saa vapaasti ampua lippaan tyhjäksi?

Meillä on tehty selväksi jo vuonna nakki ja paavo, että toiselle puhutaan niinkuin halutaan itsellekin puhuttavan. Solvaamiset, turhat länkytykset ja syyttelyt saa unohtaa ja sanotaan asiasta kun on asiaa.

Mut mä oonki aika pirttihirmu ja jotenkin meiltä katoaa porukka omille teilleen kun äiskä on vihanen....

Alkuperäinen kirjoittaja LähiönViehkeinValas:
Voi jaiks miltä tuo kuulostaa.

Osaisitkohan nousta taisteluasemiin ja alkaa pitää puoliasi. Jos miehen sanat uppoaa kerta toisensa jälkeen, on sitä aika helppo jatkaa. Mikä sen mukavampaa kun maalitaulu johon saa vapaasti ampua lippaan tyhjäksi?

Meillä on tehty selväksi jo vuonna nakki ja paavo, että toiselle puhutaan niinkuin halutaan itsellekin puhuttavan. Solvaamiset, turhat länkytykset ja syyttelyt saa unohtaa ja sanotaan asiasta kun on asiaa.

Mut mä oonki aika pirttihirmu ja jotenkin meiltä katoaa porukka omille teilleen kun äiskä on vihanen....

niinpä. välillä on menny pitkäänkin hyvin kun annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ärsyttää kuitenkin, kun haluaisi normaalin elämän.

niinpä. välillä on menny pitkäänkin hyvin kun annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. ärsyttää kuitenkin, kun haluaisi normaalin elämän.

Ei toi oo ratkaisu, et antaa mennä jotenkin ohi. Eihän se loppupeleissä toimi, kun sä siinä vain keräät itseesi noita ja sit taas joku kerta räjähdät. Sehän ei tunnetusti johda mihinkään hyvään. Kummankin täytyy muuttaa toimintaansa...

eilen hajotti puhelimensa kun riideltiin, on aina ollu herkkä hermostumaan. sekin oli sitten minun vika ja minä olen se joka lapsen lapsuuden pilaa. tarjouduin ostamaan uuden puhelimen, tilasinkin jo muttei huoli minulta mitään. jääräpää.

hankala tapaus!!!! ei muutu jos tollaset hermot! Lähde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
ihan "normi elämää" sitten. yleensä se on vaan päinvastoin. silloinkin täällä kehotaan jättämään miestä (aina se syyllinen). kyllä, tunnen nää kuviot koska olen itse syyllistyny samaan. :ashamed:

ei kukaan ehdoin tahdoin tahdo tälläistä elämää, ei kukaan tahdo, että kaikki kärsii, lapsi ihan yksin kun riidellään ja varmasti peloissaankin. jos erottaisiin, lapsella olisi rauha kotona. miten sitä uskaltaisi :(

Yhteistyössä