Kasvaako muilla kasvoissa karvoja?! Minua hävettää mennä kosmetologille kasvokarvojen poistoon...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "manni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23875570]Kasvoihinko otat hoitoa? ylähuuleen ja leukaanko? mitenkä olet "käsitellyt" karvat ennen hoitoa?

Kiitos kun olet vastaillut moniin kysymyksiini :)[/QUOTE]

Kasvoihinhan minä. Puolet naamasta sanoisin. Sheivasin ennen.

Siinä käsitellään koko se alue jonka laitteen "pää" kattaa. N. 2x4 cm (arvio). Siis kaikki karvat jotka jää sen alle.

Itselläni kasvaa pulsisten kohdalla ja leuassa..
itse käyn poistattamassa ne kosmetologilla joka antaa valo/sähköhoitoa karvaisille alueille ja nyppii karvat yksi kerrallaan pois..

Nypityn karvan kohdalle ei ikinä enää kasva uutta, hoidossa käydään n. 4-6kertaa.

Kerta maksaa minulla n. 50 €

+ ostin ainetta jota pistetään karvaisille alueille joka edistää karvan kasvun loppumista ( pullo maksoi 50 € ja kestää n. vuoden )

Olen käynyt hoidossa kaksi kertaa ja on jo nyt tuottanut huikeita tuloksia !

Tsemppiä kaikille kärsiville ! :)

Itselläni kasvaa pulsisten kohdalla ja leuassa..
itse käyn poistattamassa ne kosmetologilla joka antaa valo/sähköhoitoa karvaisille alueille ja nyppii karvat yksi kerrallaan pois..

Nypityn karvan kohdalle ei ikinä enää kasva uutta, hoidossa käydään n. 4-6kertaa.

Kerta maksaa minulla n. 50 €

+ ostin ainetta jota pistetään karvaisille alueille joka edistää karvan kasvun loppumista ( pullo maksoi 50 € ja kestää n. vuoden )

Olen käynyt hoidossa kaksi kertaa ja on jo nyt tuottanut huikeita tuloksia !

Tsemppiä kaikille kärsiville ! :)

mulla kasvaa kans leuassa oikein mustia karvoja. joudun nyppiin melkein päivittäin kun ne kasvaa eri aikaan ja en voi sietää jos niitä tos sojottaa. en voi lähtee ilman pinsettejä mihinkä, esim. laivalle. :(

Kasvaa. Leukaan ilmestyy mustia karvoja silloin tällöin ja vaaleaa "naavaa" on joka paikassa. Onhan se ärsyttävää, kun näyttää sivulta siltä, kuin olisi viikset :/ Olen nyppinyt usein ja kerran ajelin epilaattorillakin. Tuli vain semmoiset näpyt, että olen miettinyt tohdinko toista kertaa.

Yhteistyössä