Mul on synnynnäine kasvohermohalvaus; vika oli ja on edelleen lääkärin, vaikkei sitä myöntänytkään ! Meen äiti oli jo nelkyt mut saadessaan, joten ennen mun syntymää piti tehä joku testi, ettei mulla oo mitään tauteja/sairauksia,, siihen se sit johti et Porissa joku amatööri opiskelija lääkäri teki sen kokeen, et laitto neulan kaks kertaa väärään kohtaan mahaa-> ylläri, ylläri suoraan silmä- ja suuhermoon mistä johtuu tää halvaus. Täytän ens vuoden alussa 16, ja koko pienen ikäni mulla on tää ollu, mua on kiusattu ja nimitelty-> jopa mun oma sisko haukkuu mua, mitään en sille voi, mutta itsemurhaa oon jo kokeillu lääkkeillä sekä erilaisilla teräaseilla. Äiti on sairaalas töissä ja yritti sillo mun ollessa lapsi auttaa ja antaa sähköhoidoilla ilmeitä, tuloksena ei mitään. Nyt mun 24-vuotias toinen isosisko käy sellasessa hermoratahieronnassa, missä hierotaan niitä hermopäitä sormilla, se oli kertonu sille hierojalle et sen pikkusiskolla on tällanen ja et voisko se hieronta auttaa, ni hieroja oli sanonu et sillä kävi joskus mies, kenellä oli kasvohermohalvaus, ja viiden kerran jälkeen se parani ! Sairaus miehellä ei kyllä ollut synnynnäinen, mutta mun olis silti tarkotus alkaa käymään siellä, jos se auttais vaiks muaki. Mitä aikasemmin tän hoidon alottaa sitä paremmin se tehoo. Kustannus on kyllä kallis= 80 euroo kerta, mutta meen äiti ainaki sano että se ei haluu et mä teen itsemurhaa ja et voisin elää muiden ihmisten kanssa, koska oon sanonu sille et vihaan sitä millee ihmiset kattoo ku kävelee kadulla,, tai kaikissa yu-kisoissa on tappavaa ku haluis uusia kavereita ja vaan ne 1-2 jotka ei oo pinnallisii tulee joskus kisapaikalla juttelee. Jossain kohtaa vaan tulee ihan varmasti jokaselle tätä sairastavalle niin hirvee olo, et ois pakko tappaa ittensä, usko mua, mä tiedän kui hirveetä on yks niistä harvoista jotka elää kauniiden ihmisten maailmassa friikkinä ja vammasena, kun muut nauraa iloisina ja sä yrität pidätellä nauruus, koska et haluu näyttää poikkeevuuttas muille. Joten koita selvittää, josko ehkä sun paikkakunnallas/kaupungissa mahdollisesti olis tällasta hermoratahierontaa ja vinkkaa tuttavalles/perheenjäsenelles tätä hoitoo, vois ees jotain auttaa, jos ei, ni mä oon niin heikko, etten usko et mulla ois enää mitään syytä elää täällä. :-(