ihan mielenkiinnolla kyselen teiltä äideiltä ketkä syöttävät vain kasvisruokaa lapselleen..en mitenkään arvostele sitä tyyliä.vaan haluisin vaan tietää,että miten lapsi saa varmasti kaikki vitamiinit.esim:kun aikuiset ovat kasvisruokailioita,niin heilähän on sitten vitamiinipurkit lisäksi.vai olenko väärässä.miten lapsen paino ja pituus?meneekö niin sanotusti käyrillä?siis tiedän että periaatteessa jokaisella lapsella on oma käyrä.ja sitten vielä kysymys äideille ketkä antavat pelkkää kasvisruokaa:niin miksi?
ja sitten nämä kestovaipat.onko niiden käyttö vaivatonta..itse en ole lapselleni pitänyt kestovaippoja,vaan noita kerta.olivat niin helpot.kun sitä pyykkiäkin tulee lapsi perheessä,niinkuin kaikki tietävät.miten nämä kestovaipat pestään.olen lukennut jostain että ne ensin likoo ämpärissä,jonki aikaa.perheen lisäystä on jossain vaiheessa tulossa lisään,ja nämä kestovaipat jotenki kiinnostaa.tosin miestäni ei.hehe..minkä hintasia nämä ovat.itse en osaa ommella ollenkaan.. :| ,ja kestovaipat ovat kivan värisiä.mitä olen kattellut.
mutta tässä taisi olla tämän aiheen kysymykset =) vastailkaa ja pistäkää omia mielipiteitä ja kokemuksia. aurinkoista päivän jatkoa :hug:
ja sitten nämä kestovaipat.onko niiden käyttö vaivatonta..itse en ole lapselleni pitänyt kestovaippoja,vaan noita kerta.olivat niin helpot.kun sitä pyykkiäkin tulee lapsi perheessä,niinkuin kaikki tietävät.miten nämä kestovaipat pestään.olen lukennut jostain että ne ensin likoo ämpärissä,jonki aikaa.perheen lisäystä on jossain vaiheessa tulossa lisään,ja nämä kestovaipat jotenki kiinnostaa.tosin miestäni ei.hehe..minkä hintasia nämä ovat.itse en osaa ommella ollenkaan.. :| ,ja kestovaipat ovat kivan värisiä.mitä olen kattellut.
mutta tässä taisi olla tämän aiheen kysymykset =) vastailkaa ja pistäkää omia mielipiteitä ja kokemuksia. aurinkoista päivän jatkoa :hug: