Kasvissyöjiä?

:wave: me ollaan! poika, minä ja mies siis. Mies syö kanaa silloin tällöin mut ei kotona.. muuten syödään maitotuotteita ja vapaiden kanojen muniakin. Oon kyl jo 20 eli en kai kuulu tänne enään.. :ashamed:
 
Kiva kuulla =) Ootko kysynyt apua vauvan kasvissyöntiin joltakin ravintoterapeutilta, neuvolasta tai vastaavaa? Itsekkään en sitten tulevalle lapselle aio mitään lihaa syöttää. Täytyy vaan ottaa todellakin paljon sitten asiasta selvää :)

Itse käytän myös maitotuotteita, mutta pikkuhiljaa oon siirtynyt soijatuotteisiin yhä enemmän.

Suloista suloisempi vauva sulla muutes! :heart: :heart:
 
juu minä olen kasvissyöj! :wave:
olen ollut koko ikäni!mut mä päätin antaa myös lihaa mun tyttärellni.mut enemmän kasvisruokaa kun lihaa se kyllä saa =) se saa sit vanhempana ite päättä et mitä se syö,niin olisin minäkin saanut mut ei tee paljon mieli alkaa lihaa syödä jos on koko ikänsä ollut vege! kanamuna ja maitotuotteita kyllä syödään.
 
Olin kasvissyöjä seitsemän vuotta mutta kun tapasin mieheni aloin pikkuhiljaa opetella taas lihan syöntiä. Vaikeaa oli mutta nyt taas syön melkein normaalisti lihaa. En ihan 100%kuiteskaan. Eikä ole pois suljettu ajatus että alkaisin taas elämään ilman lihaa. Ja tähän lihasta kieltäytymiseen vaikutti kun ajattelin ja näin joskus teurastuksen ja säälin ja voin pahoin. Eikä haluttanu syyä sen jälkeen pitkiin aikoihin...
 
Olen yli 20 että en kuuluisi tänne mutta olen ollut nyt kuutisen vuotta kasvissyöjä kahden lapsosen äiti enkä myöskään raskaus aikoina lihaa syönyt.Mieheni kyllä syö lihaa ja lapsemmekin vaikka välillä syövät minun kanssa samaa kasvis ruokaa mutta valmistan päivittäin perheelleni liha ruokaa vaikken edes maista sitä.Sitten kun lapsemme ovat isompia niin saavat sitten itse päättää rupeavatko kasvis syöjiksi mutta kasvavassa iässä on hyvä syödä kaikkea ja oppia kaikki ruokaiseksi =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 23:41 vadelma kirjoitti:
Olen yli 20 että en kuuluisi tänne mutta olen ollut nyt kuutisen vuotta kasvissyöjä kahden lapsosen äiti enkä myöskään raskaus aikoina lihaa syönyt.Mieheni kyllä syö lihaa ja lapsemmekin vaikka välillä syövät minun kanssa samaa kasvis ruokaa mutta valmistan päivittäin perheelleni liha ruokaa vaikken edes maista sitä.Sitten kun lapsemme ovat isompia niin saavat sitten itse päättää rupeavatko kasvis syöjiksi mutta kasvavassa iässä on hyvä syödä kaikkea ja oppia kaikki ruokaiseksi =)
just noin mäkin ajattelen,vaikka olen itse ollut kasvissyöjä koko ikäni!mut luomulihaa mä kyllä suosin ja meidän tytär kyllä syö melkein enemmän kasvisruokaa kuin lihaa...makkaraa en annan ollenkaan kotona ;)
 

Yhteistyössä