KÄTILÖ-hoi! Miehes pettää sua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
Mä tiedän että luet tätä palstaa, koska sun mies on sanonut siitä.

Mä haluaisin sanoa tämän sulle suoraan mutta en pysty. Mä toivoisin että luet tämän ja tunnistat itsesi.

Mun ja sun miehen tapailut oli ensin kaverillisia kunnes hän ilmoitti pitävänsä musta enemmänkin. Ensin en syttynyt mutta kun aikaa kului niin mäkin lämpenin.
Nyt kuitenkin parin kk jälkeen, kai sen jälkeen kun pahin huuma on ohi, tajusin että mitä hittoa oon tekemässä. Pistin välit sun mieheen poikki mutta se on kuin iilimato perässä viestiensä kanssa. Yritän olla vastaamatta, kai se siitä rauhoittuu..

Mä vaan toivon että tätä ei tapahdu sulle enää uudestaan. Ei siis mun osalta, se on varmaa. Mä olen niin pahoillani vaikka et mitään tiedäkkään ja kadun tätä kyllä aina ja ikuisesti. Toivoisin että luet tämän ja avaat silmät, ne sun miehen menot ei oo aina ollu töitä vaan.

Pilaanko mä sen kun kerron miehestä joka pettää? Sekö on oikein että toinen ei tiedä mistään mitään ja haaveilee elämästä miehen kanssa kun mies rakentaa uutta elämäänsä toisella suunnalla?

Mä en haluaisi sanoa mitään asiasta, mutta jos itse olisin naisen asemassa niin olis kyllä kiva tietää.

Pilaanko mä sen kun kerron miehestä joka pettää? Sekö on oikein että toinen ei tiedä mistään mitään ja haaveilee elämästä miehen kanssa kun mies rakentaa uutta elämäänsä toisella suunnalla?

Mä en haluaisi sanoa mitään asiasta, mutta jos itse olisin naisen asemassa niin olis kyllä kiva tietää.

Jos olet tosissasi, niin hoidapa nämä asiat YKSITYISESTI.
Jos feikkaat, niin lopeta. Ei ole hauskaa, vaikka miten pyörittelisi.

No siis tullut esiin toi palstailu kun on linkannut jotakin linkkiä mulle jonka sen vaimo on linkannut sille. Siitä olen päättänyt. Entiedä onko täällä vakkarina vai seuraamassa vaan

Onko se taas Kalle, joka asuu paikkakunnalla joka alkaa kirjaimella S?

Jos Kalle on oikea nimi, niin tarina voi olla tosi. Tiedän naisen, joka on pahasti narsistimiehensä (oikeasti täysnatsi ukko) tossun alla ja tää Kalle takuulla pettää menemään minkä kerkiää. Ja tää vaimo on muistaakseni sairaanhoitaja tai kätilö ammatiltaan. Tosin mä en tiedä millä paikkakunnalla he tällä hetkellä asustelee.

En feikkaa, kumpa feikkaisinkin.
Yksityisesti musta ei ole siihen.
Mä olen ollut hirveä ämmä kun olen tämän tehnyt mutta mussa ei vaan ole sen vertaa naista että uskaltaisin asiasta mennä naamatusten sanomaan. Sen myönnän.

Mutta ok, lopetan sitten tämän tähän. Tuntu vaan että edes jollakin tapaa haluan asiaa tuoda julki, uskoin ettei niitä kätilöitä nyt niin hirveästi täällä ole jotka tietävät omista miehistänsä ovatko ne paljon poissa kotoa vai eivät..

[QUOTE="vieras";27002987]Koitapa nyt ap ryhdistäytyä ja jättää se salasuhde. Jos et siihen pysty, niin voivoi. :) Aika epätoivoista yrittää tätä kautta löytää jotain tiettyä tyyppiä, tiedätkö edes, miten paljon täällä käy lukijoita?[/QUOTE]

"Pistin välit sun mieheen poikki "

[QUOTE="hmmmmm";27003005]En feikkaa, kumpa feikkaisinkin.
Yksityisesti musta ei ole siihen.
Mä olen ollut hirveä ämmä kun olen tämän tehnyt mutta mussa ei vaan ole sen vertaa naista että uskaltaisin asiasta mennä naamatusten sanomaan. Sen myönnän.

Mutta ok, lopetan sitten tämän tähän. Tuntu vaan että edes jollakin tapaa haluan asiaa tuoda julki, uskoin ettei niitä kätilöitä nyt niin hirveästi täällä ole jotka tietävät omista miehistänsä ovatko ne paljon poissa kotoa vai eivät..[/QUOTE]

JOS olisit tosissasi, niin on se nyt kumma, ettei susta ole kertomaan asiaa esim. kirjeellä ilman nimeäsi, mutta kaikelle kansalle kaiken kuulutat julkisesti.

Mutta hei, onneksi tämä on vain surkean surkea provo.

[QUOTE="vieras";27003012]Mikä tarve sulla on palstaa asia miehen vaimolle? Mitä sä siitä saat?[/QUOTE]

En varmaan mitään itse saa, tuntuis vaan paremmalta että tietäis mitä se oma rakas puuhaa. Jos päättääkin alkaa samanlaisen jutun jonkun toisen kanssa. Mä vaan ite ainakin haluaisin tietää jos haaveilen lapsesta yms ja toisella onkin ihan eri ajatukset

Melko mautonta huudella tuollaisesta asiasta täällä palstalla.. tuliko mieleen? Olisit voinut ostaa jonku prepaid-liittymän ja sillä pistää viestiä sille naiselle(nron varmaan saisit tongittua). Et olis jäänyt kii kuka olet, mutta saanut kuitenkin ulostettua tuon asian. Ehkä kuitenkin jtn mielihyvää saat tästä.

Mietippä omalle kohdalles, jos parisuhteessa olisit ja joku tuntematon julkisesti ilmoittelis tuollaista sulle netin kautta :) Mä tuntisin niin suurta häpeää varattuun mieheen koskemisesta, etten kehtais ees nimettömänä siitä kertoilla.. mut meitä on monenlaisia.
Aika hävytöntä muuten ruveta kaveeraan varatun miehen kanssa, jos ei osaa hillitä itseään. Kaveri ois puhunut miehellekin järkeä ja käskenyt ensin eroamaan, jos tunteita olis. (näin muuten villissä nuoruudessani olen itse tehnyt ja ko. mies on onnellisesti nykyään naimisissa myös, kun ei hölmöillyt hetken huumassa..)

Yhteistyössä