kätättekö bikineitä vauva mahan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvaMaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvaMaha

Vieras
ite siis olen 23wee kahden lapsen äiti ja pitäis caribiaan mennä.. uskallan väittää olevani normi ihan hyvä vartaloinen paitsi maha nyt on aika "hirveä".. esikoisesta 6-vuotta jäi sen verran pitkät arvet ulottuvat navan yläpuolelle ja maha nahka on aika löllöä jos kyyristelee tai istuu... ja aika huonon itseluottamuksen omaan... siis eli käyttekö muut kanssa sisaret vauva mahan kanssa uimassa bikineillä vai koko puku uikkareihinko pitää täysin jo tyytyä?

Minulla on ison mahan kanssa ollut biksut koko kesän rannalla, muuten olen ihan normaalivartaloinen, mutta massu on nyt ISO =)
Varmaan jotkut irvistelee mutta sehän ei ole minun ongelma jos jonkun toisen silmiin satuu.. katsokoon sitten muualle :D

Käytän/käyttäisin bikineitä, mutta mulla ei ole roikkuvaa vatsamakkaraa tai raskausarpia, joten en tunne asiasta huonoa itseluottamustakaan... Tarkoitan siis, että jos ne häiritsee sua, niin ehkä oman viihtyvyyden vuoksi olisi kiva ne peittää mammauimapuvulla? Tuntisitko olosi varmemmaksi, jos ne olisivat peitossa? Ei sillä, että ne ketään muuta haittaisivat! :)

Käytän, kun muut ei mahdu (nyt 33+3) ja ei viitsi jotain raskaus- tai jättiuikkareita ostaa lyhyen ajan vuoksi.

Mulla tosin vasta eka tulossa, eikä yhtään arpea, suonikohjua tms. tullut, joten masu näyttää sileän pinkeältä.

Ite oon käyttänyt nyt tän raskauden aikana bikinejä,vaikkakaan en ole mikään siroluinen ja hoikka. Se ei ole mun uimanautinnosta pois jos jollekkin tulee "huono oloa" mua katsoessa! :laugh: Selluliittiä phjärseessä ja reisissä ja raskausarpia jo ennestään pelkästään teininä lihoamisen takia tosin nyt muutamia uusia raskaudesta... Oma on kroppani ja kaikilla se on erillainen.:) Ylpeesti annat mennä vaan, kun näytät olevasi sujust itseni kanssa myös muille se on helpompaa..:P

Minulla painoa jo ennestään 115 kg ja kroppa täys (vatsa, reidet, rinnat, käsivarret, selkä) vanhoja raskaus arpia. Uusia tullut tuohon navan seudulle. Ja kyllä ylpeänä kuljen bikineissä rannalla ja kylpylöissä. Niissä on kaikista mukavinta. Mitä väliä mitä muut ajattelee? Ei mitään ainakaan minulle.