KÄTILÖ-hoi! Miehes pettää sua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27003027]Kätilö on varmaan nyt töissä, sori.

Mutta kerro toki vielä, miksi te juttelette miehen kanssa hänen vaimonsa palstailusta?[/QUOTE]

No entiä onko töissä nyt vai ei, sitäku on työvuorot olemassa niin saattaapi olla nyt tai sitte yöllä. who knows.

Ja edelleen kun se mies linkkailee jotaki "hauskoja" keskusteluja täältä jotka sen vaimo on sille linkannut. sitä kautte, ei nyt asiasta olla puhumalla puhuttu. Mutta muutamien linkkien jälkeen olen ymmärtänyt että vähintään aktiivisesti seuraa tätä

No siis tullut esiin toi palstailu kun on linkannut jotakin linkkiä mulle jonka sen vaimo on linkannut sille. Siitä olen päättänyt. Entiedä onko täällä vakkarina vai seuraamassa vaan

Aika hataraa, jos vaimo nyt joskus on käynyt tällä palstalla ja linkannut jonkun linkin miehelleen. Eipä se kuule tarkoita, että nainen roikkuisi tällä palstalla joka päivä saati edes joka viikko tai kuukausi. Kun sitten otetaan huomioon aloitusten määrä tällä palstalla, niin...

[QUOTE="hmmm";27003072]No entiä onko töissä nyt vai ei, sitäku on työvuorot olemassa niin saattaapi olla nyt tai sitte yöllä. who knows.

Ja edelleen kun se mies linkkailee jotaki "hauskoja" keskusteluja täältä jotka sen vaimo on sille linkannut. sitä kautte, ei nyt asiasta olla puhumalla puhuttu. Mutta muutamien linkkien jälkeen olen ymmärtänyt että vähintään aktiivisesti seuraa tätä[/QUOTE]

Dille.

[QUOTE="hmmm";27003055]Niin, mikään ei koskaan voi olla totta. ei todellakaan. kaikki on vain provoja. Mitään pahaa ei koskaan tapahdu tässä maassa.[/QUOTE]

Tekstisi vaikuttaa niin tyhmiltä, etten usko todeksi.
Todistele nyt siinä sitten :D

Joojoo, tiesin jo, mutta se on ollutta ja mennyttä. Mutta kiitos kuitenkin, kun halusit kailottaa asiasta palstalla. Lähdetään tänään lemmenlomalle miehen kanssa, bye! :heart:

[QUOTE="Kotitonttu";27003058]Melko mautonta huudella tuollaisesta asiasta täällä palstalla.. tuliko mieleen? Olisit voinut ostaa jonku prepaid-liittymän ja sillä pistää viestiä sille naiselle(nron varmaan saisit tongittua). Et olis jäänyt kii kuka olet, mutta saanut kuitenkin ulostettua tuon asian. Ehkä kuitenkin jtn mielihyvää saat tästä.

Mietippä omalle kohdalles, jos parisuhteessa olisit ja joku tuntematon julkisesti ilmoittelis tuollaista sulle netin kautta :) Mä tuntisin niin suurta häpeää varattuun mieheen koskemisesta, etten kehtais ees nimettömänä siitä kertoilla.. mut meitä on monenlaisia.
Aika hävytöntä muuten ruveta kaveeraan varatun miehen kanssa, jos ei osaa hillitä itseään. Kaveri ois puhunut miehellekin järkeä ja käskenyt ensin eroamaan, jos tunteita olis. (näin muuten villissä nuoruudessani olen itse tehnyt ja ko. mies on onnellisesti nykyään naimisissa myös, kun ei hölmöillyt hetken huumassa..)[/QUOTE]

Kenenkään nimeä en maininnut ja en ole kuitenkaan sen vertaa paljastanut täällä että kuka vain tunnistaisi. Ehkä juurikin SE ihminen jolle haluan viestin osoittaa, lukee tämän ja tunnistaa itsensä.

Enkä todellakaan saa mitään mielihyvää tästä mutta nyt asiaa mietittyäni olen asian halunnut jollakin tapaa esille tuoda. tuo prepaid ois tietty voinut olla yks vaihtoehto, ei tullut mieleeni.

Ja ollaan oltu kavereita ihan muuten vanhoja tuttuja. olen myös osannut hillitä itseni hienosti, mutta sitten asiat vaan meni miten meni eikä niitä muutetuksi saa. Ensin olin miehelle vihainen kun tunnusti että pitää minusta ja ihmettelin miksi pitää pilata hyvä kaverisuhde. Ajan kuluessa kai ne tunteet tuli mullakin esiin..

Sun synnytys oli ilmeisen traumaattinen. Taisi kätilöllä olla sutinaa miehes kanssa.

Juu mä lopetan tämän nyt tähän kun saa vain tälläisia vastauksia. Viimeisiksi sanoikseni haluan todeta että en ole synnyttänyt, tulevaisuudesta en tiedä.
Tarina on tosi, valitettavasti.
Tulen aina katumaan tätä tapahtunutta, mutta kuten sanottu, sitä ei saa enää tekemättömäksi.
Tämä "suhde" on kuitenkin nyt lopetettu eikä tule koskaan enää jatkumaan.
Toivottavasti mies ei enää hairahda ja keskittyy nyt vaimoonsa, sitä oikeasti toivon.
itse en aio enää varattuihin sekaantua sillä se tietää vain itkua ja porua eikä sellaisesta suhteesta saa oikeastaan edes mitään kun ei voi oikeasti toisen kanssa olla. Olen oppinut virheeni enkä niitä tule enää toistamaan.

Yhteistyössä