Kasvaako pyllyreikäsi ympärillä karvoja?

• Viestiketjun aloittaja Miten saan pois nuo
  • Ensimmäinen viesti
kattooko joku sinne reiän ympärille joskus vai onko joku muu syy miksi sillä olisi väliä, onko siellä karvoja vai ei? Voi hyvää päivää että on ihmisillä ongelmat tai sitten ei vaan löytynyt mitään muuta kirjotettavaa. SAit ainakin mut nyt tarttumaan näppikseen.

"hehee"
Kyllä siellä jotain hahtuvaa kasvaa, ei siis suoranaisesti reiän ympärillä, mut siinä vähän kauempana. Ja ajelen ne samalla pois kun muutenkin siistin alapään karvoituksen. Ja kyllä ainakin gyne ja mun mies sinne katsoo, gynestä ei mitään väliä, mut en mä miehen edessä (varsinkaan eroottisissa puuhissa) halua olla mikään karvaperse ;)

poisvaan
veetillä pois ja sen jälkeen höylällä.., kun ei enää jaksa höylätä ja kasvaa, niin taas veetillä, vähän aikaa höylällä jne.

mun mies mm. nuolee sieltä, joten ihan kiva olla karvaton joka paikasta

Lunatic
[QUOTE="hehee";23497934]Kyllä siellä jotain hahtuvaa kasvaa, ei siis suoranaisesti reiän ympärillä, mut siinä vähän kauempana. Ja ajelen ne samalla pois kun muutenkin siistin alapään karvoituksen. Ja kyllä ainakin gyne ja mun mies sinne katsoo, gynestä ei mitään väliä, mut en mä miehen edessä (varsinkaan eroottisissa puuhissa) halua olla mikään karvaperse ;)[/QUOTE]

Ei kai normaalin naisen perse yhtäkkiä silene niin että persrailo avautuu esiin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
puska-karviska
Huh, hetkinen vain...
meinasi jäädä tärkeä aloitus noteeraamatta nyt!
En minä ota niitä ollenkaan pois, ja ap.n kysymykseen - siis kasvaa...

Mutta minä siis kasvatan niitä. :D Eivät vaan millään tunnu kasvavan tarpeeksi nopeasti. Pitkät ois kuitenkin kivat.
Miehen mielestä siis. Ja mun. :D

"huh"
[QUOTE="hehee";23497988]Mä en tajua nyt mitäsä tarkoitat? Jos vaikka sillai takaapäin kontillaa, niin kyllähän se ny sinne näkee. Mä oon hoikka ja mul on pieni pylly. Kyl ne karvat näkyis.[/QUOTE]

Mä en nyt valitettavasti saa pyyhittyy tota näkyy pois mielestäni.

Kiitän luojaani, et mulla ei oo sellanen perssilmä joka työntyy esiin tos asennossa, niinku kiimasen kissan anus.

"hmm"
[QUOTE="huh";23498438]Mä en nyt valitettavasti saa pyyhittyy tota näkyy pois mielestäni.

Kiitän luojaani, et mulla ei oo sellanen perssilmä joka työntyy esiin tos asennossa, niinku kiimasen kissan anus.[/QUOTE]

eli lihava perse.

"vieras"
[QUOTE="hehee";23497988]Mä en tajua nyt mitäsä tarkoitat? Jos vaikka sillai takaapäin kontillaa, niin kyllähän se ny sinne näkee. Mä oon hoikka ja mul on pieni pylly. Kyl ne karvat näkyis.[/QUOTE]

En kyllä tajua, miten mies voisi takaapäin asennossa samalla tiirailla pyllyreikää? Vai onko kyseessä tosi tosi lyhyt mies? Vai tiiraileeko mies vaan, eikä tee mitään muuta?

"kukkahattu"
[QUOTE="vieras";23498729]En kyllä tajua, miten mies voisi takaapäin asennossa samalla tiirailla pyllyreikää? Vai onko kyseessä tosi tosi lyhyt mies? Vai tiiraileeko mies vaan, eikä tee mitään muuta?[/QUOTE]

meillä mies tuijottaa keskittyneesti seinää pannessaan takaapäin!

"kerttu"
[QUOTE="vieras";23498729]En kyllä tajua, miten mies voisi takaapäin asennossa samalla tiirailla pyllyreikää? Vai onko kyseessä tosi tosi lyhyt mies? Vai tiiraileeko mies vaan, eikä tee mitään muuta?[/QUOTE]

Kyllä meillä mies katselee nimen omaan maisemia, eli ei seinää. Eli takaapäin nussiessa nimen omaan pyllyä, ja mielellään sheivattua pyllyä. Onhan ne karvat aika ällöjä pyllyreiän lähettyvillä, joten ne sheivataan. Epähygienisiakin ovat.

Lunatic

Ei kai se reikä minnekään näy kankkujen välistä, ellei railoa levitä käsin.
Eihän sulla ole takapuolta ollenkaan jos sun peräreikä esillä törröttää kuin kissalla.

Yhteistyössä