V
vieras
Vieras
En ole kateellinen ihminen, koska mielestäni olen ihan tarpeeksi fiksu, tarpeeksi kaunis ja minulla on mahtava upea kaunis perhe. Ja jos rahaa haluaa, pitää tehdä töitä, ja paljon, joten sitä ei voi keneltäkään kadehtia. Kaikilla on mahdollisuus saada rahaa riippumatta edes siitä riittääkö pää lukemiseen: nykyäänhän on putkimiehillä ja metallimiehillä aivan yhtä isot palkat kuin lääkäreillä , sairaanhoitajilla yhtä isot kuin koulutetuilla opettajilla tai tutkijoilla tai kirjastonhoitajilla.
Itse tosin olen rahan suhteen vaatimaton, riittää, että on ruokaa ja oma pieni koti (en halua isoa). En siis osaa kadehtia ulkonäköä tai älykkyyttä tai omaisuuksia.
Mutta ainoa asia, joka harmittaa joskus, on sellainen, jota ei saa rahalla. Olisi ihanaa, jos lapsilla olisi rakastavat isovanhemmat. Olisi ihanaa, jos joku olisi kiinnostunut lapsistamme, ja soittaisi ja kysyisi, mitä heille kuuluu. Mutta jos joku meidän lasten isovanhemmista soittaa, hän tarvitsee jotain. Heille kun on tärkeää vain raha.
Itse tosin olen rahan suhteen vaatimaton, riittää, että on ruokaa ja oma pieni koti (en halua isoa). En siis osaa kadehtia ulkonäköä tai älykkyyttä tai omaisuuksia.
Mutta ainoa asia, joka harmittaa joskus, on sellainen, jota ei saa rahalla. Olisi ihanaa, jos lapsilla olisi rakastavat isovanhemmat. Olisi ihanaa, jos joku olisi kiinnostunut lapsistamme, ja soittaisi ja kysyisi, mitä heille kuuluu. Mutta jos joku meidän lasten isovanhemmista soittaa, hän tarvitsee jotain. Heille kun on tärkeää vain raha.