Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
Mehän voimme tämän päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
Siellä taas joku katkera työtön inisee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
Sinähän se suuri ihmistuntija olet, yhden lauseen perusteellaSori, mulla on kyllä ihan vakipaikka... toisin ku sulla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
Sinähän se suuri ihmistuntija olet, yhden lauseen perusteellaSori, mulla on kyllä ihan vakipaikka... toisin ku sulla
![]()
Sinähän se vasta suuri ihmistuntija oletkin? Mistä sinä tiedät mitä minä elämässäni teen? Yleensä tuollaisia kommentteja heittää jostain syystä elämäänsä katkeroituneet...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
![]()
Sinähän se vasta suuri ihmistuntija oletkin? Mistä sinä tiedät mitä minä elämässäni teen? Yleensä tuollaisia kommentteja heittää jostain syystä elämäänsä katkeroituneet...
Kuten sinä, siisJos sä saat olettaa, saan minäkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
![]()
Kuten sinä, siisJos sä saat olettaa, saan minäkin
![]()
Miksi kukaan, normaali elämäänsä tyytyväinen ihminen toivoisi toiselle pahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi kukaan, normaali elämäänsä tyytyväinen ihminen toivoisi toiselle pahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti Jyrkiboy jää ensimmäisenä työttömäksi.
Mehän voimme tämän päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ainakin jos pankkikriisi iskee uudestaan. Toivottavasti Jyrki on asiassa yhtä oikeassa kuin sanoessaan ettei USA:n pankkikriisi vaikuta Suomeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.iltalehti.fi/muoti/2010050511600476_mu.shtml