Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että missäs se kiva tyttö on ja silleen.
Kivalla tytöllä on kansio täynnä.. sedät täyttelee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että missäs se kiva tyttö on ja silleen.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Että missäs se kiva tyttö on ja silleen.
Kivalla tytöllä on kansio täynnä.. sedät täyttelee.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Niin, en siis käy joka päivä salilla vaan pari kertaa viikossa. Se siitä liikuntariippuvaisuudesta. Miehen kanssa ollaan jaettu viikko siten että molöemaat voi harrastaa, koska kuten kirjoitin, meillä on pieni lapsi ja toinen on sit lapsen kanssa kun toinen harrastaa. Nämä bisseillat on sattuneet minun liikuntapäivälle josta en halua luopua.
En ole asettanut itseäni kenenkään yläpuolelle. Jotenkin tuntuu siltä että olisi hyväksyttävämpää vaan antaa olla, lopettaa liikunta ja muuttaa sohvalle. SITTEN olisin ehkä hyvä ihminen.
Enkä välttämättä halua olla työporukan kanssa vapaalla. Mulla on ystävät sitä varten. Työ on työ ja vapaa on vapaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Niin, en siis käy joka päivä salilla vaan pari kertaa viikossa. Se siitä liikuntariippuvaisuudesta. Miehen kanssa ollaan jaettu viikko siten että molöemaat voi harrastaa, koska kuten kirjoitin, meillä on pieni lapsi ja toinen on sit lapsen kanssa kun toinen harrastaa. Nämä bisseillat on sattuneet minun liikuntapäivälle josta en halua luopua.
En ole asettanut itseäni kenenkään yläpuolelle. Jotenkin tuntuu siltä että olisi hyväksyttävämpää vaan antaa olla, lopettaa liikunta ja muuttaa sohvalle. SITTEN olisin ehkä hyvä ihminen.
Enkä välttämättä halua olla työporukan kanssa vapaalla. Mulla on ystävät sitä varten. Työ on työ ja vapaa on vapaa.
Miten tuo liikunnan lopettaminen ja sohvalle muuttuminen liittyy asiaan, jos työkaverit siis vain pyytävät sinua oluelle ja ovat nyreissään siitä, ettet lähde? Mistä olet keksinyt, että ovat kateellisia tai halveksivat sinua juuri liikuntaharrastuksesi takia? Jos käyt harrastuksissa vain kaksi kertaa viikossa, miten se estää sinua lähtemästä jonain muuna päivänä sinne oluelle? Oletko edes ehdottanut, että kävisikö joku toinen päivä?
Ja mitä sitten teet silloin, kun et ole salilla? Makaat sohvalla? Tuntuu, että sinulla on vain kaksi elämäntapavaihtoehtoa, sohvalla makaaminen tai salilla käyminen ja luokittelet työkaverisikin sohvaperunoiksi, koska he ehtivät jonain iltana sinne oluellekin. Oletko varma, etteivät hekin harrasta jotain muuta kuin bisseilyä ja sohvalla makaamista?