Katellisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NO JUST!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NO JUST!

Vieras
ELikkäs mun mieheni oli eilen viettämässä kaverinsa synttäreitä. Noh kotiin tuli siin joskus kolmen aikaa ja rupes sitte kertoileen kuinka meidän yhteinen naispuolinen kaveri oli kuulemma sossuun tehny ilmoituksen jostain sellaisest syyst ku mein lapsella ei muka ole sänkyä??!! SIIS WTF?!

Kyl mein lapsella se sänky on ja paljon leluja, vaatteita jne ja muutenkin asiat hyvi. EIkä tää nainen mua oikein kunnolla edes tunne ku ollaan sen kaa tunnettu vähän päälle puoli vuotta. Miestäni hän onkin jo tuntenu jotain 3 vuotta.

Tää nainen asuu meidän naapurissa ja on 28wee. Hänen mihensä on 22 mieheni hyvä ystävä. Ja tämän kyseisen naisen mies käyttää aineita, ryyppää melkeinpä joka päivä ja tällä naisella on edellisest suhtees toinen lapsi joka on nyt 9. Sai hänet kun oli 19 niinkuin minäkin sain esikoiseni ollessani 19. Ja nyt siis olen 20.

Ja tän naisen esikoinen on huostaan otettu. Oli jotain 1wee kun otettin huostaan. Ja nyt sitten ihmettelen et jos ihan oikeasti on menny tekeen ilmoituksen sossuille noin tyhmän syyn takii niin että onko vaan mahd. Kateellisuutta? kun mun lapsi ei oo huostaan otettu, oon nuori, mieheni ei ryyppää ku ehk kerran kuussa jos sitäkään eik käytä aineit.

Mut jos on tehny ilmoituksen ja sossut tulee ni sitten tulee meil ei oo mitään salattavaa ja tyttö voi hyvin jam eil on kaikki hyvin niin näkee sitten nekin et on aiheeton ilmoitus. Ihmetyttää vasan tollane ämmä.

Yhteistyössä