Kateus/katkeruus ajoi minut laihikselle.. purnua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera biatch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera biatch

Vieras
Meillä on yks tuttava, joka hehkuttaa joka ikisestä asiastaan.

Nyt hän on saanut lapsilukunsa täyteen ja hän alkoi laihikselle. Mun oli ihan pakko alkaa sitten samalla laihduttamaan, koska mä en oikeasti jaksaisi kuunnella sitä vyötärönlöytämishehkutusta, mikä tuosta hänen laihtumisestaan alkaa.
Koska nyt itse laihdun tuossa rinnalla, ei tunnu läheskään niin pahalta tuo hehkutus, vaikka itse en olekaan sen tyyppinen, että haluaisin ilkkua päivästä toiseen, miten kilot karisee. :mad:
Se nainen on sellainen, että se hieroo ikävätkin asiat päin naamaa. Esim. mulle tuli keskenmeno, josta hän tasan tarkkaan tiesi, niin alkoi hehkuttaa plussaamisestaan mulle päin naamaa, vaikka itsellä oli helkkarin paha olla. Siitä oikeastaan tämä minun kateus/katkeruus juontuukin.

Laihduttaminen on varmin tie lihomiseen. Unohda kaikki laihduttamiseen liittyvät ismit ja teesit, sillä hyvin harva niillä onnistuu (alle 5%). Keskity sen sijaan onnellisuuteen ja etsi rauhaa sieluusi, stressiä vältellen. Niillä pärjäät pitkälle.

Meillä on yks tuttava, joka hehkuttaa joka ikisestä asiastaan.

Nyt hän on saanut lapsilukunsa täyteen ja hän alkoi laihikselle. Mun oli ihan pakko alkaa sitten samalla laihduttamaan, koska mä en oikeasti jaksaisi kuunnella sitä vyötärönlöytämishehkutusta, mikä tuosta hänen laihtumisestaan alkaa.
Koska nyt itse laihdun tuossa rinnalla, ei tunnu läheskään niin pahalta tuo hehkutus, vaikka itse en olekaan sen tyyppinen, että haluaisin ilkkua päivästä toiseen, miten kilot karisee. :mad:
Se nainen on sellainen, että se hieroo ikävätkin asiat päin naamaa. Esim. mulle tuli keskenmeno, josta hän tasan tarkkaan tiesi, niin alkoi hehkuttaa plussaamisestaan mulle päin naamaa, vaikka itsellä oli helkkarin paha olla. Siitä oikeastaan tämä minun kateus/katkeruus juontuukin.
Peyote?

Minä myös ihmettelen miksi olet jonkun tommosen kanssa tekemisissä joka tuntuu hierovan asioita sun naamaan. Ellet sitten vaan koe niitä asioita silleen.

Jos haluut laihduttaa, niin laihduta ihan ittes takia äläkä jonkun semmosen kaverin josta et oikeestaan ees tykkää.

Yhteistyössä