Katellaanko taas masukuvia?

Empä olis uskonut että mulla on ikävä tuota mahaa :)

Muuten olen aloittanut tämän ketjun päivää ennen kun jouduin sisälle sairaalaan. Olin silloin rv:lla 33+3 lapsiveden menon vuoksi siellä sitten makasin kaksi viikkoa ennen kuin aapo syntyi rv:lla 35 tasan.

Onnea kaikille odotukseen


:flower:

 
HIUKKA EROJA
Hiukkasta on noissa masuissa eroja... varsinkin noilla alkuviikoilla... joillain tosi pieni ja toisilla taas tosi selvästi näkyy... Kiinnostais nähdä ihan alkuviikkojen masuja... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 12:38 HIUKKA EROJA kirjoitti:
Hiukkasta on noissa masuissa eroja... varsinkin noilla alkuviikoilla... joillain tosi pieni ja toisilla taas tosi selvästi näkyy... Kiinnostais nähdä ihan alkuviikkojen masuja... :D
15+6 :)
http://www.aijaa.com/v.php?i=427901.jpg

niina painoithan tallenna? itellä joskus unohtuu,en siis sua tyhmän pidä!!<br><br>
 
blue Rush jep,painoin.Sit alhaal lukee et lähetää pyyntöä kaksplussalle ja hetken päästä tulee et tiedot tallennettu..Noh,ei voi mitää.
Sama juttu muuten kerhon puolella,en saa kuvaa miron äidillekkään :\|

Pitää kattoo kans tota aijaata :)
 
ninalle
voisikohan kuvasi olla jotenkin liian suurikokoinen??? en kyl tosin tiedä onko tääl mitään maksimikokoja kuvissa... ajattelin vain. Pienennä kuvaasi ja yritä tallentaa uudestaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 13:08 niina22 kirjoitti:
pistin kahteen kertaan kuvan profiiliin ja ei vieläkään näy..missäs voi olla vika?? Viisaammat vastatkaahan :)
Kuva on varmaanki tallennettu koneellesi väärässä muodossa. tallenna se uudelleen ja valitse muodoksi jpg-tiedosto.
Toivottavasti oli apua =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 12:38 HIUKKA EROJA kirjoitti:
Hiukkasta on noissa masuissa eroja... varsinkin noilla alkuviikoilla... joillain tosi pieni ja toisilla taas tosi selvästi näkyy... Kiinnostais nähdä ihan alkuviikkojen masuja... :D
Mulla profiilissa muistaakseni rv 16+1 otettu kuva. Nyt mennään jo 22+, pitänee piakkoin päivitellä...


 
Voi vitska noita teijän mahojanne =)
Mä olen ihan kade. Mulla viikkoja 12+4, eikä mulla ole mahasta mitään tietoakaan. No toivottavasti pikkuhiljaa antaa merkkejä itsestään.
Mulla taitaa olla niin hyvä turvavarustus (siis läskiä....) tuossa mahassa,ettei sieltä mikään kohdun kasvu näy.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 18:23 moona kirjoitti:
Voi vitska noita teijän mahojanne =)
Mä olen ihan kade. Mulla viikkoja 12+4, eikä mulla ole mahasta mitään tietoakaan. No toivottavasti pikkuhiljaa antaa merkkejä itsestään.
Mulla taitaa olla niin hyvä turvavarustus (siis läskiä....) tuossa mahassa,ettei sieltä mikään kohdun kasvu näy.
Tiedäx ei kannata olla kade isolle mahalle :whistle: tää on yhtä h*elvettiä suunnilleen kun ei voi tehdä oikein mitään! :ashamed:
Ja kun tätä on kantanut isona jo tyyliin rv15 lähtien niin selkäsärky on ihan hirveää \|O
ihan iloinen olen että pääsen alle 2vko tästä eroon vaikka kovasti silti ikävä jääkin =)

Tuossa kuvaa mun "pikku"masusta rv35+0, ottaa hiukan selälle kantaa tuota tällä 154cm kropalla..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_Kes%E4hein%E4_&image_id=55287003<br><br>
 

Yhteistyössä